Gå til innhold

Iphone begynner å bli voksen


Anbefalte innlegg

Er nok færre som er ufornøyd med sin Iphone enn folk er ufornøyd med 5800.

 

Det er mulig, har ingen tall på dette. Jeg kjenner bare 2 stykker som har 5800 og de er strålende fornøyd. Kjenner i dag bare en applefanboy som fortsatt hevder hardnakka at han er fornøyd tross i alle mulighetene har selv innrømmer at han går glitt av.. Kjenner 16 stykker som har hatt eller har Iphone og har vært fryktelig missfornøyd.

 

Men det er nok mange slike som han "eplefanboyen" jeg kjenner, som er fornøyd uansett hva de får servert fra Apple :)Han hadde vært strålende fornøyd selv om telefonen ikke kunne ringe eller sende meldinger..

Dette nekter jeg faktisk å tro på. Jeg skjønner ikke hva det er å være fryktelig misfornøyd med ved en iPhone. Mange foretrekker andre telefoner, men å være FRYKTELIG misfornøyd med iPhone, det kan jeg ikke forstå ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette nekter jeg faktisk å tro på. Jeg skjønner ikke hva det er å være fryktelig misfornøyd med ved en iPhone. Mange foretrekker andre telefoner, men å være FRYKTELIG misfornøyd med iPhone, det kan jeg ikke forstå ...

 

Du må no bare tro hva du vil.

Gjengangeren er at det er en knallgod iPod men telefondelen er folk veldig missfornøyd med. Dvs at vist du tar en iPhone også trekker du fra iPod touch er ikke folk så veldig fornøyd med det de sitter igjen med.

 

Mange bruker telefonen som iPod og har en telefon i tillegg.. Andre som meg har gått til innkjøp av iPod touch og kjøpt seg en skikkelig telefon i tillegg. Den har e no gitt til lillebror da jeg sjelden bruker den.

Lenke til kommentar
Jeg tror fremdeles du farer med skrøner. Hva er galt med telefonfunksjonene på iPhone?

Dette er det mange som har klaget over. Dårlig mottak og samtalekvalitet, samt at den noen ganger detter ut.

Dette har jeg merket lite til. Mulig jeg ikke er kresen på lydkvalitet når jeg snakker i telefon?

Lenke til kommentar
Jeg tror fremdeles du farer med skrøner. Hva er galt med telefonfunksjonene på iPhone?

Dette er det mange som har klaget over. Dårlig mottak og samtalekvalitet, samt at den noen ganger detter ut.

 

+ at jeg ikke likte måten man skriver/lese/bahandla sms på telefonen.. Noe jeg bruker mye.. Savna MMS.. Mangel på mulighetene når jeg hadde tilkoblet en PC, Bluetooth, også savna jeg fysiske taster.. Hovedgrunnene mine.. Men lista mi over irritasjonsmoment var lang når jeg hadde den.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Hvordan skal man vite at man ønsker fysiske taster før man har prøvd noe annet over en periode.. Uansett har jeg hatt andre touch telefoner der savnet av fysiske taster ikke har vært så tilstede.

 

Nå satser jeg på touch telefoner med fult tastetur under skjermen, alla HTC's touch pro og N97. Tror dette er den ultimate kombinasjonen.

Lenke til kommentar
Jeg tror fremdeles du farer med skrøner. Hva er galt med telefonfunksjonene på iPhone?

Dette er det mange som har klaget over. Dårlig mottak og samtalekvalitet, samt at den noen ganger detter ut.

Det er noe man lett finner eksempler på for mange slags telefoner, eksempelvis for Nokia 5800:

http://www.slashgear.com/nokia-5800-woes-f...-us-3g-0236092/

http://discussions.nokia.ie/discussions/bo...thread.id=53795

 

Det bedritne er at enkelte da ikke får med seg at firmwareoppdateringer ofte fikser problemene som noen opplever, og fortsetter å mase om problemer som forlengst er fikset.

http://www.slashgear.com/nokia-claim-5800-...solved-0636651/

http://gizmodo.com/5050123/iphone-21-firmw...hing-we-can-see

Lenke til kommentar
Nå har heldigvis iPhone det desidert beste skjermtastaturet på markedet, hvor det ikke er et stort problem å oppnå opptil 50 ord i minuttet. Normalt sett noe sånt som 30 ord i minuttet, som fortsatt er veldig bra.

 

Her er en som skriver i normal hastighet på iPhone:

 

http://www.youtube.com/watch?v=lqyAG9Y_ceg

 

Hvem bestemmer at IPhone har det beste skjermtastaturet på markedet?

Jeg skriver langt fortere på andre skjermtastaturer. Iphone har helt klart ikke det beste tastaturet for meg og for mange andre jeg kjenner. Ikke bare det. Mange telefoner har også veldig mange valg når det kommer til tastatur. Der man f.eks kan velge om man vil skrive med 1 eller 2 hender alt etter hva som passer der og da. Helt klart en mye bedre løsning å kunne velge mellom mange allternativ, alle er forskjellig.. Har også prøvd "kopier" av iphone tastatur på WM som har fungret langt bedre en iPhones tastatur. Det er mange som slutta å skrive sms i det de fikk seg iphone og istede ringer. Det er ikke fordi tastaturet er det beste de har hatt..

 

Dette er helt klart smak og behag, og si at Iphone

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter min erfaring er det der en heeelt misvisende video om den skal vise normal hastighet. Mulig at noen få er på det nivået, på lik linje som jeg skriver temmelig dritraskt på vanlig tastatur, men ikke snakk om at det er normalen.

 

Ellers er det mange jeg kjenner som komplett styrer unna å skrive sms under alkoholrus, da det krever finmotorikk.

 

Men er forøvrig enig i at iPhone har den beste QWERTY-tastaturet i vertikal modus.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...