Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Sjæl. Samme med f.eks "General ekstra strong long" og de bare øøøh, er det denne? Nei. Denne? Nei. Denne? Nei, to opp og til venstre. Denne? Nei. Denne? Ja takk. FFS.

 

Når jeg kjøper snus hvor jeg ikke kan velge selv hender det ofte jeg bare sier general porsjon og sier meg fornøyd med det fremfor å få idiotene til å leite det frem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Sjæl. Samme med f.eks "General ekstra strong long" og de bare øøøh, er det denne? Nei. Denne? Nei. Denne? Nei, to opp og til venstre. Denne? Nei. Denne? Ja takk. FFS.

 

Når jeg kjøper snus hvor jeg ikke kan velge selv hender det ofte jeg bare sier general porsjon og sier meg fornøyd med det fremfor å få idiotene til å leite det frem.

En kollega presterte å si "General Extra Strong Extra Long", trakk på smilebåndet :D

 

Edit: Camel Snusen var magisk, fantastisk smak og Large posene er de største jeg har sett, noen som har sett de til salgs her til lands?

CamelCan.jpg

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Noen som vet hvor jeg kan få kloa i prosjon varianten av Røda lacket? Har lett nesten over alt, men finner den ikke!

Jeg snusa den før, men den ble etterhvert så vanskelig å få tak i at jeg måtte gå videre til noe annet.

Vil tro du har størst sjans for å finne den på bensinstasjoner eller hos din lokale tobakkforhandler.

Eventuelt kan du høre med en butikk om de kan bestille en rull for deg :)

Lenke til kommentar

Jeg snusa den før, men den ble etterhvert så vanskelig å få tak i at jeg måtte gå videre til noe annet.

Vil tro du har størst sjans for å finne den på bensinstasjoner eller hos din lokale tobakkforhandler.

Eventuelt kan du høre med en butikk om de kan bestille en rull for deg :)

Ja, jo, er ikke sikker på om jeg vil ha en hel rull da :) Er så lenge siden jeg har smakt den at jeg husker ikke helt hvordan den var. Husker bare at den var skikkelig god. På tobakksbutikken her har de bare Odense, Thunder, Jacboson å sann dritt snus :p Mange som liker det, men syns egentlig at de er kun de snusene de har i vanlige butikker som er god.

 

Bensinstasjoner er jo et håp. Men har sjekka på 3 nå uten hell. Får vell prøve på noen andre neste gang jeg skal ha meg snus. Vet ikke om det er bare meg, men når jeg først går inn på en butikk å opner snus skapet får se hva de har, så føler jeg at jeg må kjøpe noe :p

 

Litt trang økonomi nå for tiden, så har trappet grundig ned! Greier meg på 6-7 om dagen nå, selv om de som regel går 2-3 bokser i helga viss jeg er på fest. :S

Lenke til kommentar

Ja, jo, er ikke sikker på om jeg vil ha en hel rull da :) Er så lenge siden jeg har smakt den at jeg husker ikke helt hvordan den var. Husker bare at den var skikkelig god. På tobakksbutikken her har de bare Odense, Thunder, Jacboson å sann dritt snus :p Mange som liker det, men syns egentlig at de er kun de snusene de har i vanlige butikker som er god.

 

Bensinstasjoner er jo et håp. Men har sjekka på 3 nå uten hell. Får vell prøve på noen andre neste gang jeg skal ha meg snus. Vet ikke om det er bare meg, men når jeg først går inn på en butikk å opner snus skapet får se hva de har, så føler jeg at jeg må kjøpe noe :p

 

Litt trang økonomi nå for tiden, så har trappet grundig ned! Greier meg på 6-7 om dagen nå, selv om de som regel går 2-3 bokser i helga viss jeg er på fest. :S

Røda lacket porsjonsnus har utgått fra Swedish Match sortiment i Norge!

Så enda settet att få den nu er att handla på grensen! :hrm:

Lenke til kommentar

Noen som veit om det finnes en wintergreen white portion snus?

Og hvorfor er det forskjellig pris på disse to? Utifra hva jeg kan se er det samme styrke og samme mengde?

http://www.msorensen.no/Snus/Porsjon/Offroad/Offroad-Cola-White-Portion--101074-p0000001082

 

http://www.msorensen.no/Snus/Porsjon/Offroad/Offroad-x-Cola-White-Portion-Best-f%C3%B8r-180613-101228-p0000001236

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Var nettopp innom M Sørensen på Billingstad. Veldig god service og hyggelig dame :)

 

Tester den offroad cola i bilen på vei hjem nå, smaker akkurat som jeg håpet :D

Tok med en jule snus og litt annet div, og skal slenge ut en vurdering av de forskjellige etterhvert :)

Har du prøvd Oden`s colasnus? Kjøpte en boks og tykker absolut att det er den beste av colasnus som finnes på marknaden, og så er den sterk :)

Lenke til kommentar

Jag har har begynt og snuse Odens Original Extreme! Bra tobakkssmak og sterk :)

Liker egentlig ikke noen av de ''uvanlige'' snusmerkene jeg har prøvd hittil. Har prøvd mange odens, men ingen har imponert meg. Heller ikke Offroad, Thunder, eller Jacobson. Synst bare ikke de måler seg med vanlig butikk snus som du finner i vanlige butikker :p Dyrere er de også, som regel :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil legge fra meg røyken og heller flytte over på snusen.

 

Hvilke snus er den svakeste på markede nå? Eller er grei for en nybegynner.

Hvilken smak er du ute etter? Du har to kategorier, ren tobakk og tilsatt smak.

Røda lacket porsjon er en veldig god startsnus. Den smaker fruktig med et lite hint av lakris. Inneholder 8mg/g nikotin som er ganske lite i forhold til sterksnusene som inneholder opp mot 20mg/g nikotin.

 

Du har også Gøteborgs Rapè som også inneholder 8mg/g nikotin, men har en lett sitrussmak blandet med tobakk.

Lenke til kommentar

Hvilken smak er du ute etter? Du har to kategorier, ren tobakk og tilsatt smak.

Røda lacket porsjon er en veldig god startsnus. Den smaker fruktig med et lite hint av lakris. Inneholder 8mg/g nikotin som er ganske lite i forhold til sterksnusene som inneholder opp mot 20mg/g nikotin.

 

Du har også Gøteborgs Rapè som også inneholder 8mg/g nikotin, men har en lett sitrussmak blandet med tobakk.

 

Vet ikke helt egentlig, åpen for det meste.

Tok en tur på butikken istad og endte opp med general white. Ikke helt den jeg skulle ha, men med over 200 bokser å velge mellom og kø bak meg så bare tok jeg noe.

 

Tenkte kanskje jeg skulle prøve tranbær(?). Tror jeg må se litt nærmere på gøteborgs rape også.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde en boks Göteborgs Rapé White Large for en måneds tid siden. Etter det er det kun den jeg har snuset! Er på 5. boksen på rad nå (veit jeg snuser lite i forhold til en del andre, men). Blitt min hverdagssnus sammen med en prell Ettan løs i ny og ne.

 

Smaken på Rapé er litt vanskelig å beskrive. Når boksen er fersk minner den egentlig litt om furu, mens når boksen har vært åpen i noen dager blir det mer smak av urter samt litt sitrusaktig. Det er kanskje grunnen til at jeg liker den så godt, at smaken forandrer seg etter noen dager utenfor kjøleskap ...

Endret av Dolven313
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...