Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål til både nye og mer erfarne snusere.. Føler dere at dere spiser mindre etter dere begynte å snuse? Tar dere heller en snus enn en sjokolade, putetgull eller annen snacks?

 

Er bare nysgjerrig på hvilke forskjeller det er fra før dere begynte, i starten og etter en stund. Det varierer selvfølgelig fra person til person, derfor jeg spør! :)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til både nye og mer erfarne snusere.. Føler dere at dere spiser mindre etter dere begynte å snuse? Tar dere heller en snus enn en sjokolade, putetgull eller annen snacks?

 

Er bare nysgjerrig på hvilke forskjeller det er fra før dere begynte, i starten og etter en stund. Det varierer selvfølgelig fra person til person, derfor jeg spør! :)

Jeg liker ikke sjokolade eller potetgull så godt, så jeg har vel aldri vært noen stor tilhenger av det uansett. Men jeg merker at snus hjelper om du er fysen på noe.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært storspiser av godteri og snacks, men har nesten kuttet det ut etter jeg begynte å snuse for en del år siden. Går jeg i perioder med lite/uten snus får jeg et helt voldsomt sukkersug igjen. Tar ikke mer enn noen timer uten så kjenner jeg cravingen kommer snikende. Spiser fortsatt godteri og snacks i ny og ne alikevel, men ikke like mye som i ungdommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som veldig mange erstatter snacks med snus, da blir jo det litt feil å mene at snus'en koster så ekstremt mye (i noen tilfeller over 20000kr i året), eller? Er jo mange som kjøper snacks, brus eller annet å småspise på hver dag, det vil jo nærme seg en lignende sum ser jeg for meg. Nå snuser jeg langt fra en boks om dagen, men mer 1-2 uker per boks. Dette erstatter da så og si alt av snacks, og på den møten føler jeg nesten at jeg går i null i forhold til om jeg skulle kjøpt noe å småspise på istedenfor (om det helsemessig er verst med småspising / snacks eller snus skal jeg ikke uttale meg om).

 

Er derfor jeg er litt nysgjerrig på andres situasjon og synspunkter på det!

Lenke til kommentar

Jeg snuser en boks om dagen. Hvis jeg av forskjellige årsaker må gå lengre perioder uten snus, f.eks en halv dag, så kjenner jeg sukkersuget komme som julaften på kjerringa. Men, jeg ville aldri ha kjøpt godteri og snacks for 60-80 kroner hver eneste dag om jeg hadde sluttet så jeg vet jeg hadde spart masse penger på det (over 2000 kr/mnd).

Lenke til kommentar

Jeg var aldri noe glad i sjokolade, potetgull og annet snacks den tiden jeg snuste. Spiste ikke det jeg fikk engang. Men nå, som jeg har slutta(og vært uten i 85 dager) Merker jeg at jeg spiser mye mer slikt. Drar ofte på butikken bare for å kjøpe sjokolade og potetgull, det hadde jeg aldri gjort før :p

Lenke til kommentar

Jeg spiser mye mindre godteri en før. Men drikker utrolig mye brus, og sukkerholdig drikke. Synst det er veldig godt å ha noe godt å drikke sammen med snus. Men godteri som sjokolade og potetgull, spiser jeg lite av. Fordi da må jeg ta ut snusen, greier ikke spise slikt sammen med snus.

Men en ting jeg har begynt med, er å spise mye mer mat. Synst ikke det er noe godt å snuse på tom mage. Så jeg spiser mye mer. Det er ikke noe negativt for min del. Siden jeg ikke har problem med vekta, og jeg trener, så vill heller gå opp i vekt, en ned i vekt for å si det sann.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I dag har jeg kjøpt inn to pakker snus for julen. En med kaffe og en med karamellsmak. Blir artig å teste:-)

 

Noen som vet om der finnes snus med vanilje eller mokka smak?

 

Dette har jeg ikke prøvd, men syns det virket spennende.

 

Om jeg får spørre, hvordan får du tak i slikt? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Noen som bruker "the lab fresh - lemon slim white" eller har prøvd den? Hva synes dere? Kjøpte en her i går, smak av sitron(lukter litt som jif skurekrem), i grunn bedre smak enn forventet.

 

Favoritten er dog "nick and johnny - crushed ice white", anbefales!

Lenke til kommentar

Liker den lab fresh ja. Perfekt styrke og smak for meg :)

 

Med den absolutte favoritten er Göteborgs Rapé lime :love:

 

Btw noen som vet om man får tak i general mint i norge nå? Har ikke handla snus i Norge på lenge, og siden den ikke står på swedish match sine sider, lurer jeg på om de har slutta med den.

Endret av Hayabuuza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...