Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Skyler er virkelig jævelig denne sesongen, kanskje meninga og det klarer de godt. Aldri likt kjerringa, men skjønner at hun er med. Elsker Walt Jr denne sesongen, hvordan han hater morra er noe jeg liker.

 

Jepp er Cranston som er den gode skuespillern på serien. Men Aaron Paul som Jesse er jo nesten likebra han og. Forresten så fikk begge to Emmy-nominasjoner ifjor, Cranston vant mens Aaron Paul tapte for den litt bedre Michael Emerson(Ben fra Lost).

 

Hank er en god karakter i tillegg og, mer karaktern enn skuespiller-prestasjonene man liker i den karaktern vil jeg tro, hvertfall gjør jeg det. Greit å endelig få vite hvem som drepte "Skildpadda", som ikke overraskende nok var fetterne etter de ble introdusert. Blir spenndene å se hva som skjer med Walt og sånt etter Gus er ferdig med han. Likte avsløringen om at Fig jobbet så nære de meksikanske kartellene.

 

I tillegg gøy med Gus og Sal som ekstra karakterer og denne sesongen, da de begge visstnok er med for fullt denne sesongen. Tvilling-fetterne til Tucco er også et godt tillegg med onklen til Tucco i den rullestolen sin. Han var konge som Nappa i Oz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skyler er virkelig jævelig denne sesongen, kanskje meninga og det klarer de godt. Aldri likt kjerringa, men skjønner at hun er med. Elsker Walt Jr denne sesongen, hvordan han hater morra er noe jeg liker.

Det kan umulig være tilsiktet. Det er like før jeg begynner å spole.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spådom: Hank blir angrepet, men overlever. Han antar at meksikanerene sin innblanding og den telefonen han fikk om kona betyr at det er kartellet som styrer alt. Mulig han i løpet av sesongen "ruller opp" store deler av kartellet og blir hedret for innsatsen enda han tar feil folk.

 

Men dette er bare gjetninger altså.

Lenke til kommentar

Helt enig, OCKi! Fikk Sopranos følelse av shootout'n på slutten. Jeg fryktet at Hank skulle bli skutt med en gang - uten noe action. Så koste meg til de grader når han rygget den ene av de inn i en annen bil. Jeg var overbevist over at Hank ville dø, så tenkte det var bra at han i det minste fikk slått litt fra seg på slutten. Ble enda lykkeligere når Hank greide å ta livet av den andre broren også. Tror og håper Hank vil overleve nå. Karakteren er fantastisk og jeg har i det siste utviklet mye større sympati for han enn fks Walt. De to siste episodene har vært veldig sterke! :D

 

Forresten, kult å se noen fra Lost-Norge her! :)

Lenke til kommentar

Selvsagt må Hank overleve. Noe annet er rett og slett utilgivelig.

Fantastisk episode. Men jeg angrer på at jeg så den i dag. Hadde jeg visst hvor bra den var så hadde jeg spart den til neste uke. For nå vil jeg ha MER! :D

Nedtur å måtte vente en hel uke etter en sånn episode. :p

Lenke til kommentar

Helt enig, OCKi! Fikk Sopranos følelse av shootout'n på slutten. Jeg fryktet at Hank skulle bli skutt med en gang - uten noe action. Så koste meg til de grader når han rygget den ene av de inn i en annen bil. Jeg var overbevist over at Hank ville dø, så tenkte det var bra at han i det minste fikk slått litt fra seg på slutten. Ble enda lykkeligere når Hank greide å ta livet av den andre broren også. Tror og håper Hank vil overleve nå. Karakteren er fantastisk og jeg har i det siste utviklet mye større sympati for han enn fks Walt. De to siste episodene har vært veldig sterke! :D

 

Forresten, kult å se noen fra Lost-Norge her! :)

 

Stemmer det! ser bare på kvalitetsserier vettu! :p

Jeg tror nok den tvillingbroren Hank kjørte ned overlever - og er nå mer lysten på hevn enn noensinne.. Hadde iallefall vært sinnsykt fett med enda et El Texas showdown.

Jeg lurer egentlig mest på hvem det var som tipset Hank om at tvillingene var på vei. Var det Gus?

Btw.. Det minuttet der klokken sto mellom :07 og :08 var sykt nervepirrende. :O

Lenke til kommentar

Likte dagens kjempegodt til tross for at den var veldig rolig. Veldig mange twists som kom. Gus har tydelig gjort store endringer for seg, hvis han tipset politiet angående han meksikanske dopkongen eller sendte noen folk for å drepe han.

 

Å Jesse var litt mer lik sitt gamle seg å gikk rundt å hadde det gøy i labben, mens han ene lakeien til Gus satt å så på.

 

Scenen hvor fettern som overlevde krabber(beinløs!) mot Walt var bare småsyk. Var som å se en skummel skapning fra en skrekkfilm krabbe mot hovedpersonen, mens man samtidig hadde medfølelse for han.

 

Synes sesongen så langt er herlig. Å er fremdeles en av de bedre seriene som går forsatt i dag.

Lenke til kommentar

Scenen med fetter beinløs krypende ut av sykesenga før føkkings AWESOME!!!

 

Må si meg enig i at det var digg å se Jesse i litt komikk igjen, har savnet komedie delen fra sesong 1, syns den har forsvunnet en del..

 

Kan noen si meg hvor jeg har sett han lab assistenten før, han som fikk "fyken"?

Lenke til kommentar

Kan noen si meg hvor jeg har sett han lab assistenten før, han som fikk "fyken"?

 

Imdb kan nok svare deg på det http://www.imdb.com/name/nm0182345/

 

 

Jeg kjenner han som Doug fra Flight of the Conchords (som jeg skal se i Bergen 21. Mai :D). Er forresten veldig trist at han fikk sparken. Jeg håpte virkelig vi kunne få se en bromance mellom Gale og Walt. De hadde potensial til å være på nivå med House og Wilson spør du meg. ^^

 

Resten av episoden var bra. Var vittig med Jessie alene i labben, og scenen hvor den ene broren krapper beinløs ut av senga var fantastisk. Breaking Bad har hatt noen veldig, veldig sterke episoder i det siste etter en litt treg start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...