Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Skruf Stark er himmern, men trenger noe nytt! Anbefalninger?(Noe litt uvanlig, altså ikke Skruf, N&J og Gen)

Litt av sjarmen med snus er å prøve seg fram med nye merker, og om du går på en bommert gjelder det å ikke være så kresen :) ellers så kan du lese noen av snus-anmeldelsene i første posten av denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En sigarett ligger jo paa rundt 0,8mg nikotin, avhengig av merke... Og en snus inneholder vel omkring 1,0mg?

Staar jo 24mg paa boksen, og 24mg fordelt paa 24 poser = 1mg i hver?

 

Skyt meg om jeg tar feil!

*PANG*

 

Neida, men jeg tror det står 24g på boksen, noe som tilsvarer 1g per porsjon, altså vekten på hele snus posen med tobakk.

Vis du ser på forskjellige snus sider så står det at foreksepel GES inneholder 14 eller 15 mg nikotin per pose

Endret av -Perry-
Lenke til kommentar
En sigarett ligger på 0,8mg, mens en veldig sterk snus ligger på 15 - la oss si 16mg.

Dvs. at en pris med snus á 16mg tilsvarer 20 røyk.

Ergo inneholder en pris like mye nikotin som en pakke røyk.

Nja, det skal godt gjøre å få i seg 15mg nikotin fra en porsjonssnus eller løs. Men ja, det er langt mer nikotin å hente på snus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

Jeg skal aldri kjøpe skruf sterk white igjen noen gang,

Ikke vett jeg om det er noe galt med boksen min eller hva det er men den renner med vanlig skruf sterk,

Og det smaker ikke vanlig skruf i hele tatt.

Noen forslag på hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Jeg skal aldri kjøpe skruf sterk white igjen noen gang,

Ikke vett jeg om det er noe galt med boksen min eller hva det er men den renner med vanlig skruf sterk,

Og det smaker ikke vanlig skruf i hele tatt.

Noen forslag på hva som kan være galt?

Er vel bare bra at den ikke smaker vanlig skruf da? Etter min mening smaker skruf vondt, smaker falskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...