Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig bra finale, oppe der med Lem-scenen fra The shield.

 

Imponert, noen vet om den fantastiske Lem-scenen fra The Shield her. Ja, både denne slutten og slutten der Hank ble forsøkt drept av tvillingene er virkelig gode scener likt den med Lem.

 

Leser at Vince Gilligan(skapern til Breaking Bad) ønsker å få en sluttdato på serien snart. Ettersom den får en sesong til(sikkert, men ikke annonsert enda), så er det nok ikke noe snakk om en slutt på serien før sesong 5 eller 6. Hvis de forsetter den gode veien de har hatt helt siden starten nå så er jeg gjerne med. Nå som Lost og 24 er ferdig trenger jeg alle seriene som er gode på drama og spenning. Slik BB er.

Lenke til kommentar

Tror jeg kan se for meg en naturlig slutt etter ses 5 f.eks.

De kan få dratt plotet ut i to sesonger til, men blir det lenger enn det så blir det fort tværing på gamle ting og ingenting er så kjipt som en serie som sklle gitt seg for et par sesonger siden.

Lenke til kommentar

Tror jeg kan se for meg en naturlig slutt etter ses 5 f.eks.

De kan få dratt plotet ut i to sesonger til, men blir det lenger enn det så blir det fort tværing på gamle ting og ingenting er så kjipt som en serie som sklle gitt seg for et par sesonger siden.

 

Alt blir jo melket desverre! PB, Lost, gode og onde dager.... Jeg håper at BB klarer å gi en god avslutting i løpet av neste sesong. Jerico og flashforward er serier som gjerne sluttet litt fortidlig, Spartacus var perfekt (selv om jeg gjerne vil se mer!)

Lenke til kommentar

Tror jeg kan se for meg en naturlig slutt etter ses 5 f.eks.

De kan få dratt plotet ut i to sesonger til, men blir det lenger enn det så blir det fort tværing på gamle ting og ingenting er så kjipt som en serie som sklle gitt seg for et par sesonger siden.

 

Alt blir jo melket desverre! PB, Lost, gode og onde dager.... Jeg håper at BB klarer å gi en god avslutting i løpet av neste sesong. Jerico og flashforward er serier som gjerne sluttet litt fortidlig, Spartacus var perfekt (selv om jeg gjerne vil se mer!)

FlashForward er da ikke kansellert eller har jeg gått glipp av noe nå?

Lenke til kommentar

Breaking Bad fornyet(Bekreftelse senere):

 

AMC has closed a deal to renew Vince Gilligan's dark drama Breaking Bad for a fourth season. The network is expected to make the announcement tomorrow, following tonight's third season finale. The deal had been in the works for almost two months, after the network first notified the auspices on the Sony TV-produced series of the pickup in April. I hear the sticking issue between AMC and Sony was the budget for the upcoming season, with the network eyeing a production budget of about $3.1 million per episode, while the show's creative team was pulling for $3.3 million. After weeks of crunching numbers, I hear the two sides came to an agreement, splitting the budget gap in the middle. Breaking Bad earned two Emmys for star Bryan Cranston and a best series nomination last year. It is considered a formidable drama contender again this year, with its nomination chances boosted by the fact that its third season culminated during the Emmy voting period. Gilligan has said that he intends to set an end date for the series, which would likely run for two more seasons.
Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Herregud.

 

Den følelsen på slutten at Gale måtte dø var bare kjempebra synes jeg. Hele poenget kom fram så bra. Gale er uskyldig, men måtte dø for at Jesse/Walt skulle kunne overleve.

 

I tillegg så er Mike("cleanern" til Gus) blitt en favoritt etter denne episoden. Den scenen hvor han drepte de folka fra kartellet som Gus sloss om markedet med var konge.

 

God sesongslutt. Ga virkelig en god cliffhanger. Å gangske lite Skyler, og ikke noe av kona til Hank. Eneste karaktern jeg savna i episoden var Hank, men det hadde vært litt unødvendig å brukt han i episoden. Så alt i alt er jeg gangske fornøyd med denne sesongen. Vil nesten si at denne sesongen likte jeg bedre, selv om jeg følte sesong 2 var litt mer spenndene.

 

Til informasjon så starta det en ny serie på AMC som tar over plassen til Breaking Bad de kommende ukene. Den heter Rubicon og er nye serien med James Badge Dale(The Pacific, Robert Leckie) og Lili Taylor(Six Feet Under).

Lenke til kommentar

Til informasjon så starta det en ny serie på AMC som tar over plassen til Breaking Bad de kommende ukene. Den heter Rubicon og er nye serien med James Badge Dale(The Pacific, Robert Leckie) og Lili Taylor(Six Feet Under).

 

Den serien starter vel ikke offisielt før 1.august, selv om de har sendt piloten (og den ligger lovlig ute på nettet, tror jeg).

 

Empire of Maury, er det der reklame for 3.sesong? I så fall, hva i all verden gjør den kinesiske muren (?) i bakgrunnen?

Lenke til kommentar

Øhh...ser du ikke Obama? Promtering av sesong 3 med en parodi av reklame-plakatene av Obama slik vi ser til venstre. Er ikke alltid en grunn til at ting er plassert i bakgrunnen.

 

Ja, var bare piloten av Rubicon som var ute. Skjønte svært lite av plottet for å være ærlig, men kanskje meningen. Ble hvertfall nyskjerrig til å følge med videre etter piloten.

Lenke til kommentar

For en avslutning på sesong 3! Jeg som trodde Walt og Jessie var i deep shit, også går de hen og tar de livet av Gale. Blir utrolig spennende å se hvordan de kommer seg ut av denne floka.

 

Jeg håper bare dem ikke melker for mye ut av dette! Veldig bra serier så langt, men kjenner melke-smaken etterhvert.. :(

Lenke til kommentar

Det gjør ikke jeg. Håper de fortsetter så lenge de gidder selv. Dette kan fortsette ganske lenge; Walt og Jessie kan etterhvert starte egent narkokartell og bli verdensomspennende til slutt. Hvem vet? Bare fantasien setter grenser.

Endret av hmol
Lenke til kommentar

Øhh...ser du ikke Obama? Promtering av sesong 3 med en parodi av reklame-plakatene av Obama slik vi ser til venstre.

 

Jeg så tydeligvis ikke godt nok etter, men nå gir det selvsagt fullstendig mening.

 

Er ikke alltid en grunn til at ting er plassert i bakgrunnen.

Når et kjent landemerke vises tydelig i bakgrunnen på en reklame for et tv-program, er det naturlig å anta at landemerket har har noe med programmet å gjøre. Med mindre det viser seg å være en parodi, selvsagt.

Lenke til kommentar

For en avslutning på sesong 3! Jeg som trodde Walt og Jessie var i deep shit, også går de hen og tar de livet av Gale. Blir utrolig spennende å se hvordan de kommer seg ut av denne floka.

 

Jeg håper bare dem ikke melker for mye ut av dette! Veldig bra serier så langt, men kjenner melke-smaken etterhvert.. :(

De har da ikke melket noe særlig enda? De brukte litt mange episoder i starten av sesongen på å sette opp en bunnsolid avslutning. Nå venter jeg i spenning på neste sesong.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

De har da ikke melket noe særlig enda? De brukte litt mange episoder i starten av sesongen på å sette opp en bunnsolid avslutning. Nå venter jeg i spenning på neste sesong.

 

Akkurat det blir vel en smaks sak. Men når han ble kvitt kreften og forsatte med produksjonen, så ble det litt melking for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...