Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Venninne sa hun likte meg i dag... men viste det på en rar måte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror de prøvde å gjøre deg kåt. :p

 

De skulle kanskje gjort det under litt andre omstendigheter, for der og da ventet jeg meg virkelig ikke det. Jeg sitter jo å funderer på om det var venninna si hun sendte melding mens hun sa det til meg.

 

Du skulle så jævelig slått til med en dobbelmassasje, og sett hvordan det hadde utviklet seg.

 

Det ene kunne fort ført til det andre, og veldig lett siden de allerede var i gang.

 

Jo, men igjen vi var på skolen, hvor skulle jeg dratt dem hen?

 

Kan hende du er spesiell da? At de liker deg bedre? :)

 

Som sagt jeg har jo ikke noen store forhåpninger her. Men da har virkelig de sett noe i meg som ingen andre har, men som sagt, hun kjenner meg jo godt.

Lenke til kommentar

Meldingen hun skrev var sikkert til venninnen, hun ba henne nok om å komme ned eller noe. Ta det som det kommer, eller hør på Brutal_mann når han entrer tråden.

 

[...]
Du skulle så jævelig slått til med en dobbelmassasje, og sett hvordan det hadde utviklet seg.

 

Det ene kunne fort ført til det andre, og veldig lett siden de allerede var i gang.

 

Jo, men igjen vi var på skolen, hvor skulle jeg dratt dem hen?

[...]

Var dere ikke i kjelleren? :fun:

 

Endring:

La til siteringen.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Du skulle så jævelig slått til med en dobbelmassasje, og sett hvordan det hadde utviklet seg.

 

Det ene kunne fort ført til det andre, og veldig lett siden de allerede var i gang.

 

Jo, men igjen vi var på skolen, hvor skulle jeg dratt dem hen?

Du sa jo at dere var i kjelleren. Var det ikke nok plass der? :p

Lenke til kommentar
Du sa jo at dere var i kjelleren. Var det ikke nok plass der? :p

 

Jo for all del, men som jeg skrev så kunne folk lett oppdaget oss der. Og jeg så sjokkert og overrasket, at jeg aldri i livet hadde klart det nede der=P

 

 

 

Her er det bare å gi bånn gass å gå for score. Ditch det andre prosjektet ditt inntil videre å kjør dette løpet fult ut, ellers ender du opp med å miste begge deler.

 

Miste begge deler? Så hvis jeg ikke puler de to, så har jeg ikke sjangs på hun andre dama eller?=P eller er jeg på jordet nå?

 

Er jo bare å lukke døra etter seg da. :p

 

Det er ikke noe dør, bare en trapp rett ned=P

Lenke til kommentar
Fargoth tror at du holder på med en annen jente. Om du ikke gjør det, er det vel bare til å fyre løs.

 

Nei jeg har jo ikke noe på gang med hun i den andre tråden, men jeg vil prøve meg på hun, men så skjedde jo dette her, og jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre med de to.

Lenke til kommentar
Her er det bare å gi bånn gass å gå for score. Ditch det andre prosjektet ditt inntil videre å kjør dette løpet fult ut, ellers ender du opp med å miste begge deler.

 

Miste begge deler? Så hvis jeg ikke puler de to, så har jeg ikke sjangs på hun andre dama eller?=P eller er jeg på jordet nå?

 

Han sier at du burde ta sjansen med de to venninene dine. Hvis du sier nei til disse jentene, er det ikke sikkert hun andre sier ja. Bare si ja til disse to, så har du i hvert fall fått noen. ;)

Lenke til kommentar
Han sier at du burde ta sjansen med de to venninene dine. Hvis du sier nei til disse jentene, er det ikke sikkert hun andre sier ja. Bare si ja til disse to, så har du i hvert fall fått noen. ;)

 

Men hun i den andre tråden kjenner ikke de to som klinte. Så hvorfor skulle det påvirke om hun kan bli interessert i meg eller ikke?

Lenke til kommentar
Han sier at du burde ta sjansen med de to venninene dine. Hvis du sier nei til disse jentene, er det ikke sikkert hun andre sier ja. Bare si ja til disse to, så har du i hvert fall fått noen. ;)

 

Men hun i den andre tråden kjenner ikke de to som klinte. Så hvorfor skulle det påvirke om hun kan bli interessert i meg eller ikke?

Nei, har ikke noe med hverandre å gjøre. Er bare å ta sjansen med disse jentene. Kan jo hende at du sier nei til disse to, og hun andre jenta sier nei til deg. Da har du jo mista alt. :p

Lenke til kommentar
Er du en nerd? Ranger deg selv (helt generelt) fra en til ti for oss. :ph34r:

Enten så kødder de med deg, eller så har du rimelig allrighte venner. :whistle:

 

Nei, er ikke så nerd nei, kanskje seks=P jeg aner ikke.

Ja akkurat, men om de faktisk er villig til å dra denne "kødden" så langt som til senga, kan de umulig kødde=P

Lenke til kommentar
Nei, har ikke noe med hverandre å gjøre. Er bare å ta sjansen med disse jentene. Kan jo hende at du sier nei til disse to, og hun andre jenta sier nei til deg. Da har du jo mista alt. :p

 

Sånn sett ja, men om jeg får et nei av hun jeg vil prøve meg på, så har jeg jo alltids venninnen mine likevel. Men får se=P

 

Det er ikke det de mener. Om du slår til her har du i alle fall ikke gått glipp av noe. Om du heller står over og det ikke blir noe med den andre jenten har du gått glipp av alt.

 

Yeah, true. Men om de faktisk ikke kødder, så er de villig til å kanskje vente=P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...