Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah. koster maks 200 kr for en femmer porsjon i sverige, og da er den dyr i tillegg.

 

Hadde vært gøy å sett om man fikk tak i slik snus-sats i et utsalg i sverige. Lurer på om man kunne blitt fratatt det i tollen? Det er jo ikke et ferdig produkt så det blir vel litt som å kjøpe sukker og gjær.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Fikk tilbake pengene mine, men alikevel irriterende ja :p Sleip jente. Men i dag så jeg noe rart i butikken, jeg så i snusskapet der var det to hvite bokser den ene sto det "01" på og den andre "02" på. Da spurte jeg selvfølgelig han ansatte hva er det der for noe? Hna sa en ny snus på markedet, kjøpte de ikke gikk heller for noe mer sikkert som N&J portion, Camel portion og en General Løs. Men er det noen som har vært borti disse to "01" og "02"?

Lenke til kommentar
Fikk tilbake pengene mine, men alikevel irriterende ja :p Sleip jente. Men i dag så jeg noe rart i butikken, jeg så i snusskapet der var det to hvite bokser den ene sto det "01" på og den andre "02" på. Da spurte jeg selvfølgelig han ansatte hva er det der for noe? Hna sa en ny snus på markedet, kjøpte de ikke gikk heller for noe mer sikkert som N&J portion, Camel portion og en General Løs. Men er det noen som har vært borti disse to "01" og "02"?

Det er noe dem kaller "Lab-snus".

Står om den her: http://www.buysnus.com/snus-info.aspx?page...2-snus&id=9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...