Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Ah, eg kjøpte meg lös igår. General Ekstra Sterk selvfølgeleg.

Herleg å ha litt løs igjen, einaste problemet er berre at eg ikkje alltid orker å bake. Då bler det mykje søl, men dog herleg søl!

Fekk meg eit skikkeleg nikotin kick når eg putta leppa så stor at alle berre såg stygt på meg på bussen. Eg svevde i nokre minutter, så det var stirringa verd. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste 2-3 boksene med GES jeg har brukt nå har gitt meg en litt underlig effekt. Munnen blir på en måte inntørket og snurper seg sammen, akkurat som om alt spyttet forsvinner. Har tenkt på at jeg muligens suger til meg spyttet konstant, men har ikke bevist gjort det så jeg tviler litt. Boksene er fra i sommer, så snusen er litt tør.

Noen andre som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
De siste 2-3 boksene med GES jeg har brukt nå har gitt meg en litt underlig effekt. Munnen blir på en måte inntørket og snurper seg sammen, akkurat som om alt spyttet forsvinner. Har tenkt på at jeg muligens suger til meg spyttet konstant, men har ikke bevist gjort det så jeg tviler litt. Boksene er fra i sommer, så snusen er litt tør.

Noen andre som har vært borti noe lignende?

 

Er ikke sikker på om det er samme følelsen, men når jeg snuser mye får jeg sånn vannaktig hud i leppa (sånn man blir på henda etter å ha badet/dusjet lenge), men føler ikke at det er tørrt.

Lenke til kommentar
De siste 2-3 boksene med GES jeg har brukt nå har gitt meg en litt underlig effekt. Munnen blir på en måte inntørket og snurper seg sammen, akkurat som om alt spyttet forsvinner. Har tenkt på at jeg muligens suger til meg spyttet konstant, men har ikke bevist gjort det så jeg tviler litt. Boksene er fra i sommer, så snusen er litt tør.

Noen andre som har vært borti noe lignende?

 

Er ikke sikker på om det er samme følelsen, men når jeg snuser mye får jeg sånn vannaktig hud i leppa (sånn man blir på henda etter å ha badet/dusjet lenge), men føler ikke at det er tørrt.

Mjo, det er på en måte det. Tror jeg må kjøpe meg en fersk boks, håper det hjelper:P

Lenke til kommentar
Noen som har noe erfaring med noen av Thunder typene (Dvs Original, wintergreen og Frosted)? Tenker da altså hovedsaklig på porsjonsvariantene, men kom gjerne med innspill anngående Thunder løs også.

 

Jeg har startet å snuse wintergreen fast nå pågrunn av økonomien min, men jeg liker den veldig godt. Er en god styrke og god smak men den renner desverre veldig fort.

Lenke til kommentar
De siste 2-3 boksene med GES jeg har brukt nå har gitt meg en litt underlig effekt. Munnen blir på en måte inntørket og snurper seg sammen, akkurat som om alt spyttet forsvinner. Har tenkt på at jeg muligens suger til meg spyttet konstant, men har ikke bevist gjort det så jeg tviler litt. Boksene er fra i sommer, så snusen er litt tør.

Noen andre som har vært borti noe lignende?

Det er et velkjent tema at salt tørker ut kroppen og det er ganske mye salt i snus. Kanskje det er mer salt i GES enn snusen du bruker til vanlig?

Lenke til kommentar

Eg er på jobb no, og er nesten tom for snus :p Eg vil at dikka skal bestemma kva eg skal velge, eg jobber på ein mix kiosk :)

 

General Maxi Portion, General Ekstra Sterk Portion, General Orginal Portion, General White Portion, General Ekstra Sterk White Portion, Catch Eucalyptus, Skruf Orginal Portion, Skruf Tranbär Portion, Skruf Sterk Portion, Skruf Orginal White Portion, Monte Cristo Portion eller Mocca Anis =)

 

Første snus med to stemmer blir kjøpt, hurry! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...