Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, din måte å leve på er ulik min måte å leve på og ulik Olga, Ali og Jan-Thomas sin måte å leve på. Dette er i de aller fleste tilfeller kun positivt og berikende. Du verden så kjedelig det ville vært hvis alle levde som meg.

Du forstår godt hva jeg mener,. Du trenger ikke å kverulere mer om dette.

 

Alle de du nevner frholder seg til norske lover og regler.

Hvis det er så at du setter pris på norske lover og regler, øyner jeg et nytt kjempesvært paradoks i argumentasjonen. Norske lover - hver eneste en - vedtas av Stortinget, som utelukkende består av politikere. En god del forskrifter, reglementer og direktiver utarbeides av embedsverket under politisk departemental kontroll. Her er hva du synes om den gjengen som faktisk lager og vedtar lover og regler i Norge:

 

Derfor må vi gå ut fra at partiene på stortinget, unntatt FRP, stort sett består av landsforrædere, som ønsker å selge landet til islam, og bytte ut folket med muslimer.

Vi må videre kunne gå ut fra at de som støtter disse partiene, og deres politikk, også ønsker det samme.

 

Så de de vil er altså å selge landet til islam, bytte ut norsk kultur og verdier med islams voldskultur fra midtøsten.

Virker ikke dette det aller minste selvmotsigende på deg?

Lenke til kommentar
TWFA, beklager at jeg plukker opp dette, vil bare påpeke en saksfeil.

 

Hvorfor er det slik at dere venstrevridde sosialister må ta i bruk løgn, og oppkonstruerte problemstillinger, samt å tillegge andre meninger og motiver som de ikke har. I deres krampaktige forsøk på å forsvare deres kjeledegger, nemlig de mest ekstreme muslimer.

Rent bortsett fra at jeg ikke finner noen korrelasjon med virkeligheten i det du skriver er det jo interessant å påpeke at sosialismen som ideologi er prinsippielt ateistisk.

 

AKP/m-l var definitivt ateistisk.

 

Ja, og derfor er det desto mer underlig at de har så stor omsorg for slam.

Lenke til kommentar
Hvordan de klarte å få inn dette tullet i Forsvaret er utrolig. Fordi folk i byene ikke har noen erfaring med militæret og ikke bryr seg.........muligens.

 

Synes det ser helt latterlig ut. Jeg fikk ikke ha gjeiteskjegg engang, men så var jeg hvit mann også da.

Det er nå en gang slik at det er forsvarsledelsen som har klart å få inn dette tullet. Regner med at de har erfaring med militæret. Om de så bor i byen eller ei.

Lenke til kommentar
Vel, din måte å leve på er ulik min måte å leve på og ulik Olga, Ali og Jan-Thomas sin måte å leve på. Dette er i de aller fleste tilfeller kun positivt og berikende. Du verden så kjedelig det ville vært hvis alle levde som meg.

Du forstår godt hva jeg mener,. Du trenger ikke å kverulere mer om dette.

 

Alle de du nevner frholder seg til norske lover og regler.

Hvis det er så at du setter pris på norske lover og regler, øyner jeg et nytt kjempesvært paradoks i argumentasjonen. Norske lover - hver eneste en - vedtas av Stortinget, som utelukkende består av politikere. En god del forskrifter, reglementer og direktiver utarbeides av embedsverket under politisk departemental kontroll. Her er hva du synes om den gjengen som faktisk lager og vedtar lover og regler i Norge:

 

Derfor må vi gå ut fra at partiene på stortinget, unntatt FRP, stort sett består av landsforrædere, som ønsker å selge landet til islam, og bytte ut folket med muslimer.

Vi må videre kunne gå ut fra at de som støtter disse partiene, og deres politikk, også ønsker det samme.

 

Så de de vil er altså å selge landet til islam, bytte ut norsk kultur og verdier med islams voldskultur fra midtøsten.

Virker ikke dette det aller minste selvmotsigende på deg?

 

 

Nei.

Lenke til kommentar
Hvordan de klarte å få inn dette tullet i Forsvaret er utrolig. Fordi folk i byene ikke har noen erfaring med militæret og ikke bryr seg.........muligens.

 

Synes det ser helt latterlig ut. Jeg fikk ikke ha gjeiteskjegg engang, men så var jeg hvit mann også da.

