Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen anbefale en god porsjonssnus?

General ekstra sterk og Nick and Johnny er favoritter til flere her hvertfall. Begge to er vel sterksnus. Pass på at du ikke kjøper black versjonen av N&J da den ikke er noe særlig iforhold til vanlig. Dette er basert på min og andres smak. Det beste er å smake seg fram selv, men nå har du hvertfall en pekepinn :)

Lenke til kommentar

Bruker veldig lite prosjonssnus mest løs. men må ha porsjon til skolen og steder det passer seg bedre. Jeg har brukt N&J black veldig lenge nå derfor begynner jeg og bli lei. General ekstra sterk er grei men ikke en favoritt, tenker jeg skal prøve vanlig N&J og se hvordan den er.

Endret av mehh
Lenke til kommentar
Bruker veldig lite prosjonssnus mest løs. men må ha porsjon til skolen og steder det passer seg bedre. Jeg har brukt N&J black veldig lenge nå derfor begynner jeg og bli lei. General ekstra sterk er grei men ikke en favoritt, tenker jeg skal prøve vanlig N&J og se hvordan den er.

Det er ikke et dårlig valg. Og om du skal skjule det mest mulig så er 01 og 02 også et godt alternativ. Avlange så de synes nesten ikke og de renner minimalt. 02 er den sterkeste :)

Lenke til kommentar
hmm, hørt om de, men aldri smakt de kanskje jeg skal vurdere 02. Hvordan er smaken på disse da, noe sier meg at de kan minne om skruf?

Syns egentlig de smaker veldig lite, og det er veldig lenge siden sist nå så tror kanskje det er bedre at noen andre svarer, men etter min husk minnet den litt om skruf.

Lenke til kommentar
Bruker veldig lite prosjonssnus mest løs. men må ha porsjon til skolen og steder det passer seg bedre. Jeg har brukt N&J black veldig lenge nå derfor begynner jeg og bli lei. General ekstra sterk er grei men ikke en favoritt, tenker jeg skal prøve vanlig N&J og se hvordan den er.

Det er ikke et dårlig valg. Og om du skal skjule det mest mulig så er 01 og 02 også et godt alternativ. Avlange så de synes nesten ikke og de renner minimalt. 02 er den sterkeste :)

 

Ble jævla nysgjerrig på disse 01 og 02 snusene jeg. Noen som vet hvor den er å få kjøpt i Trondheim/Stavanger?

Kanskje Havana har den i Stavanger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...