Gå til innhold

Darkmoon fair galskapen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inscriber på en av mine alter, og herbalism på en annen.

Jevnt og trutt har jeg farmet mange tusen adder`s tongu og sendt alle til min inscriber alt. Jevnt og trutt har jeg også farmet ink og eternal earth.

På et tidspunkt hadde jeg så mye snowfall ink at jeg hadde nok til litt over 30 darkmoon card of the north.

Jeg fikk 1 full deck med nobles, pluss en god del single nobles kort.

Solgte samtlige på ah i går, og inkasserte iløpet av kort tid litt over 30k gull.

Spørsmålet mitt er, Nobles trinketen, eller greatness..er den virkelig så bra at folk betaler 12k for den på ah, og 1-1500k for hvert single kort?

Men men, jeg synes jo det er hyggelig å tjene såpass mye gull på kort tid, men undrer meg litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent av meg har gjort akkurat det samme, har solgt 3 nobles decks så langt. (såvidt jeg vet fikk han over 10k per stk)

Er jo rimelig OK det!

Skrevet
ser jeg har raida no pugs med deg fOOrk!:) på Thunderhorn, da du spilte på shamanen din!:)

hvordan er de andre darkmoon korta i forhold a?

morro=) må ha vært for kort tiden siden, for han er relativt fersk lvl 80. navnet på din char?

Skrevet

Selv levlet jeg opp inscription på en level 70 alt for å selge nobles kort, men etter 20 kort og ingen nobles gadd jeg ikke mer. Det var også før man kunne kjøpe x for y slik at jeg brukte hovedsakelig lichbloom og icethorn.

Bare så synd alt feral gearet er spekket med agility. En strength proc hadde vært superawesome i catform (ialfall før savage roar endringen).

Skrevet
ser jeg har raida no pugs med deg fOOrk!:) på Thunderhorn, da du spilte på shamanen din!:)

morro=) må ha vært for kort tiden siden, for han er relativt fersk lvl 80. navnet på din char?

Morro=) Der spiller jeg OGSÅ:p Legg meg til å ta en prat da:P Spiller på en alt atm med navn Tjoste, men mainen min er shamanen Vodowulf. :p

Skrevet

er jeg ekstremt heldig? nådde 400 inscription for 10 minutter siden, hadde mats til 3 darkmoon cards. resultat = two, four, six of nobles

Skrevet (endret)
er jeg ekstremt heldig? nådde 400 inscription for 10 minutter siden, hadde mats til 3 darkmoon cards. resultat = two, four, six of nobles

tja

mine første 4 cards var alle nobles. 2 av dem ace

De neste 25 var veldig bra, fikk 11 nobles

De 25 jeg laget i går går ga meg en full nobles, og et par andre.

De 10 jeg laget i morges ga...0 :(

Anser meg ferdig med darkmoon cards. Har fått så mye gull at jeg vil kunne kjøpe 2 x choppers og kjøpe meg til exalted med en faction, samt lvle opp proffession på enda en char. Skal ha meg bs og jc nå. Rundt 3000 bars og et berg av ores liggende.

Proffesion lvling er blitt min greie ser det ut til hehe

Har nå

Engineering 450

Alchemy 450

enchanting 450

inscription 430

mining 450

herbalism 450

cooking 450 (chef)

Bs 300

jc 300

Lw 450

(spredd utover ymse chars seff)

Tailoring er det eneste jeg ikke har, tror jeg

Endret av b@rgen
  • 2 uker senere...
Skrevet

Thangorodim heter dk min :) Men spiller mest på shamanen min nå gitt, er ikke så flink til å holde meg til en char:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...