Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Venninne sa hun likte meg i dag... men viste det på en rar måte


Anbefalte innlegg

Hvis du ikke har noen sjanse på å få henne når hun har type, har du ingen sjanse på å få henne nå heller.

 

Nja, sant, men det er større sjangse for at hun ser meg som singel, for da ser hun et mye breddere bildet på ting, man ser jo mye mer som singel. Skulle jeg tro.

 

Det er jo ikke sikkert at hun der er interessert i et forhold. Da burde du heller satse på to heite jenter som er interessert. :)

 

Men som sagt, dette er jo en sjangse jeg må ta, enten så tar jeg det to, eller hun andre. Man kan ikke få alt hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at det er blitt en standardreplikk å rope på Brutal_mann her i kategorien, men når det skjer 6-7 ganger i en og samme tråd blir det spam. Noen poster er slettet.

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Eller har jeg vel en idé om trådstarters situasjon, men siden jeg er 30 år for gammel til at noen bryr seg får det heller være. Drøm deres søte trekantdrømmer dere... ;)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at det er blitt en standardreplikk å rope på Brutal_mann her i kategorien, men når det skjer 6-7 ganger i en og samme tråd blir det spam. Noen poster er slettet.

 

Yeah ok, skjønner=P men jeg tror ikke brutal_mann trengs mer, ettersom jeg tror han sier akkurat det samme som de andre=P

 

Eller har jeg vel en idé om trådstarters situasjon, men siden jeg er 30 år for gammel til at noen bryr seg får det heller være.

 

Kom med ideene dine, tar tips fra alle jeg=)

Lenke til kommentar
Jeg kan nesten garantere deg at b_m hadde sagt du skulle ta mulighetene du får (bare på en mye mer brutal måte, selvsagt ;)). Og sånn som jeg har forstått det ville jeg sagt det samme, selv om jeg ikke helt vet hvordan situasjonen mellom deg og hun andre jenta er.

 

Som sagt, så er jeg enig i at b_m kommer til å si det samme, men på en brutal måte=P hvis du tenker på hun jenta jeg vil prøve meg på, så har jeg snakket med hun, ble bedre kjent i forrige uke, men vi har enda ikke kommet inn på noe som helst annet enn kun snakking, så har ikke kommet så langt nei.

Lenke til kommentar

For det første.... Det der hadde de planlagt. Av hvilken grunn vet de bare selv, men jeg tviler på at de bare gjorde det for å leke deg.

 

For det andre... Nå er jo damer skrudd sammen sånn at de er mere interessert i de guttene som allerede er attraktive for andre damer. Så om du får snøret i bunn hos de to så er det faktisk en mulighet for at hennes intresse øker for deg.

 

For det tredje.. Du kan teste de to uten noen risiko... Send en enkel tekstmelding... "Når blir det trekant på oss ;-)" Dersom de bare tullet så er det enkelt å spøke seg bort fra den. Dersom de mener alvor så kommer det litt fisking tilbake. Bare å spille å ha det gøy. Så ser du hvordan det ender... Den første meldingen er i alle fall helt risikofri..

Lenke til kommentar
For det første.... Det der hadde de planlagt. Av hvilken grunn vet de bare selv, men jeg tviler på at de bare gjorde det for å leke deg.

 

Du tror ikke de gjorde det for å kødde altså? har mine tvil, men finner vel det ut=P

 

For det andre... Nå er jo damer skrudd sammen sånn at de er mere interessert i de guttene som allerede er attraktive for andre damer. Så om du får snøret i bunn hos de to så er det faktisk en mulighet for at hennes intresse øker for deg.

 

Som sagt, jeg er usikker, for vil jo egentlig prøve meg på hun jeg har laget en egen tråd om, så skjedde jo dette her. Så om en av disse to kan få følelser for meg er det kanskje ikke så lurt, ettersom dem begge er gode venninner av meg.

 

For det tredje.. Du kan teste de to uten noen risiko... Send en enkel tekstmelding... "Når blir det trekant på oss ;-)" Dersom de bare tullet så er det enkelt å spøke seg bort fra den. Dersom de mener alvor så kommer det litt fisking tilbake. Bare å spille å ha det gøy. Så ser du hvordan det ender... Den første meldingen er i alle fall helt risikofri..

 

Hm, ja som sagt jeg får jo se.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor du vurderer og ikke bli med i en mulig trekant(?). Summer positive og negative sider så ser det ganske klart ut for meg

+ Du får trekant

+ Jenter vil ha det andre jenter allerede har hatt, stikk motsatt av oss menn

+ Du får det ut av hodet

- Kan få ett litt rart forhold til venninna di, men det kommer helt an på deg

 

Og når det kommer til trekant, det er ikke sikkert at du noen gang vil få sjansen til å ha trekant med to jenter igjen.

