Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Da er det polen tur i morgen og har skaffet meg General Ekstra Sterk og Offroad Long Cut :D

Med hvite busser ? Auschwitz ?

 

Herregud snus er herlig etter en hard treningsøkt, helt utrolig!

Lenke til kommentar
Har begynt å like løssnus igjen, etter en ganske lang periode med mye portion-snusing. (Skole, der er det ikke lov med snus, greit å ha en liten porsjon under leppa), men problemet er at jeg er så utrolig dårlig til å bake/pakke snusen.

 

Noen tips?

 

Trene mer. Ta ut snusen av pakka, prøvd deg frem og smuldre den opp og prøv på nytt hvis det ble fail. Tok meg en god stund før jeg fant en god teknikk.

Lenke til kommentar
Greia er at jeg ikke akkurat har verdens beste økonomi, og da har jeg ikke råd til å kjøpe løssnus for å "sløse" det bort med dårlig baking.

Men det er vel bare prisen (hehe!) jeg må betale for å lære meg det. :wee:

 

Du trenger jo ikke sløse bort snus for å lære deg å bake. Er jo bare å ta snus ut av boksen, prøve og går det ikke smuldrer du den bare opp i boksen igjen og starter på nytt.

Lenke til kommentar

Er du glad i smaken av snus er det jo bare å presse sammen en god klype mot kanten og putte den under leppa. Bruk tunga til å presse den opp.

 

Mange som svelger snusen her? Har begynt å gjøre det i militæret nå. Er ikke helt lovlig å spytte ut snusen over alt man går hen. Noen som har opplevd problemer med å gjøre det over lang tid? Har ikke kjent noe ennå i hvert fall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...