Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke at prisen er et godt argument for å slutte. Vi mennesker gjør det vi liker. Noen snuser fordi de føler seg nødt til det, av en eller annen grunn, mens andre liker det. Om du liker alkhol, skal du slutte med det kun fordi det koster 200 (!) kr for 6 halvlitere?

Lenke til kommentar

Hva var deres første snus? Min var General Extra Sterk, som jeg prøvde for et par år siden. Kjente den greit, ja :p

 

Starta faktisk med Catch Eucalyptus, også hoppa jeg over til N&J Crushed Ice (som jeg fortsatt snuser enda) og Skruf Nordic White. Har for øvrig også vært innom Skruf Xtra Stärk, N&J Black Tarmac og N&J Radical Red. Første gang når jeg gikk fra Catch til N&J merka jeg ganske godt.

Lenke til kommentar

Hva var deres første snus? Min var General Extra Sterk, som jeg prøvde for et par år siden. Kjente den greit, ja

Starta faktisk med Catch Eucalyptus, også hoppa jeg over til N&J Crushed Ice (som jeg fortsatt snuser enda) og Skruf Nordic White. Har for øvrig også vært innom Skruf Xtra Stärk, N&J Black Tarmac og N&J Radical Red. Første gang når jeg gikk fra Catch til N&J merka jeg ganske godt.

 

General Ekstra Sterk porsj. Etter en halv flaska stælt sprit. Spøy som en gris.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...