Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?


Anbefalte innlegg

960x.jpg

 

Siv Jensen advarer mot snikislamisering

 

I en tale til landsstyret advarer Fremskrittspartiets formann, Siv Jensen, mot det hun kaller snikislamisering av Norge

 

Hvorfor i alle dager skal vi ikke bli et muslimsk land egentlig? Når andelen av muslimske innbyggere blir noe større enn det vi har i dag så vil dette være en naturlig utvikling...

 

En Nordmann er jo like mye Norsk om han er muslim eller kristen, eller slik som meg, ikke noen av delene. Hvorfor i alle dager skal vi ikke bli et muslimsk land egentlig? Når andelen av muslimske innbyggere blir noe større enn det vi har i dag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i alle dager skal vi ikke bli et muslimsk land egentlig? Når andelen av muslimske innbyggere blir noe større enn det vi har i dag så vil dette være en naturlig utvikling.

Naturlig utvikling på hvilken måte?

 

Du er ikke interessert i å opprettholde vår identitet og vårt kulturelle opphav?

 

Du ser ikke at deler av Islam strider mot vår samfunnsmodell?

Lenke til kommentar

Jeg er solgt etter å ha hørt på talen til Siv. Vanligvis er jeg en AP/Høyre velger, men neste valg blir det FRP på meg.

 

Jeg kan ikke fordra at "mine" skattepenger gå til terrorister: 650Millioner til Hamas.

Jeg kan ikke godta å ha frykt for mine "meninger", pga. de er i strid med andre religioner.

Jeg kan ikke fordra snillisme mot folkegrupper som misbruker trygdenorge

Jeg kan ikke fordra ekstrem sosialisme som herjer i landet.

 

Jeg vil ikke GODTA de som bruker Demokratiet til å stilne demokratiet. "Pat Condell"

 

Nei til Jantelov!

Nei Storberget og Stoltenberg!

Nei til SnåsaHanssen, Nei til HeroinHanssen!

Vekk med Halvorsen og pakket!

 

FRP: you earned my vote! ;)

 

Edit: Tom waits for alice for R&P moderator!!!

Endret av Vaio
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er mildt sagt skeptisk til FrPs (og andres) ordbruk i denne saken. Hvordan kan åpne forslag i et demokratisk samfunn være "snikinnføring" av noe som helst? FrP må gjerne være imot islamisering og advare mot slike konsekvenser av forslagene, men det er allikevel legitimt å foreslå det.

 

"Vi vil ikke tillate særkrav for noen enkeltgrupper", sier Jensen. Neivel? betyr det at Hagen skal reise tilbake til Bergen og fortelle sine venner på Levende Ord at de må legge ned skolen sin? Eller er det bare muslimer som ikke skal ha krav på egen undervisning?

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Ekstrem Islam og Sharia strider med vår samfunnsmodell da dette er kvinneundertrykkende makt regimer uten demokratisk rettgang. I noen tilfeller. Kristendommen har da distansert seg fra dette på mange områder. Kan forsette her?

 

Men muslimsk tro er ikke ensbetydende med dette. Jeg kjenner flere som er muslimer, ingen av disse preker denne troen-....så hvorfor rope det her?

Lenke til kommentar
Ekstrem Islam og Sharia strider med vår samfunnsmodell da dette er kvinneundertrykkende makt regimer uten demokratisk rettgang. I noen tilfeller. Kristendommen har da distansert seg fra dette på mange områder. Kan forsette her?

 

Men muslimsk tro er ikke ensbetydende med dette. Jeg kjenner flere som er muslimer, ingen av disse preker denne troen-....så hvorfor rope det her?

Ta en titt på Gaza: 80% er imot terrorisme, likevel klarer 20% å fucker opp alt.

 

Hitler til demokratiet? osv.. osv..

Lenke til kommentar
Jeg er mildt sagt skeptisk til FrPs (og andres) ordbruk i denne saken. Hvordan kan åpne forslag i et demokratisk samfunn være "snikinnføring" av noe som helst? FrP må gjerne være imot islamisering og advare mot slike konsekvenser av forslagene, men det er allikevel legitimt å foreslå det.

 

"Vi vil ikke tillate særkrav for noen enkeltgrupper", sier Jensen. Neivel? betyr det at Hagen skal reise tilbake til Bergen og fortelle sine venner på Levende Ord at de må legge ned skolen sin? Eller er det bare muslimer som ikke skal ha krav på egen undervisning?

