Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Hmmm. Er det meg, eller mener vi to ulike ting med fancy. DT wer jo gørrkjedelig, og med null fancy effekter (3d etc) når man blar gjennom album etc...

Du kan prøve ³ (Cubed). Har ikke prøvd den selv, men har hørt mye bra om den.

 

2) har jeg sjans om å få skype (ikke skype lite) på android-telefoner?

altså, kan jeg ringe gratis til skype-kontakter?

Tror Nimbuzz kan det. Ser ut som Skype kommer til Android i løpet av dette året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Er veldig fornøyd med HTC, har hatt to Windows Mobile-telefoner (Touch Cruise og Touch Diamond 2) - og bruker nå en Tattoo for å se om jeg liker Android.

 

Og det gjør jeg! :dribble:

 

Vurderer derfor Legend/Desire (og muligens Samsung Galaxy S)

 

Spørsmålet mitt er egentlig; Finnes det i det hele tatt noen Androidbasert mobiltelefon som tillater at man legger inn siste versjon av AndroidOS uten "rooting"?

Lenke til kommentar

Ønsker å dele det mobile nettverket på min HTC Hero med min Macbook.

Har aktivert deling av mobilt nettverk på telefonen, finner telefonen på datamaskinen, men mangler informasjon som følger:

Telefonnummer:

Kontonavn:

Passord:

 

Har ikke oppgitt dette noe sted, finnes det standardverdier for disse valgene eller er det operatøren som sitter på denne informasjonen?

 

Har prøvd å kontakte både telenor (09000) og ble videresatt derfra til Telenor Support(820-nummer). Ingen visste hva man måtte gjøre.

 

Har også prøvd å koble telefonen til Windows, men da får jeg beskjed om å installere driverne, maskinen gjør dette automatisk og det samme skjer igjen, og igjen og igjen.

Så i windows har jeg ikke funnet det delte nettverket engang.

 

I tillegg når jeg ønsker å synkronisere den med HTC sync som er installert på maskinen, finner den ikke telefonen og får ikke synkronisert den.

 

Takk for all hjelp :)

 

M

Lenke til kommentar

Har noen problemer med at mobilen bruker penger uten grunn? Gjennom høytalerene (dududududududu-lyden) kan jeg ofte høre at det er mobilaktivitet, men jeg finner ikke ut hva mobilen driver med. Har skrudd av alt av Wifi, gps og auto-sync. Hva driver mobilen med? Hvorfor mister jeg penger? Alle appsene er av, bortsett fra google talk, smssenter og android tastatur

Lenke til kommentar

Har noen problemer med at mobilen bruker penger uten grunn? Gjennom høytalerene (dududududududu-lyden) kan jeg ofte høre at det er mobilaktivitet, men jeg finner ikke ut hva mobilen driver med. Har skrudd av alt av Wifi, gps og auto-sync. Hva driver mobilen med? Hvorfor mister jeg penger? Alle appsene er av, bortsett fra google talk, smssenter og android tastatur

 

Det er kun mobilen din som snakker med telesentralen. Enten fordi telesentralen vil vite hvilket tårn du er på, eller fordi telefonen din bytter tårn. Er det når du sitter stille hjemme, eller?

Lenke til kommentar

Fekk installert Enable market nettopp, men lurer på en ting. Om eg setter instillingane til USA, det blir vel ikkje sånn at det koster pengar som om eg er i utlandet? Har lite lyst å bruke 1000 kr på å laste ned noken apps :ermm:

Er ikke moms hvis det er det du tror :p

koster like mye uansett hvor du er +/- noen øre pga valutakurser fra dag til dag

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting, jeg fikk den nye Legenden min i går. Jeg prøvde å legge inn folk som google-kontakter med telefonnummer og mail, også kom facebookbildet opp på de jeg kjenner som har det, men når jeg går inn på en kontakt så får jeg bare opp mailen men ikke noe tlfnummer?

0

Lenke til kommentar

Har noen problemer med at mobilen bruker penger uten grunn? Gjennom høytalerene (dududududududu-lyden) kan jeg ofte høre at det er mobilaktivitet, men jeg finner ikke ut hva mobilen driver med. Har skrudd av alt av Wifi, gps og auto-sync. Hva driver mobilen med? Hvorfor mister jeg penger? Alle appsene er av, bortsett fra google talk, smssenter og android tastatur

 

Det er kun mobilen din som snakker med telesentralen. Enten fordi telesentralen vil vite hvilket tårn du er på, eller fordi telefonen din bytter tårn. Er det når du sitter stille hjemme, eller?

 

Ja, når jeg sitter hjemme på rommet. I går gikk saldoen fra 60 til 40. Alt jeg gjorde var å sende noen smser, men fikk mobilen med 1000 gratis de første måneden, så skjønner ikke helt hvorfor. Fra i går til i dag har det bare gått 1 krone da. Har ikke gjort noe som helst i dag. Kanskje best å ringe telenor og høre hva pengene har gått til?

Lenke til kommentar

Har du synkronisert google kontaktene?

 

Om du har gjort det, prøv å gå inn på People applikasjonen og link google kontaktene med facebook kontaktene ved å trykke "link" oppe i høyre hjørne når du er inne på en kontakt.

 

Jeg synkroniserte kontaktene ja, og jeg tror jeg fant ut av det. Jeg må først lage en kontakt med kun epost, så blir det en kontakt med facebookbildet, også må jeg gå inn og legge inn telefonnummeret. Det som er litt merklig er at jeg ikke får redigere de kontaktene jeg allerede har lagt inn med tlfnr og epost og som er blitt til facebookkontakter..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...