Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det skal være behov for å ta det med butikken når det er snakk om revnede poser. Er jo helt klart en feil i produksjonen og ikke i frakt og oppbevaring til butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På https://faq.socialboards.no/rema1000//category/8/Produkt/topic/25/Bytterett står det 

Du har bytterett i REMA 1000. Du skal få pengene tilbake eller ny, tilsvarende vare dersom du ikke er fornøyd. Orienter betjeningen om hendelsen når du er i butikken - du trenger verken kvittering eller å fremvise varen.

Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det verste er jo at jeg møter på en gjerrig kjøpmann som sier nei...

• 2 måneder senere...
Gjest Slettet+921324
Skrevet

Byron? Den brukte jeg å kjøpe på Sørensens av og til... Får ikke til å lime inn bilde, men her er en link til google images av en Byron boks. Den er ca gul.

Jaa, det stemmer. Noen som husker hva den het før den skiftet navn til Byron?
Skrevet

Byron? Den brukte jeg å kjøpe på Sørensens av og til... Får ikke til å lime inn bilde, men her er en link til google images av en Byron boks. Den er ca gul.

Jaa, det stemmer. Noen som husker hva den het før den skiftet navn til Byron?

Montechristo

• Liker 1
Skrevet

Ser de har en gul og en rød Byron boks, har både Montecristo og Romeo Y Julieta byttet navn til Byron?

Ja, det stemmer det. Så vidt jeg kan se på bildene er også boksen blitt plastboks?
Skrevet

Ser de har en gul og en rød Byron boks, har både Montecristo og Romeo Y Julieta byttet navn til Byron?

Ja, det stemmer det. Så vidt jeg kan se på bildene er også boksen blitt plastboks?

De var plast en liten periode, men har gått tilbake til metall.

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

om det finnes noe oversikt over standard utvalget av snus i de forskjellige butikkene , jeg hater og spørre etter ting som butikkene ikke har. 

• 4 uker senere...
Skrevet

Kjøpte en boks "verdens sterkeste snus" Siberia Brown, fy faen for noe dritt. Kvalm eucalyptus smak og i tillegg kjentes mye mildere ut enn det jeg til vanlig snuser, General Ekstra Sterk.

• 1 måned senere...
Skrevet

General XR strong White er ganske gode for prisen...

Medium styrke, renner ikke så mye.

Fåes for 299kr 10 pack på ØoB Nordby..

ØoB er en slags Claes Ohlson konkurrent...

Gjest Slettet+921324
Skrevet

Gikk på en snus-smell. Får ikke til å snuse lenger! :confused: Holder toppen 5-10 minutter med påsan under leppa, så blir jeg kvalm eller uggen. Det er litt dust, men tyggetobakk er fortsatt nice.

• 3 uker senere...
Gjest Slettet+921324
Skrevet

Sånn at leppa stikker ut, mener du? Eller at det går en laaang grop opp, inni øverleppa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...