Det er nå en gang slik at det er forsvarsledelsen som har klart å få inn dette tullet. Regner med at de har erfaring med militæret. Om de så bor i byen eller ei.

 

Hva med å ta Lenin-skjorta di og ta deg en tur til Iran og se hva som skjer.

 

:)

Lenke til kommentar
Ja, og derfor er det desto mer underlig at de har så stor omsorg for Islam.

Hvorfor er det slik at dere høyrevridde kapitalister må ta i bruk løgn, og oppkonstruerte problemstillinger, samt å tillegge andre meninger og motiver som de ikke har, i deres krampeaktige forsøk på å angripe samfunnets minoriteter, i dette tilfellet muslimer i Norge? :)

 

Det du kaller omsorg for Islam er i realiteten omtanke og aksept ovenfor andre religioner og sterk motstand av fremmedfrykt. Det er synd at meningene blir så gjennomsyret av bias som de blir i denne tråden. At partiene på venstresiden blir beskyldt for å forsvare ekstremister i det norske samfunnet er oppspinn fra ende til annen. Siv Jensen og FrPs advarsler mot snikislamering er irrelevante i det norske samfunn. Når ble det snikislamering å foreslå fridager når Eid feires?

 

Den bastante og urokkelige "De kom til landet vårt, og de må tilpasse seg våre regler"-mentaliten er utdatert og gjennomsyret av en sta holdning som ikke har klart å endre seg med tiden. Enten dere vil det eller ei; minoritetene, her ved muslimer, er en del av det norske samfunn og har krav på å kunne komme opp med lovforslag og andre meninger uten at det blir klassifisert som snikislamisme. Tror du forresten alle muslimer og Islam som helhet har en voldskultur?

 

Let så godt du bare vil, finn frem voldsskildringer og grusomheter i Toraen og i Koranen. Det representerer ikke norske muslimer.

 

Hva med å ta Lenin-skjorta di og ta deg en tur til Iran og se hva som skjer.

For en jævla trist sammenlikning. Når ble et totalitært, fundamentalistisk land sammenliknbart med demokratiet vi har i Norge?

Lenke til kommentar
Religion

Religionsutøvelse er en selvsagt del av livet i Forsvaret

Som et utgangspunkt gjelder det at religionsutøvelse representerer en selvsagt

og respektert del av tjeneste i Forsvaret. Forsvaret oppfatter forskjeller i religiøs og

kulturell tilhørighet som en styrke for organisasjonen. Det er derfor en plikt for alle

ansvarlige å legge til rette for at det enkelte personell får tid og rom til å utøve sin

tro i tjenesten

 

Herregud. Blir flau over det norske forsvaret. Alt man trenger å gjøre for å få igjennom særkrav, er å påberope seg en religion! Hvorfor er religion noe som skal respekteres, mens andre tåpelige overbevisninger skal bli ledd av? Hvorfor er sikh og turban greit, men ikke et hvilket som helst annet hodeplagg? jeg spyr...

 

Hehe, greit tidspunkt å invadere landet på, når alle i forsvaret er opptatt med å be... Latterlig!

Lenke til kommentar
Ja, og derfor er det desto mer underlig at de har så stor omsorg for Islam.

Hvorfor er det slik at dere høyrevridde kapitalister må ta i bruk løgn, og oppkonstruerte problemstillinger, samt å tillegge andre meninger og motiver som de ikke har, i deres krampeaktige forsøk på å angripe samfunnets minoriteter, i dette tilfellet muslimer i Norge? :)

 

Det du kaller omsorg for Islam er i realiteten omtanke og aksept ovenfor andre religioner og sterk motstand av fremmedfrykt. Det er synd at meningene blir så gjennomsyret av bias som de blir i denne tråden. At partiene på venstresiden blir beskyldt for å forsvare ekstremister i det norske samfunnet er oppspinn fra ende til annen. Siv Jensen og FrPs advarsler mot snikislamering er irrelevante i det norske samfunn. Når ble det snikislamering å foreslå fridager når Eid feires?

