Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har greie på hvordan de snus kittene der man ordner snusen selv er?

Kom over en her

HAr vært borti andre merker av dette også, men finner ikke igjen sia.

800g for 225 sek er ganske billig, igrunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vennine av meg var løgner av ypperste grad, jeg ba henne kjøpe med et femmer tårn N&J portion og et femmer tårn camel portion, ga henne 400 kr også komme hun uten noe som helst å sier det kosta 599 for en femmer rull...

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Den svir Antipedoaction, kjøpte ett tårn skruf pose, det kostet meg 230 NOK.

Skrevet (endret)

Hah. koster maks 200 kr for en femmer porsjon i sverige, og da er den dyr i tillegg.

Hadde vært gøy å sett om man fikk tak i slik snus-sats i et utsalg i sverige. Lurer på om man kunne blitt fratatt det i tollen? Det er jo ikke et ferdig produkt så det blir vel litt som å kjøpe sukker og gjær.

Endret av Feh
Skrevet

Fikk tilbake pengene mine, men alikevel irriterende ja :p Sleip jente. Men i dag så jeg noe rart i butikken, jeg så i snusskapet der var det to hvite bokser den ene sto det "01" på og den andre "02" på. Da spurte jeg selvfølgelig han ansatte hva er det der for noe? Hna sa en ny snus på markedet, kjøpte de ikke gikk heller for noe mer sikkert som N&J portion, Camel portion og en General Løs. Men er det noen som har vært borti disse to "01" og "02"?

Skrevet
Fikk tilbake pengene mine, men alikevel irriterende ja :p Sleip jente. Men i dag så jeg noe rart i butikken, jeg så i snusskapet der var det to hvite bokser den ene sto det "01" på og den andre "02" på. Da spurte jeg selvfølgelig han ansatte hva er det der for noe? Hna sa en ny snus på markedet, kjøpte de ikke gikk heller for noe mer sikkert som N&J portion, Camel portion og en General Løs. Men er det noen som har vært borti disse to "01" og "02"?

Det er noe dem kaller "Lab-snus".

Står om den her: http://www.buysnus.com/snus-info.aspx?page...2-snus&id=9

Skrevet

02 er faktisk like sterk som GES. Blir spennende å prøve disse siden de visstnok har en mer avlang form på posene så de sitter bedre og synes mindre.

Skrevet

GES er vel oppe i 16mg om jeg ikke husker feil.

"New Non-Drip formula which is moist but does not leak." Så de påstår at snusen dems ikke renner da eller? Har min tvil :)

Skrevet
GES er vel oppe i 16mg om jeg ikke husker feil.

"New Non-Drip formula which is moist but does not leak." Så de påstår at snusen dems ikke renner da eller? Har min tvil :)

Stemmer det, tok feil. GES porsjon er 15 mg og GES løs er 13 mb.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Liker designet på den nye Skruf boksen, andre som har sett det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...