Gå til innhold

Hvordan oppdaget du Hw.no?


Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah .. de gode gamle Celeron 300A dagene .. Startet å sjekke hardware.no tidlig 1999 faktisk, har følgt med siden .. :)

 

Hvordan jeg oppdaget sida er jeg ikke 100% sikker på .. Men husker jeg rett så var det fra Hjemme PC jeg også fikk nyss om adressen ;):lol:

Lenke til kommentar

Skulle lese nemi på online.no og fant en artikkel om ett eller annet datarelatert (husker ikke helt) der kilda var hardware.no. Hadde jo selvfølgelig litt tid til overs, så linken måtte sjekkes ut!

 

Som mange andre tok det god tid fra jeg fant forumet til jeg følte 'behovet' til å registere meg.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ha min egen PC, og for at ikke kjæresten min skulle få alt og si for hvilke deler jeg burde stappe inni den så begynte jeg å lese her (etter at han hadde gitt meg adressen da :oops: ), og etter det har jeg luska rundt, skriver ikke så mye, og leste lenge før jeg registrerte meg.

Men siden jeg er skikkelig nybegynner lærer jeg mye av å lese det meste av tråder her:) (utenom i søppel da kanskje:))

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Fant linken tilbake i 99 jeg. Drev og leste artikkler og slike ting på hovedsiden da ,men synes ikke at jeg kunne nok til og regge meg på forumet.

Samme her. Da var det vel delphi-forum?

Fant uansett hw pga prisguiden ble anbefalt av venner eller noe sånt. Husker ikke når jeg først var her, men det var med det tøffe grønne designet :)

 

Off-topic: Når ble overklokking.no stiftet? Husker jeg så nyheten om at ok.no var stiftet på forsiden av hw (tror jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...