Gå til innhold

Empire Total War succesion

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

Om noen bruker lengre tid en 5 dager burde de ikke meldt seg på og kan da bare melde avbud med en gang. Om man ikke klarer det på tida går saven til neste person.

Endret av Kron
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håper det bare er jeg som har dårlig erfaring med succesion da :p

Men hvem skulle starte og starter personen i dag?

En ting til...

Hvordan er det med screen shots i Empire? I M2 la de seg i en egen mappe hver gang man trygte på prt scr.

Endret av Sindre :)
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

Jeg starter idag

Vet ikke helt med screenshots. skal se på det når jeg starter med maratha idag.

Endret av Kron
Skrevet
Jeg var med på en annen senere og da endte det opp med at noen brukte 3 uker eller noe sånt også ble vi ikke ferdig til slutt. Hadde samme regler som den du linket til.

Tror det er denne du tenker på: (Advarsel: Mye bilder, den laster tregt) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=927485 :) Ja jeg husker også at etter at tre av oss hadde spilt fikk resten ymse problemer, og ingen avsluttet spillet. Vi får satse på at folk er mer dedikerte denne gangen!

Jeg kan egentlig bare si med en gang at jeg ikke kan spille på hverdager, så jeg trenger en helg hvis jeg skal spille. Men jeg er veldig for at hvis den personen som har tur ikke vet om vedkommende klarer å bli ferdig innen tidsfristen som er satt, så sier vedkommende fra, og så tar en annen tur isteden. Jeg regner med at turer i starten av spillet tar langt kortere tid enn turer mot slutten av spillet, så folk må huske på det når de planlegger!

Skrevet

jeg kan sikkert spille som nr. 5 eller 6. Vet ikke om åsen det blir i forhold til tentamen, men det burde være grei skuring.

Skrevet

det er vel ikke værre en at hvis man ikke får spilt så lenge som man egentlig skal, så gir man bare saven vidre? ettersom jeg har tentamner og ymse på vei, kan jeg ikke garantere for mange ingame-timer

Skrevet
Jeg vil gjerne melde meg på denne! Very Hard/Very Hard er et must. Desverre er ikke AIen det den burde vært på dette spillet. :)

Det har den ikke vært på tidligere Total War spill heller.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Blir ferdig imorgen. Tok litt lengre tid en jeg trodde :) Mye notater og screenshots til storyen. Pluss at jeg hadde uforutsette plikter.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Siden mandag har vi hatt en rush på jobben, og jeg har ikke hatt tid til å bli ferdig men omgangen min dessverre.

Spiller nr 2. Vil du ta over saven nå? eller vente til helga?(fredag)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...