Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Om noen bruker lengre tid en 5 dager burde de ikke meldt seg på og kan da bare melde avbud med en gang. Om man ikke klarer det på tida går saven til neste person. Endret 28. mars 2009 av Kron
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Håper det bare er jeg som har dårlig erfaring med succesion da Men hvem skulle starte og starter personen i dag? En ting til... Hvordan er det med screen shots i Empire? I M2 la de seg i en egen mappe hver gang man trygte på prt scr. Endret 28. mars 2009 av Sindre :)
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg starter idag Vet ikke helt med screenshots. skal se på det når jeg starter med maratha idag. Endret 28. mars 2009 av Kron
Rescue me Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Selv bruker jeg programmet Fraps til å ta screen shots .
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Er ikke det bare til å ta film clip? Har trial versjonen innstalert, men har bare brukt den til å ta opp clips i M2.
magicgunnar Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Jeg var med på en annen senere og da endte det opp med at noen brukte 3 uker eller noe sånt også ble vi ikke ferdig til slutt. Hadde samme regler som den du linket til. Tror det er denne du tenker på: (Advarsel: Mye bilder, den laster tregt) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=927485 Ja jeg husker også at etter at tre av oss hadde spilt fikk resten ymse problemer, og ingen avsluttet spillet. Vi får satse på at folk er mer dedikerte denne gangen! Jeg kan egentlig bare si med en gang at jeg ikke kan spille på hverdager, så jeg trenger en helg hvis jeg skal spille. Men jeg er veldig for at hvis den personen som har tur ikke vet om vedkommende klarer å bli ferdig innen tidsfristen som er satt, så sier vedkommende fra, og så tar en annen tur isteden. Jeg regner med at turer i starten av spillet tar langt kortere tid enn turer mot slutten av spillet, så folk må huske på det når de planlegger!
LaviX Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 jeg kan sikkert spille som nr. 5 eller 6. Vet ikke om åsen det blir i forhold til tentamen, men det burde være grei skuring.
Rescue me Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Er ikke det bare til å ta film clip? Har trial versjonen innstalert, men har bare brukt den til å ta opp clips i M2. Screenshots også .
Madeo Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 det er vel ikke værre en at hvis man ikke får spilt så lenge som man egentlig skal, så gir man bare saven vidre? ettersom jeg har tentamner og ymse på vei, kan jeg ikke garantere for mange ingame-timer
Aiven Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Jeg vil gjerne melde meg på denne! Very Hard/Very Hard er et must. Desverre er ikke AIen det den burde vært på dette spillet.
Rescue me Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Jeg vil gjerne melde meg på denne! Very Hard/Very Hard er et must. Desverre er ikke AIen det den burde vært på dette spillet. Det har den ikke vært på tidligere Total War spill heller.
qollies Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Hvordan ligger det an med maratha Kron? Blir det noen screenshots i vente?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Blir ferdig imorgen. Tok litt lengre tid en jeg trodde Mye notater og screenshots til storyen. Pluss at jeg hadde uforutsette plikter.
Madeo Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Tror desverre jeg må trekke meg, PGA tentamner som kommer : ( er med neste runde!
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Siden mandag har vi hatt en rush på jobben, og jeg har ikke hatt tid til å bli ferdig men omgangen min dessverre. Spiller nr 2. Vil du ta over saven nå? eller vente til helga?(fredag)
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 (endret) Er du ferdig, eller hvordan ligger du ann? Jeg har begynt på min tur og har vel spilt 3 turns nå og skrivet aar for de tre hittil Endret 5. april 2009 av Sindre :)
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg er ikke ferdig med min tur enda og skal være på fjellet fra i dag til fredag eller lørdag så får ikke spilt noe mer da. Enten så kan nestemann starte helt på nytt, fortsette så langt som jeg har kommet, eller vente til søndag eller mandag så skal jeg prøve å få spilt ferdig. Endret 8. april 2009 av Sindre :)
LaviX Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 er det egentli noen som spiller nå? bilder/update hadde vært fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå