Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser for meg at smaken blir uutholdelig salt (mr. obvious) hvis du krydrer prisen med salt :)

Foreslår heller å knuse et par av bestemors champagneglass, kjøre dem i mammas blender og putte dem oppi snuseska, risteriste og VOILÁ, god gammeldags glass-snus :)

 

Ikke ta alt jeg sier/skriver bokstavelig!

 

Det var ikke glassbiter i snusen før heller, eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Og du har aldri vært fjortiss? Jeg vet SELVSAGT at det aldri har vært glassbiter i snus!

Og by the way, les nederste linje i posten min :)

Selfølgelig har jeg vært det, men jeg har aldri trodd at det har vært glassbiter i snus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Og du har aldri vært fjortiss? Jeg vet SELVSAGT at det aldri har vært glassbiter i snus!

Og by the way, les nederste linje i posten min :)

Selfølgelig har jeg vært det, men jeg har aldri trodd at det har vært glassbiter i snus.

Og det har heller ikke jeg! Done?

Hva vil du fram til egentlig ?

Hvor har jeg skrevet at det var du som sa det ?

Lenke til kommentar
De siste 2-3 boksene med GES jeg har brukt nå har gitt meg en litt underlig effekt. Munnen blir på en måte inntørket og snurper seg sammen, akkurat som om alt spyttet forsvinner. Har tenkt på at jeg muligens suger til meg spyttet konstant, men har ikke bevist gjort det så jeg tviler litt. Boksene er fra i sommer, så snusen er litt tør.

Noen andre som har vært borti noe lignende?

Det er et velkjent tema at salt tørker ut kroppen og det er ganske mye salt i snus. Kanskje det er mer salt i GES enn snusen du bruker til vanlig?

 

Det tror jeg absolutt ikke :p I og med at jeg har brukt GES konstant det siste halve året. Disse boksene er fra Sverige, men tviler på at det har noe å si. Tok en ny boks fra rullen i dag, fikk ikke samme problemet med denne boksen. Kan være at de 2-3 boksene har vært litt dårlige kvalitet på :)

Lenke til kommentar
Burde ikke da også røyk som er mye mer skadelig være forbudt? :dontgetit:

Grunnen er enkel. De som bestemmer slik vet at snus er skadelig. Mao vil de ikke selge snus i landene sine. De vet også at røyk er skadelig, men mange av de røker sikkert selv og ønsker ikke å forby noe de selv nyter. Om ingen eller veldig får brukte sigaretter i EU/EØS ville nok disse blitt ulovlig også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...