 

Den bastante og urokkelige "De kom til landet vårt, og de må tilpasse seg våre regler"-mentaliten er utdatert og gjennomsyret av en sta holdning som ikke har klart å endre seg med tiden. Enten dere vil det eller ei; minoritetene, her ved muslimer, er en del av det norske samfunn og har krav på å kunne komme opp med lovforslag og andre meninger uten at det blir klassifisert som snikislamisme. Tror du forresten alle muslimer og Islam som helhet har en voldskultur?

 

Let så godt du bare vil, finn frem voldsskildringer og grusomheter i Toraen og i Koranen. Det representerer ikke norske muslimer.

 

 

 

Jeg er ingen høyrevridd kapitalist, Jeg angriper ingen "minoriteter" Men når det gjelder islam, så er det vel et spørsmål om det ikke heller er vi som er en minoritet.

Det er hele tiden islam jeg snakker om, og ikke muslimer spesielt. Og når det gjelder islam, så er det en voldskultur ja, det merker ikke minst kristne minoriteter i de land islam dominerer. Og også homofile, kvinner og ikke minst frafalne muslimer.

 

Hvorfor mener du at muslimer ikke følger koranen ? Koranen er jo islams "hellige" bok.

 

Du nevner også aksept for religioner, men den religionen som dette landet er grunnlagt på, den vil dere altså ikke akseptere, den vil dere bytte ut med islam.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Du nevner også aksept for religioner, men den religionen som dette landet er grunnlagt på, den vil dere altså ikke akseptere, den vil dere bytte ut med islam.

Den religionen vårt land er grunnlagt på er allerede byttet ut med en voldsfiksert terror-religion fra midtøsten kalt "kristendommen". Om det er jesus eller muhammad som styrer skuta gjør ingen forskjell for meg.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
960x.jpg

 

Siv Jensen advarer mot snikislamisering

 

I en tale til landsstyret advarer Fremskrittspartiets formann, Siv Jensen, mot det hun kaller snikislamisering av Norge

 

Hvorfor i alle dager skal vi ikke bli et muslimsk land egentlig? Når andelen av muslimske innbyggere blir noe større enn det vi har i dag så vil dette være en naturlig utvikling...

 

En Nordmann er jo like mye Norsk om han er muslim eller kristen, eller slik som meg, ikke noen av delene. Hvorfor i alle dager skal vi ikke bli et muslimsk land egentlig? Når andelen av muslimske innbyggere blir noe større enn det vi har i dag...

 

Jeg husker da jeg hadde om islam på skolen så så jeg at religionen i seg selv ikke var noe verre enn kristendommen eller jødedommen. Det som derimot er ille er de som misbruker religionen til å innføre frihetsberøvelse, kvinneundertrykkelse osv. Hvis islam får større rotfeste i Norge, vil det også gi større spillerom for de som misbruker islam til sin fordel. Før vi vet ordet av det har det norske flagget mistet korset sitt og erstattet med en måne, ikke pga de gode muslimene, men de gærningene som bruker religionen til å få makt. Det handler om å ikke gi religionsmisbrukerne spillerom ved å holde særkravene nede.

 

Jeg tror Siv Jensen formulerte seg litt for spisst og dårlig, slik at det virker som hun er ute etter innvandrere generelt istedet. Min tolkning av det hun fortalte er det som står i forrige avsnitt. Selv er jeg utlending (med norsk statsborgerskap), og jeg ønsker at ethvert land skal kunne ha rett til å beskytte sine egne verdier, prinsipper, tradisjoner og kultur. Sånn sett syns jeg at nekt av særkrav er rett og slett rimelig, Norge skal ha rett til å være seg selv uten å bli påtvunget urimelige, bortskjemte krav fra utlendinger uansett slag. Da jeg kom til Norge var jeg inneforstått med at dette er et ANNET land, og jeg må rette meg etter deres regler og kultur. Mine tradisjoner fra hjemlandet greier jeg fint å feire/praktisere hjemme.

 

Norge er alt for tålmodig, alt for tolerant ovenfor hva folk kan presse dem med. Landet burde virkelig ta av silkehanskene. Se på de store landene som USA, Russland og Kina. Fellesnevneren for disse er at de er brutale, de er "inhumane" osv. De såkalte terrorangrepene fra islamistene er små riper i lakken i forhold til hvilke skade USA gjorde tilbake mot Midtøsten. Hele opplegget var brutalt og lite humant. Men ingen tør å kødde med stormaktene, nettopp fordi de ikke har silkehansker på. Jeg mener IKKE at Norge skal være like brutal, men for guds skyld litt mer bein i nesa skader ikke.

