Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Venninne sa hun likte meg i dag... men viste det på en rar måte


Anbefalte innlegg

Skjedde det noe nytt i dag, eller?

 

Um, nei egentlig ikke, som sagt jeg fant bare venninna til venninna mi, men hun smilte jo og blunket, før hun gikk videre. Men jeg møtte hun i kantina igjen, og da kom hun bort og snakket litt, uten å nevne gårsdagen. Hun var litt nærgående følte jeg=P men kan bare ha vært meg da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjedde det noe nytt i dag, eller?

 

Um, nei egentlig ikke, som sagt jeg fant bare venninna til venninna mi, men hun smilte jo og blunket, før hun gikk videre. Men jeg møtte hun i kantina igjen, og da kom hun bort og snakket litt, uten å nevne gårsdagen. Hun var litt nærgående følte jeg=P men kan bare ha vært meg da.

De venter bare på at du skal gjøre neste trekk. ;)

Lenke til kommentar
De venter bare på at du skal gjøre neste trekk. ;)

 

Hva ville neste trekk være liksom? Hvis de vil ha en trekant, så må jo venninna mi være der også ikke bare venninna til venninna=P

 

Men i dag var jeg ikke så sjokkert når hun var nærgående=P

Lenke til kommentar
Du trenger ikke fortelle det foran alle du kjenner heller da. :p Snakk med dem privat. ;)

 

Ja, skjønner jo det egentlig, MEN når jeg sitter med mine kompiser, og hun sitter på en annet bord med sine venninner og kompiser osv. også kommer hun bort og er nærgående som fy. Hva vil hun jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Hun prøver bare å flørte sikkert. :p

 

Hah, sånn hvis hun hadde begynt flørtingen uten å kline med venninnen min, så hadde jeg ikke trengt at hun flørtet for å få oppmerksomheten min, men de er så ekstreme de to.

 

begge er jo potensielle kjærester, så absolutt.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
De leker med deg for å få oppmerksomheten din. De tenner på at du tenner. Ikke legg noe i dette, for det finnes ikke et fnugg av alvor fra noen av dem sin side. Men du kan være heldig å få deg en trekant ;)

 

De tenner på at jeg tenner? Så de leker med meg rett og slett? Det virker jo som om det er en trekant de vil ha da.

Lenke til kommentar
Ok, emnetittelen er ikke allverdens, men bare les.

 

Jeg holder jo på å prøve meg på en annen jente, som den andre tråden min viser. Men i dag var jeg på skolen en tur i pausen min, og en jente jeg har kjent en stund spurte om hun kunne snakke med meg, jeg likte hun før, og da tok hun det ganske dårlig, aner ikke hvorfor, så tok det en stund før vi snakket sammen igjen, men så ble det bedre etter hvert, hun er ganske kresen, det vet jeg utifra alle gutta hun ha dumpet og fortalt meg om, hun er forsåvidt veldig populær, men det har jeg egentlig aldri tenkt på. Jeg sa jo ja, og hun tok meg med ned til kjelleren der det var mindre folk osv. så sa hun at hun likte meg osv. hun gjorde ikke så big deal ut av det, hun drev til og med å sendte melding med mobilen når hun sa det, så jeg skjønte ikke helt greia. Men så kom en venninne av hun ned, og de begynte å kline, sånn rett på stående fot! Jeg skjønte ikke no! Først så sier hun at hun liker meg, for så å kline med en annen venninne..

 

Så nå er jeg ganske forvirret, jeg er bestemt på å prøve meg på hun andre som jeg har en egen tråd om, men jeg bare lurer på hva dette kan ha vært.

 

Noen tanker?

 

Vist du er en gutt, så høres jo dette utvilsomt stilig ut. Må inrømme at jeg heller ikke skjønner så veldig mye av oppførselen på den jenta, men nå er det tid for å playe cool, til hun oppsøker deg på nytt :cool:

Lenke til kommentar
Vist du er en gutt, så høres jo dette utvilsomt stilig ut. Må inrømme at jeg heller ikke skjønner så veldig mye av oppførselen på den jenta, men nå er det tid for å playe cool, til hun oppsøker deg på nytt :cool:

 

Jeg er en gutt ja=P virker jeg så femi?=P

Lenke til kommentar
Vist du er en gutt, så høres jo dette utvilsomt stilig ut. Må inrømme at jeg heller ikke skjønner så veldig mye av oppførselen på den jenta, men nå er det tid for å playe cool, til hun oppsøker deg på nytt :cool:

 

Jeg er en gutt ja=P virker jeg så femi?=P

 

hehe, neida, men begynte å lure på hva som fåregikk når en jente klinte til med ei anna jente, begynte å lure på om det var noe L-word drama på gang. :p

Lenke til kommentar
hehe, neida, men begynte å lure på hva som fåregikk når en jente klinte til med ei anna jente, begynte å lure på om det var noe L-word drama på gang. :p

 

haha, ja, altså om venninna mi hadde sagt til meg at hun likte meg for så å kline med en annen gutt foran meg, så hadde jeg blitt MER sjokka en det jeg ble=P

 

EDIT: For ikke å snakke om at man blir nå mer tent av å se to jenter kline, enn en gutt og en jente :p

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Dette begynner å kjede meg... Sannsynligvis så kommer du til å kjede vettet av både hun ene du er ute etter, og de to fra kjelleren. Action er det jenter vil ha, spesiellt den typer damer som du traff i kjelleren. Dersom du fortsetter å virre rundt uten å gjøre noe blir det ikke noe på deg i hverken den ene eller den andre retningen.

 

Akkurat nå så fremstår du som at det er oppmerksomhet her på forumet du vil ha. Vel, dersom det er nok for å gjøre deg lykkelig, så bare fortsett, men etterhvert så kommer resten av forumbrukerne til å gå lei, og du får mindre og mindre oppmerksomhet...

 

Lykke til :)

 

PS: Jeg er ikke brutal_mann i forkledning :D

Lenke til kommentar
Dette begynner å kjede meg... Sannsynligvis så kommer du til å kjede vettet av både hun ene du er ute etter, og de to fra kjelleren. Action er det jenter vil ha, spesiellt den typer damer som du traff i kjelleren. Dersom du fortsetter å virre rundt uten å gjøre noe blir det ikke noe på deg i hverken den ene eller den andre retningen.

 

Akkurat nå så fremstår du som at det er oppmerksomhet her på forumet du vil ha. Vel, dersom det er nok for å gjøre deg lykkelig, så bare fortsett, men etterhvert så kommer resten av forumbrukerne til å gå lei, og du får mindre og mindre oppmerksomhet...

 

Vel, beklager det, men jeg er ikke vandt til å få damer rett opp i ansiktet mitt på den måten. Men som sagt jeg kommer til å snakke med dem. Men oppmerksomhet vil jeg hvertfall ikke ha=P men ingen tvinger deg til å lese hvertfall=P Men jeg har ignorert det.. men det virker som om endel her inne er uenig i at jeg burde det. Det er jo derfor det har tatt litt "tid".

 

 

PS: Jeg er ikke brutal_mann i forkledning :D

 

Vel, DET tror jeg hvertfall ikke=P b_m sier nå heller at jeg burde ta dem og ikke snakker om hva denne tråden personlig gjør med han=P

Lenke til kommentar
Blir kult å følge utviklingen. Om det kun er kødd, eller om de virkelig er interessert i deg. :w00t:

 

Jeg kommer jo til å skrive om det skjer noe eller ikke=P

 

og det er jo ingen tvang å lese her, så textar du trenger virkelig ikke å følge med=P beklager at jeg kjedet deg=P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...