Gå til innhold

Hvordan oppdaget du Hw.no?


Gef

Anbefalte innlegg

jeg fant hw.no når jeg hadde fått meg "bredbånd" gikk igjennom de fleste sidene jeg kunne tenke på...

også fant jeg overklokking.no, som jeg likte - var på den siden hele tiden, men posta ikke så mye, bare leecha info :lol:

og etter en stund regga jeg meg, og så begynte jeg å lese på lyddelen også søppel :=)

 

jeg var med på #hw.no @ unet før jeg begynte å poste søppel, og den dag i dag poster jeg kun seriøse søppel poster :p

 

 

om 5 dager er det akkurat 1 år siden jeg regga meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en gang i slutten av november 2002 så jeg på et produkt på komplett. Der så jeg at en side kalt hardware.no hadde testet produktet.

Javel tenkte jeg. Får vel se hva de sier om produktet da. Så så jeg på forsiden og tenkte at dette var da en perfekt side for meg.

*lagrer den som favoritt*. Vips jeg ble vist hengende her jeg :D

 

Omtrent et halvt år senere ble jeg med i amotor og siden har jeg vært der også :)

 

Edit: 12. Desember fant jeg ut at forumet kunne være noe å bli registrert hos. Voila, her ble jeg også :)

Lenke til kommentar

hmmm... husker nesten ikke, som om hw.no har vært min bestevenn siden jeg ble født...

 

WAIT! it's all comming back to me!

 

Surfa innom Hw.no når den var svart og grønn, så på tester og sånt, som fikk meg til å kjøpe en k6-2 500mhz, 64SD-ram og 11gig HD (er ikke sikker når dette var, men da var dette en HARDCORE pc!). Men når hw.no fikk den nye designen, var det "tiltrekkende" å være på hw.no...

 

Så jeg tipper rundt når hw.no fikk den nye designen på sida fra den svarte og grønne designen... (som var litt... Motbydelig)

Lenke til kommentar
en gang i slutten av november 2002 så jeg på et produkt på komplett. Der så jeg at en side kalt hardware.no hadde testet produktet.

Javel tenkte jeg. Får vel se hva de sier om produktet da. Så så jeg på forsiden og tenkte at dette var da en perfekt side for meg.

*lagrer den som favoritt*. Vips jeg ble vist hengende her jeg :D

 

Omtrent et halvt år senere ble jeg med i amotor og siden har jeg vært der også :)

 

Edit: 12. Desember fant jeg ut at forumet kunne være noe å bli registrert hos. Voila, her ble jeg også :)

samme her

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...