Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Noen andre som til tider opplever at de blir jævlig kvalme av enkelt snusbokser?

Kjøpte en ny snusboks i lunsjen i dag, samtlige av snusene så langt har gjort meg vanvittig dårlig.

Noen som vett det kommer av?

Lenke til kommentar

Noen andre som til tider opplever at de blir jævlig kvalme av enkelt snusbokser?

Kjøpte en ny snusboks i lunsjen i dag, samtlige av snusene så langt har gjort meg vanvittig dårlig.

Noen som vett det kommer av?

 

Har du sjekket datoen? Er det skruf? Skruf har hatt noen dårlige bokser før. Altså det er av og til det er ikke helt bra. Viss ikke er det bare slikt som kan skje. Kjenner noen som har opplevd det samme. Du kan selvfølgelig klage, å få pengene tilbake. Men det er liten hensikt. Det er ikke noe du kommer til å oppleve ofte i hvertfall :p

Lenke til kommentar

Sikkert spurt om før her, men har de sluttet å selge Skruf løs her til lands? Snusa denne mye før for en 2-3 år siden, men gikk som mange andre over på porsjon.

 

Nå i det siste har jeg imidlertidig begynt å kjøpe en boks løs nå og da for kosen sin del (for etter min mening er det løs som er skikkelig snus) og det har gått i general ekstra sterk loose.

 

Med det samme vi er inne på savnede snuser. Savner litt Göteborg Rapé Lös også. Huska lukta og smaken av lyng. Veldig god snus! Dumt se slutta med den i løs-form i Norge.

En i klassen min hadde skruf løs for en uke side, er ikke sikker på om den var fra Norge, men tror det

Lenke til kommentar

Snart tre uker snus.. Lever i England og mitt lille lager gikk fort dumt gitt. Helt jævelig den morgenen jeg våkna fra fylla og så jeg hadde brukt opp hele siste boksen min kvelden før.. Noen harde dager med lite søvn, men nå er det egentlig greit.

 

Men veit jo godt hva som kommer til å skje det sekundet jeg lander på flyplassen i Norge. Rett i tax-free'n for å handle noen bokser :closedeyes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Har du sjekket datoen? Er det skruf? Skruf har hatt noen dårlige bokser før. Altså det er av og til det er ikke helt bra. Viss ikke er det bare slikt som kan skje. Kjenner noen som har opplevd det samme. Du kan selvfølgelig klage, å få pengene tilbake. Men det er liten hensikt. Det er ikke noe du kommer til å oppleve ofte i hvertfall :p

N&J Crushed Ice White, datoen er som regel det første jeg sjekker, og den er alltid OK.

 

Sikkert meg som det feiler noe, tok en pose fra snusboksen i går kveld, og da var det plutselig god igjen. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg fant endelig Ettan Løs i en butikk igjen i går. Den gikk forøvrig ut på dato samme dagen, altså igår, menmen, gleden over å ha en boks Ettan igjen veier opp for følelsen at datoen, som forøvrig kun er best før-dato, var gått ut.

 

Den smaker forøvrig veldig godt. Lenge siden jeg har hatt en Ettan prell under leppa nå, men godt med noe annet enn General Løs til en forandring.

Endret av Dolven313
Lenke til kommentar

Okey, så nå er jeg dritlei av stort sett all snus. Finner jo ikke noen snus jeg liker lenger! Har snust general i mange år. Å har alltid vert mitt 1. valg. I tilleg har jeg snuset litt the lab, og Crushed Ice. Men nå er jeg lei av alt! Orginal poser med tobakk smak er jeg utrolig lei av. Skruf, general, n&j ect. De med den stilen der orker jeg ikke lenger. Liker litt Skruf fresh, men synst den blir litt for svak, å greier ikke snusen den fast. I tilleg blir den litt ''jentete'' for meg. Samme med 12. Å greier ikke snuse mint fast. Må ha noe annet i tilleg

 

Så noen som har noe tips? Noe sterkt, helst long. Litt gira på white, bare den ikke blir for tørr. Kan vere litt tobakks smak, men ikke noe med så sterk smak som General ect. I tilleg må den vere tilgjengelig på vanlige butikker.

 

Tenker litt på røda lacket og Gøteborgs Rape. Men problemet er at de blir for svake. Kanskje noe i den stilen, bare sterkere.

 

Hva med å prøve noe løs? Da kan du jo bake en større prell, som vil si mer nikotin til tross for normal styrke. Kan foreslå Ettan, som har en annerledes smak enn f.eks. General, men likevel er ren tobakk. Ettan har også grei leveranse av nikotin, da det er endel salt i den som gjør at nikotinet frigis. Veldig god imo.

