Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

God kveld folkens, om noen kan hjelpe meg så tror jeg det muligens er noen her inne.

Går for tiden på skole i utlandet og har såklart prestert å gå tom for snus, noen som kjenner til noen online stores hvor jeg kan få kjøpt bar ruller og sendt innenfor EU ?

Hadde en,men av en merkelig grunn så bestemte de seg for å oppgradere siden sin og siden har verken "landslista" fungert eller support, sendt 3 eposter men alle har behandlings status som lukket (wtf? hvis de faktisk har ignorert det )

 

Noen ? please ?

 

Buysnus.com kanskje?

 

No sales to EU

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kveld folkens, om noen kan hjelpe meg så tror jeg det muligens er noen her inne.

Går for tiden på skole i utlandet og har såklart prestert å gå tom for snus, noen som kjenner til noen online stores hvor jeg kan få kjøpt bar ruller og sendt innenfor EU ?

Hadde en,men av en merkelig grunn så bestemte de seg for å oppgradere siden sin og siden har verken "landslista" fungert eller support, sendt 3 eposter men alle har behandlings status som lukket (wtf? hvis de faktisk har ignorert det )

 

Noen ? please ?

 

Norhterner

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vel, EU har vel forbud mot snus, så det er vel derfor du ikke finner noen sider som sender til eller innenfor EU.

 

Et forbud som er ganske så tragisk om jeg får si det. Snus skader man da bare seg selv, mens med røyk, som er tillatt mange steder, skader man mange flere ved passiv røyking.

Vel, begge deler er skadelig(men det vett du jo).

Det har likevel noe med at det er lettere å forby snus i et land hvor "ingen" snuser.

Sverige som er medlem i EU har jo fått et unntak fra den loven pga. antallet personer som snuser.

http://touch.abcnyheter.no/nyheter/helse/2012/09/14/eu-gar-snus-forbud

Lenke til kommentar

God kveld folkens, om noen kan hjelpe meg så tror jeg det muligens er noen her inne.

Går for tiden på skole i utlandet og har såklart prestert å gå tom for snus, noen som kjenner til noen online stores hvor jeg kan få kjøpt bar ruller og sendt innenfor EU ?

Hadde en,men av en merkelig grunn så bestemte de seg for å oppgradere siden sin og siden har verken "landslista" fungert eller support, sendt 3 eposter men alle har behandlings status som lukket (wtf? hvis de faktisk har ignorert det )

 

Noen ? please ?

 

Norhterner

 

 

 

Siden deres er så buggete at jeg vet ikke om de er seriøse en gang, får ikke opp beralingsalternativer engang... Den har bare bestemt seg for at jeg skal betale med bank overførsel... Wtf så at det var valg der først men så plutselig poff er den stuck på å vise meg wire transfer info...

 

Lenke til kommentar

God kveld folkens, om noen kan hjelpe meg så tror jeg det muligens er noen her inne.

Går for tiden på skole i utlandet og har såklart prestert å gå tom for snus, noen som kjenner til noen online stores hvor jeg kan få kjøpt bar ruller og sendt innenfor EU ?

Hadde en,men av en merkelig grunn så bestemte de seg for å oppgradere siden sin og siden har verken "landslista" fungert eller support, sendt 3 eposter men alle har behandlings status som lukket (wtf? hvis de faktisk har ignorert det )

 

Noen ? please ?

 

Norhterner

Siden deres er så buggete at jeg vet ikke om de er seriøse en gang, får ikke opp beralingsalternativer engang... Den har bare bestemt seg for at jeg skal betale med bank overførsel... Wtf så at det var valg der først men så plutselig poff er den stuck på å vise meg wire transfer info...

 

Ja, det kan godt hende, det er vel ca 2år sidan sist eg testa den ut... men den gong då, så verka det fint...

 

men andre er jo; http://www.snusexpress.com/ , http://www.snusline.com/ og http://www.snuscentral.com/... veit ikkje om alle sender til EU, men det finn du no ut...

Lenke til kommentar

Hey! Jeg lurer på hvilken porsjon "white" snus som er sterkest, som er mulig å få kjøpt i Norge. Er det General ekstra sterk white eller 05?

 

som hugol seier, så vil eg tru det er 07 som har mest nikotin, men general ekstra sterk white følest sterkare ut.

 

Kan hende eg hugsar feil då, sidan eg ikkje brukar white.

Lenke til kommentar

Julenus løs

 

Førsteinntrykket er at produktet føles ganske billig. Riplingene følger ikke kanten på selve plastboksen, så åpningen er ikke like enkel som forventet. Men dette lar seg enkelt løse med en kniv, eller ved å rive av klistremerkene. Dette lot seg gjøre på mitt eksemplar uten at klistremerkene etterlot noen rester.

 

Når man åpner boksen så blir man presentert med en blandet lukt mellom krydder og søt tyggis. For mitt vedkommende, så henger jeg meg opp i den søte lukten. Jeg synes den lukter godt, men langt ifra noe jeg synes skal høre hjemme i en julesnus(eller snus forøvrig). Jeg er ikke god på å definere lukter, så jeg kan dessverre ikke gi en definisjon av de andre luktene/smakene man kan kjenne.

 

Min boks har en utløpsdato på 18.04.13. Dette vitner om et ferskt produkt. Konsitensen er ganske passe. Ikke for løs, og ikke for grov, litt på den fine siden vil jeg si. Men jeg synes den er veldig saftig. Noe som gjør at den renner lett.

 

Uansett, jeg synes denne er ganske skuffende som en julesnus. Egentlig så er den ikke noe å skrive hjem om uansett jul eller ikke. Men for meg som bor i Oslo uten noe særlig utvalg i løs-snus, så angrer jeg ikke på kjøpet. Alt er er spennende for min del.

 

Terningkast: 2. Dette skal være en julesnus, og den dominerende smaken minner ikke om jul.

 

99,-

Endret av nortridge
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...