 

Edit: Mao. go, go, go!

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvorfor du vurderer og ikke bli med i en mulig trekant(?). Summer positive og negative sider så ser det ganske klart ut for meg

+ Du får trekant

+ Jenter vil ha det andre jenter allerede har hatt, stikk motsatt av oss menn

+ Du får det ut av hodet

- Kan få ett litt rart forhold til venninna di, men det kommer helt an på deg

 

Hm, ja, akkurat, og jeg syns det å få et rart forhold til venninnene mine enda en gang ikke er verdt det. Men jeg var på skolen nå nettopp, og så bare venninna til hun jeg likte før.

 

 

 

go for it! du har ingenting å tape ;) Er ikke sikkert at enda et trekantdrama som dette dukker opp i nærmeste fremtid... ;)

 

Men jeg vil ikke ha et trekantdrama=P

 

+ Jenter vil ha det andre jenter allerede har hatt, stikk motsatt av oss menn

 

Virkelig? Personlig liker jeg ikke rester.

 

 

Men i denne saken synes jeg du skal kjøre på, du får jo forhåpentligvis i pose og sekk her^^

 

Jeg må innrømme at jeg ikke helt henger med på den +siden der.

Lenke til kommentar
+ Jenter vil ha det andre jenter allerede har hatt, stikk motsatt av oss menn

 

Virkelig? Personlig liker jeg ikke rester.

 

 

Men i denne saken synes jeg du skal kjøre på, du får jo forhåpentligvis i pose og sekk her^^

Det kom litt feil ut. Det jeg skulle ha skrevet var vel mer slik:

 

For det andre... Nå er jo damer skrudd sammen sånn at de er mere interessert i de guttene som allerede er attraktive for andre damer. Så om du får snøret i bunn hos de to så er det faktisk en mulighet for at hennes intresse øker for deg.
Lenke til kommentar
Eller har jeg vel en idé om trådstarters situasjon, men siden jeg er 30 år for gammel til at noen bryr seg får det heller være. Drøm deres søte trekantdrømmer dere... ;)

 

Geir :)

Jeg er veldig nysjerrig. Hvilke råd har du? Personlig virker det mye mer fornuftig å høre på råd fra noen som har vært i en lignende situasjon istedet for alle og hverman som sier at "valget er åpenbart, er ikke sikkert du har sjans på hun andre, så go for it!" uten noe særlig videre begrunnelse.

Lenke til kommentar
Eller har jeg vel en idé om trådstarters situasjon, men siden jeg er 30 år for gammel til at noen bryr seg får det heller være. Drøm deres søte trekantdrømmer dere... ;)

 

Geir :)

Jeg er veldig nysjerrig. Hvilke råd har du? Personlig virker det mye mer fornuftig å høre på råd fra noen som har vært i en lignende situasjon istedet for alle og hverman som sier at "valget er åpenbart, er ikke sikkert du har sjans på hun andre, så go for it!" uten noe særlig videre begrunnelse.

 

Ja, det sa jeg også, men fyren har ikke sagt noe enda.

Lenke til kommentar
Så nå er jeg ganske forvirret, jeg er bestemt på å prøve meg på hun andre som jeg har en egen tråd om, men jeg bare lurer på hva dette kan ha vært.

 

Noen tanker?

 

Vel, nå har du jo fått noen tanker. Hva kan det være?? Kan være alt eller ingenting. Det er bare du selv som kan finne ut av det. Så lenge du ikke gjør noe selv for å finne ut av det så forblir spørsmålet ubesvart. Og så lenge spørsmålet er ubesvart så blir det å plage deg i lang tid fremover :)

 

Hadde ikke vært meg som hadde latt det forbli ubesvart.. Hvor bor dere sa du??? ;)

Lenke til kommentar
Vel, nå har du jo fått noen tanker. Hva kan det være?? Kan være alt eller ingenting. Det er bare du selv som kan finne ut av det. Så lenge du ikke gjør noe selv for å finne ut av det så forblir spørsmålet ubesvart. Og så lenge spørsmålet er ubesvart så blir det å plage deg i lang tid fremover :)

 

Hadde ikke vært meg som hadde latt det forbli ubesvart.. Hvor bor dere sa du??? ;)

 

Hm, jeg tenker at de vil jo noe her, åpenbart, men jeg vet virkelig ikke om jeg skal act on it, eller ikke. Men seff, hun er jo en god venninne så jeg er ikke så redd for å drite meg ut for noen av de to. Så får vel gjøre noe med det da=P

 

Bor i Oslo=P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...