 

Ellers kommer jeg ikke på noe som passer dine preferanser.

Lenke til kommentar

Noen andre som til tider opplever at de blir jævlig kvalme av enkelt snusbokser?

Kjøpte en ny snusboks i lunsjen i dag, samtlige av snusene så langt har gjort meg vanvittig dårlig.

Noen som vett det kommer av?

Det hender jo det. Spesielt om man har sovna med en type snus eller snust litt for mye på fylla kvelden før.. Går en dag eller to, så er det greit igjen :p

Lenke til kommentar

 

Hva med å prøve noe løs? Da kan du jo bake en større prell, som vil si mer nikotin til tross for normal styrke. Kan foreslå Ettan, som har en annerledes smak enn f.eks. General, men likevel er ren tobakk. Ettan har også grei leveranse av nikotin, da det er endel salt i den som gjør at nikotinet frigis. Veldig god imo.

 

Ellers kommer jeg ikke på noe som passer dine preferanser.

Har prøvd å kjøpe løs noen få ganger. Plutslig får jeg iden ''Ah, kanskje jeg skal prøve løs, er litt fristende akkuratt nå''. Men blir som regel lei med en gang. Blir så mye gris, å så setter det seg mellom tennene. Så ser det ikke akkuratt så ''kult'' ut. Liker best long porsjon, for de synset veldig lite. Å jeg er en av de som folk ikke kan se om jeg har snus eller ikke. Men med løs får jeg snus lippe med en gang.

Bryr meg ikke om at folk vet at jeg snuser, men synst bare det er teit med de store snus lippene. Jeg kler i hvertfall ikke det :) Men takk for tipset!

 

Så nei, har prøvd før, men er nokk bare porsjon som passer for meg :)

 

Har tenkt å venne meg til litt mildere snus, å begynne å satse på RL,GR, og skruf slim. Litt ''femi'' kanskje, eller syns jeg i hvertfall det. Men gir nå en god F i det, siden de er kun de snusene jeg virkelig liker, å de ikke ser ut som de er noe særlig annen snus som passer meg :p

Endret av Apocalyptoo
Lenke til kommentar

Må kjøpe meg noe posesnus til helgen. Noen forslag. Foretrekker ellers General og Ettan Løs, så gjerne noen poser som ikke har alt for mye "godtesmak". Trenger ikke være sterksnus. Tenker på Gøteborgs Rapé White, hvordan er den?

Foretrekker forøvrig hvite poser fremfor originale.

Hva med General white eller white strong da? General White smaker ganske likt general løs. Den sterke versonen er ikke like god, men ikke dårlig den heller. Gøteborgs Rape er ganske god. Ganske mild. Smaker tobakk, å en smak som minner om furunåler på en måte :p

Lenke til kommentar

Hva med General white eller white strong da? General White smaker ganske likt general løs. Den sterke versonen er ikke like god, men ikke dårlig den heller. Gøteborgs Rape er ganske god. Ganske mild. Smaker tobakk, å en smak som minner om furunåler på en måte :p

Får se hva jeg ender opp med ... General White var en av de første boksene jeg kjøpte, husker den var ganske god ... men dog ikke så god som løs-versjonen ... Får kanskje prøve GR, da jeg ikke har erfaring med løsen som jeg regner med er bedre, og dermed ikke kan bli skuffet av en evt. sammenligning.

Lenke til kommentar

Ser Sørensens Tobakk i Bergen har startet nettbutikk, og har vel hele Oden's løs/porsjons-utvalg tilgjengelig, samt Olde Ving.

 

Bestilte en stokk (10 stk.) med Oden's Extreme Løs, og den kom på 850,- inkl. porto. Som er en god del billigere enn løssnus i butikk, og nesten dobbelt så potent med 22mg/g som Generals sterkeste løssnus. Ikke mer en en tier dyrere enn porsjon koster på billigste butikk her jeg bor heller, så litt i pose og sekk vil jeg si...

 

Porsjon av Oden's Extreme ligger på 66,-, dvs. 730,- pr. stokk inkl. porto, koster mao. ikke en krone ekstra å handle porsjonsnus heller, sålenge man handler en stokk eller mer..

 

Kult å få prøvd løssnus med ~880mg nikotin pr. boks :p

 

Link til nettsiden, nettbutikken velger du i menyen: SNUSBUTIKKEN

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...