Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

www Manneguiden. no


Anbefalte innlegg

Overhodet ikke. Jeg havner aldri i bråk eller krangler irl. Mulig fordi virkeligheten ikke kun består av menn og gutter men at det er en balanse. Pluss at folk her skal hakke og pirke på småting og det er jævlig irriterende. Det skjer omtrent aldri at jeg ikke kommer godt overens med folk i virkeligheten.

 

Det er også irriterende og se at ingen jenter stiller opp i debatter som er rettet mot kvinner her inne. Men nå finnes det jo ingen jenter på dette forumet heller da så.. kun noen få aktive som sagt i forhold til de mange guttene. Og da er det ikke rart at nicket mitt dukker opp i slike diskusjoner, jeg klarer ikke holde meg unna og se at guttene sprer fordommer mot oss :hrm:

 

 

Det er en veldig skjev balanse mellom kjønnene på dette forumet.

 

Ps. Jeg kaller det ikke kranglete, jeg kaller det for å stå på mitt! Ja, jeg er sta, akkurat som mange av dere. Urettferdig at jeg skal bli kalt kranglete mens gutten skal bli kalt for en helt siden han deler samme syn som guttene her generelt.

 

Meninger er som baken, delt.. og midt i sitter det ett ræ**.

Det er helt vanlig at folk priker og henger seg opp i detaljer, sånn er det på forumer.

 

Jeg ser helst at det hadde vært mer aktivitet fra det kvinnelige kjønn her.

Endret av isprins
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...