Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestemt meg for å prøve snus som et beroligende middel da jeg stresser mye. Har fått anbefalt å starte med skruff portion, men er veldig usikker.

 

Har tidligere prøvd skruff extra strong, det tok under 5min før jeg spydde av den.Catch er imidle

rtid så svak at jeg ikke kjenner den.

 

Hva anbefaler dere til en nybegynner? Svar som "ikke begynn" er unødvendig da jeg er fult klar over de negative sidene ved å snuse

Lenke til kommentar

Kjøpte en boks Skruff original portion etter anbefaling fra venner. Liker smaken, men kjenner egentlig ikke noe til nikotinet. Skruff sterk next?

 

Edit: tenkte jeg skulle ta snus nr. 2 like etter, siden jeg ikke kjente mye til den første.

Fy fader for et nikotinsjokk. Piiiinlig.

Kaldsvette og litt svimmel. Måtte ta meg sammen og late som ingenting.

 

Ble heldigvis ikke kvalm, men jeg kommer nok til å passe mer på hvor ofte jeg snuser nå i oppstartsfasen.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Kjøpte en boks Skruff original portion etter anbefaling fra venner. Liker smaken, men kjenner egentlig ikke noe til nikotinet. Skruff sterk next?

 

Edit: tenkte jeg skulle ta snus nr. 2 like etter, siden jeg ikke kjente mye til den første.

Fy fader for et nikotinsjokk. Piiiinlig.

Kaldsvette og litt svimmel. Måtte ta meg sammen og late som ingenting.

 

Ble heldigvis ikke kvalm, men jeg kommer nok til å passe mer på hvor ofte jeg snuser nå i oppstartsfasen.

 

Hold deg til orginal en stund til, så øker du styrken om du føler for det etter en stund. for du merker godt økningen i starten! Selv snuser jeg så å si kun orginal altså (0,8 mg) for jeg har snust såpass at jeg ikke merker noen forskjell lengre på om det er 20 mg og 0,8 :)

Lenke til kommentar

Hold deg til orginal en stund til, så øker du styrken om du føler for det etter en stund. for du merker godt økningen i starten! Selv snuser jeg så å si kun orginal altså (0,8 mg) for jeg har snust såpass at jeg ikke merker noen forskjell lengre på om det er 20 mg og 0,8 :)

 

Er 8mg i original.

Leser litt om nikotin og dopamin på nettet. Virker nesten for godt til å være sant. Får håpe det faktisk fungerer. Kunne godt trengt litt bedre hukommelse og motivasjon nå som jeg går påbygging.

 

Edit:

Noen som har erfaring med Skruf Original White Portion?

Vurderer å bytte til den da den visstnok skal renne mindre?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Har noen opplevd at leppa ofte mister hud? Jeg kjenner ofte at leppa mi klør veldig mye når jeg snuser white-snus. Og når jeg skal klø i leppa ender jeg som regel opp med veeeldig mye dau hud rundt fingeren! Hva kan det være? Er det noe annerledes med white som gjør det litt verre for leppa?

 

White er mye tørrere en brun pose og kan fort skape mer irritasjon på tannkjøttet, men resten av problemet ditt har jeg ikke mye peiling på :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...