 

Jeg skjønner at Norge vil gå foran med et godt eksempel ved å være så fokusert på å være humane, men husk at dette har kriminelle og maktkåte religionsmisbrukere utnyttet veldig grovt. Den milde straffen, den gode standarden i fengsler (sammenlignet med stormaktene som virkelig vil at kriminelle skal svi) og at landet er så tålmodig vet disse menneskene å utnytte. Folk må innse at virkeligheten er kynisk, og godhet vil dermed bli utnyttet. Å vende det andre kinnet til er en veldig dårlig ide, disse menneskene vil se det som dumhet og utnytte situasjonen enda mer.

 

Man kan dra paralleller med et klasserom. Hva skjer med de som er stille, tålmodige og ikke tør å sette ned foten? De blir mobbet og presset. Dette er hva jeg ser i Norge. Landet er den stille, tålmodige og som ikke tør å sette ned foten i klassen. Norge får kanskje rykte for å være veldig humant og veldig snilt, men også veldig lett å herse med pga disse egenskapene.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Du nevner også aksept for religioner, men den religionen som dette landet er grunnlagt på, den vil dere altså ikke akseptere, den vil dere bytte ut med islam.

Den religionen vårt land er grunnlagt på er allerede byttet ut med en voldsfiksert terror-religion fra midtøsten kalt "kristendommen". Om det er jesus eller muhammad som styrer skuta gjør ingen forskjell for meg.

 

Du kan ikkje samanlikne Jesus og muhammed.

To helt forskjellige profetar med forskjellige meiningar.

 

Du må berre insjå at grunnlova i Noreg faktisk er nesten heilt lik læra til Jesus.

Sosialistane har ivertfall tatt i bruk Jesus sin lære om å elske din fiende.

Det virkar jo som dei likar betre fienden enn sitt eige folk.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Du nevner også aksept for religioner, men den religionen som dette landet er grunnlagt på, den vil dere altså ikke akseptere, den vil dere bytte ut med islam.

Den religionen vårt land er grunnlagt på er allerede byttet ut med en voldsfiksert terror-religion fra midtøsten kalt "kristendommen". Om det er jesus eller muhammad som styrer skuta gjør ingen forskjell for meg.

Du kan ikkje samanlikne Jesus og muhammed.

To helt forskjellige profetar med forskjellige meiningar.

 

Rent prinsippielt er det liten forskjell på Islam og jødedom (uansett form den kommer i).

 

Om jeg ikke husker helt feil så har også Islam sitt utspring fra Jødedommen, uten at jeg har sjekket den påstanden her jeg sitter nå...

 

Men hva jeg blir litt nyskjerrig på er symbolet til Abigor har som avatar... kan du forklare det?

Lenke til kommentar
Du kan ikkje samanlikne Jesus og muhammed.

To helt forskjellige profetar med forskjellige meiningar.

Ifølge de troende selv var den ene en massemorder og røver som giftet seg med småbarn mens den andre helbredet syke og sa vi måtte tilgi og vende det andre kinnet til.

 

Er det urealistisk å anta at troende blir påvirket av sine forbilder?

Lenke til kommentar
Du nevner også aksept for religioner, men den religionen som dette landet er grunnlagt på, den vil dere altså ikke akseptere, den vil dere bytte ut med islam.

Den religionen vårt land er grunnlagt på er allerede byttet ut med en voldsfiksert terror-religion fra midtøsten kalt "kristendommen". Om det er jesus eller muhammad som styrer skuta gjør ingen forskjell for meg.

Du kan ikkje samanlikne Jesus og muhammed.

To helt forskjellige profetar med forskjellige meiningar.

*snip*

Men hva jeg blir litt nyskjerrig på er symbolet til Abigor har som avatar... kan du forklare det?

 

 

Eh, er du blind til å se hva det er? Oppnedkors.

Men sånn ellers så er jeg enig med Abigor. Kristendommen er ikke noe bedre enn islam eller andre religioner. Både Kristne og muslimer er tragiske og hjernevasket

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...