Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svelger aldri snusen hel, men ofte jeg ikke baker. Da renner ofte snusen en del, så jeg pleier å svelge litt for litt. Selv blir jeg ikke dårlig i magen av det, men tenker det helt sikkert ikke er veldig bra å drive på sånn. Øker det sjansen for magekreft osv forresten? Noen som veit?

 

Smak er helt klart det viktigste for meg og General er favoritten hittil. GES blir litt for kraftig til å drive sånn. Dere som har snust en stund: Hvilke andre løssnus har smak det er verdt å sjekke ut? Har vel snust litt over et år, men som vanemennesket jeg er blir det fort den samme snusen gang på gang. :)

Lenke til kommentar
Er general white sterkere enn vanlig general?

Snuser vanlig nå men kjøpte ett tårn med white.

 

Jeg syns vanlig general er sterkere enn white, og slår den på alle måter. White versjonen er aalt for tørr etter min mening. Er som å snuse tørr og gammal snus :< Snus burde være fuktig og god, ikke tørr som ei kongle.

 

 

Helt enig med deg her, syns general white blir veldig for "ferdig". men det er vell bare meg..

hey! noen som har hørt om snusen "grizzly"? lukter som 5-56 for den som vet hva det er, og smaker ganske godt etter det eg husker, skal vist nokk vere bra sterk, men får den ikke i norge, noen som har link til hvor eg får tak i grizzly?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...