 

Geir :)

 

Når det gjelder de to sakene som har skapt huskestue i det siste, islambeskyttelsesparagrafen og hijab i politiet, så ble disse forsøkt innført med minst mulig gjennomgang og debatt - i det stille. Det er dette som er "snikinnføring" og udemokratisk. Vi så jo at forslagene ble slaktet så fort medier og folk fikk nyss om dem. Hadde det vært åpne forslag som gjennomgikk en normal, demokratisk behandlingsprossess, ville det ikke blitt noe særlig ståhei.

Lenke til kommentar
Ekstrem Islam og Sharia strider med vår samfunnsmodell da dette er kvinneundertrykkende makt regimer uten demokratisk rettgang. I noen tilfeller. Kristendommen har da distansert seg fra dette på mange områder. Kan forsette her?

 

Men muslimsk tro er ikke ensbetydende med dette. Jeg kjenner flere som er muslimer, ingen av disse preker denne troen-....så hvorfor rope det her?

Ta en titt på Gaza: 80% er imot terrorisme, likevel klarer 20% å fucker opp alt.

 

Hitler til demokratiet? osv.. osv..

 

Hvorfor akkurat ta en titt på Gaza? Hva med Bosnia eller Tyrkia?

Lenke til kommentar
Edit: Tom waits for alice for R&P moderator!!!

Vedkommende var dette frem til ifjor.

 

Men muslimsk tro er ikke ensbetydende med dette. Jeg kjenner flere som er muslimer, ingen av disse preker denne troen-....så hvorfor rope det her?

Dette er vel og bra, men tematikken har da relevans. Derfor blir det nevnt i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Ekstrem Islam og Sharia strider med vår samfunnsmodell da dette er kvinneundertrykkende makt regimer uten demokratisk rettgang. I noen tilfeller. Kristendommen har da distansert seg fra dette på mange områder. Kan forsette her?

 

Men muslimsk tro er ikke ensbetydende med dette. Jeg kjenner flere som er muslimer, ingen av disse preker denne troen-....så hvorfor rope det her?

 

Ingen som preker ? Hvorfor er de da så ivrige til å presse fram muslimske forslag i land de har invadert ? svar meg på det

 

Skal de bo i et annet land får de for faen meg holde kjeft å rette seg etter landet. det er ikke landet som skal rette seg etter dem

 

Når de først er så utrolig heldig å få komme inn i et bedre land, så skal de forpeste det landet med sine trangsynte , voldsomme og usmakelige meninger og forslag. Jeg skjønner Siv Jensen veldig godt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir bare generelt forbanne på de (og når mener jeg DE jeg mener ikke alle innvandrere) som sier at Norge er et møkkaland og ønsker de var tilbake der det kom fra. Det er sikkert "de" som prøve å tilpasse landet vårt til sitt eget, bare uten eventuell elendighet som kan følge med. Enkelt og greit sagt, liker du deg ikke her og bare klager: Ha deg ut! Hvis du synes det er bra her og virkelig trår til for samfunnet, eller klarer å bli intergrert så fint bli her :)

 

jeg synes jo det sier seg selv.

 

Litt mer On topic, så vil jeg jo bare si at som sagt tidligere i tråden så er det et poeng at Hijaben og blasfemiparagrafen på en måte ble snikinnført. Bare se på reaksjonene som kom med en gang det ble offentlig, da ble det rabalder da! Hadde det kommet opp under normale omstendigheter hadde det nok også vært noen som hadde blitt lit provosert, men ikke på de grader som det var på hijab og blasfemi paragrafen.

Lenke til kommentar
Ekstrem Islam og Sharia strider med vår samfunnsmodell da dette er kvinneundertrykkende makt regimer uten demokratisk rettgang. I noen tilfeller. Kristendommen har da distansert seg fra dette på mange områder. Kan forsette her?

 

Men muslimsk tro er ikke ensbetydende med dette. Jeg kjenner flere som er muslimer, ingen av disse preker denne troen-....så hvorfor rope det her?

 

Ingen som preker ? Hvorfor er de da så ivrige til å presse fram muslimske forslag i land de har invadert ? svar meg på det

 

Skal de bo i et annet land får de for faen meg holde kjeft å rette seg etter landet. det er ikke landet som skal rette seg etter dem

 

Når de først er så utrolig heldig å få komme inn i et bedre land, så skal de forpeste det landet med sine trangsynte , voldsomme og usmakelige meninger og forslag. Jeg skjønner Siv Jensen veldig godt

 

Og jeg som trodde demokratiet gikk ut på individenes muligheter til å påvirke samfunnet og endre landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...