Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Episoden i går var sinnsyk. Jeg kan ikke tro at Walt ikke gjorde noe for å redde Jane, herregud! Du vet at han lett kunne lagt henne over på siden igjen, tatt Heimlich, CPR, hva som helst, men besluttet å la være.

 

Jeg synes så synd på Jesse, som må våkne opp til det synet. Enten skremmer det han straight, eller så går han rett over kanten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Oioioioi, sesongavslutningen (S2) var jo bare helt syyyk! :-)

 

Må si at det lynte iskaldt nedover ryggen på en

flygelederaspirant

som meg i siste scenen. IIIK! :)

 

Gleder meg til sesong 3!

 

/TH

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Skyler er så sykt irriterende. En dritkjedelig karakter som irriterer meg hvert eneste sekund hun er på skjermen. Heldigvis er resten av serien rå og Cranston som Walter White er helt fantastisk. Synd at man må pine seg gjennom lange irriterende sekvenser med møkka-Skyler.

Lenke til kommentar

Skyler er så sykt irriterende. En dritkjedelig karakter som irriterer meg hvert eneste sekund hun er på skjermen. Heldigvis er resten av serien rå og Cranston som Walter White er helt fantastisk. Synd at man må pine seg gjennom lange irriterende sekvenser med møkka-Skyler.

 

Helt enig. Skjønner ikke hvorfor tv-serier må ha med krakilske kvinnfolk hele tiden. I virkeligheten hadde vel Skyler gått rundt med dollartegn i øynene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...