Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Venninne sa hun likte meg i dag... men viste det på en rar måte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den første tanken som slår meg er... Hun har tydeligvis oppfattet at du ikke lenger liker henne slik som du tidligere gjorde. Hun liker oppmerksomheten hun får fra gutter som liker henne og vil derfor med denne "praten" vedlikeholde din interesse for henne.

 

Mulig jeg er på bærtur, men jeg har selv vært fjortisjente og dette høres veldig typisk fjortisjente ut.

 

haha, jo du sier noe, men vi snakker jo om jenter som er 19 og 20 da=P men har selv fått den oppfattelsen at jenter liker ikke når gutter slutter å like dem. Så de gjør jo noe med det. Men jeg ser nå på hun som en venninne

Lenke til kommentar
haha, jo du sier noe, men vi snakker jo om jenter som er 19 og 20 da=P men har selv fått den oppfattelsen at jenter liker ikke når gutter slutter å like dem. Så de gjør jo noe med det. Men jeg ser nå på hun som en venninne

 

Jenter på 19-20 som oppfører seg som nevnt i hovedinnlegget ER fjortiser. Fjortis er ikke en alder, men en tilstand. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er du en nerd? Ranger deg selv (helt generelt) fra en til ti for oss. :ph34r:

Enten så kødder de med deg, eller så har du rimelig allrighte venner. :whistle:

 

kanskje 8 uten å være arrogant her. Ja altså jeg og de to jentene har vært venner en stund. Så de kødder nok ikke med sånt... oi FAEN, der gikk det opp for meg, men men, tok dem jeg altså, og dere hadde rett, gikk til helvette med hun andre. Så jeg tapte ikke no på å ta dem;) takk for tips alle sammen;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Så dere er tre sammen i et forhold nå? :dribble:

 

hehe, nei vil nå ikke si det, men de to er fremdeles single, men hun hadde ikke trengt å si at hun likte meg for å få meg med på en trekant :p , men vi er fremdeles gode venner alle tre, det er ikke noe big deal for oss, de er bare litt flørtete osv, men det er de alltid, det er vel her fjortis tilstanden kommer inn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...