Gå til innhold

Hvordan oppdaget du Hw.no?


Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur det var når eg byrja å eksperimentere med overklokking at eg fann llinkar til hardware.no søkte sikkert på overklokking og havna vel på overklokking.no tenkjer eg:) Etter det oppdaga eg at forumet her er ein utmerka plass for å få hjelp og hjelpe andre. Ein plass der dei som kan ein del kan hjelpe oss som ikkje er like heldige:)

Lenke til kommentar

Jeg har en kamerat som ofte snakker om follka i forumet hw.

Snakka nesten bare positivt om de, så for å likksom sjekke, så jeg at d var et ganske stort forum, med et ganske vidt spekrum av poster du kunne poste. Dette er ikke lenge siden, men uansett, jeg registrerte meg på flekken! :woot:

Lenke til kommentar

Fikk en link på msn til noge i humorseksjonen... så hang jeg der en stund...

 

Så en dag skulle jeg ha ny pc og jeg syntes det var naturlig å fyre det opp her

 

Etter det har eg liksom bare kommet tilbake igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen........................

Lenke til kommentar

Fant linken tilbake i 99 jeg. Drev og leste artikkler og slike ting på hovedsiden da ,men synes ikke at jeg kunne nok til og regge meg på forumet. Har ikke gått i den fellen som bla fondus og Kebab Gud har gjort ved og lage sin første tråd som går slik: Min XP1800+ kjører bare på 1150mhz!!! (elns)

 

(Måtte bare nevne dette) ... ;)

Lenke til kommentar
Fant linken tilbake i 99 jeg. Drev og leste artikkler og slike ting på hovedsiden da ,men synes ikke at jeg kunne nok til og regge meg på forumet. Har ikke gått i den fellen som bla fondus og Kebab Gud har gjort ved og lage sin første tråd som går slik: Min XP1800+ kjører bare på 1150mhz!!!  (elns)

 

(Måtte bare nevne dette) ... ;)

 

det at mine cpuer bare har gått på lav hastighet har jeg klart å fikse og forstå selv (stolt nå jeg ja)

imotsetning til visse andre :yes::yes::yes::woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...