Gå til innhold

LOST 5x6: "316" (USA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolut en god episode! Jin og de andre gjenværende på øya har tydeligvis sett seg nødt til å samarbeide med Dharma. Nå får vi forhåpentligvis endelig vite mer om Dharma :) Men var Ray bestefaren til Jack? Bare jeg som syntes aldersforskjellen mellom faren til Jack og Ray var tilsynelatende liten?

 

Håper vi snart får vite mer om faren til Jack og hans rolle. Er han Jacob, eller bare en løpegutt for han?

Lenke til kommentar
Jeg holdt på å le meg i hjel da jack sa "How can you read?"

og Ben svarer "My mother taught me" :!:

 

Men uansett jeg likte denne episoden veldig godt

og gleder meg derfor sinnsykt til neste. :)

Det er jo løgn da.

 

Moren hans døde jo når hun fødte ham.

 

 

Jeg var sånn her når han sa det:

 

"HAahahahaha- vent, hæ?"

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Jeg holdt på å le meg i hjel da jack sa "How can you read?"

og Ben svarer "My mother taught me" :!:

 

Samme her ass, det er så innmari typisk Ben å svare på den måten.

Episoden var meget god den som vanlig, men jeg må si meg enig i at det skjedde litt kjapt alt som gjorde at de kom til øya. Men nå ser det inmari bra ut, er øya som er spennende, ikke fastlandet.

Lenke til kommentar
Selv vil jeg påstå at denne episoden var en av de beste så langt i sesongen. Men, lurer fortsatt på hva som er greia med Ben. Hvorfor så blodig??

Eg vil tippe han har vore i slosskamp med Sayid, og dette er grunnen til at sistnemnte er i fangenskap (sjølvsagt ein plan frå Bens side). Men sidan det er Lost, kan det sjølvsagt godt hende at det er nokon utanforståande som står bak. Ellers må eg seie at eg framleis storkoser meg med kvar einaste episode. Imponerande at serien klarer å halde ein så jamn høg kvalitet.

Lenke til kommentar
Absolut en god episode! Jin og de andre gjenværende på øya har tydeligvis sett seg nødt til å samarbeide med Dharma. Nå får vi forhåpentligvis endelig vite mer om Dharma :) Men var Ray bestefaren til Jack? Bare jeg som syntes aldersforskjellen mellom faren til Jack og Ray var tilsynelatende liten?

 

Håper vi snart får vite mer om faren til Jack og hans rolle. Er han Jacob, eller bare en løpegutt for han?

 

 

Ja, Ray er bestefaren til Jack

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen; noen som vet hvem han utlendningen på flyet var, som også sto i køen? Jeg mener jeg har sett han i Lost før..

Han har ikke vært på lost før.

 

Du har derimot kanskje sett ham sammen med Matthew Fox i Vantage Point?

 

Hehe var nok sikkert der jeg hadde han ifra ja

Lenke til kommentar

Neste episode var visst egentlig tenkt å være før denne, men så fant de ut at det passet bedre med motsatt rekkefølge. Det jeg tror kommer til å skje, er at siden Locke ble brukt som proxy for Christian, vil han våkne til live (kanskje ikke fullstendig i live, faren til Jack kunne jo ikke hjelpe Locke opp, f eks) og ta Christian sin plass som Jacobs talsmann. Har en følelese av at resten av sesongen kommer til å ta helt av.

Lenke til kommentar

Tøff episode. Synes det var en grei måte å bringe plottet videre. Ting skjer mye fortere nå enn tidligere virker det som. Av en eller annen grunn hadde jeg forventet at de skulle komme til øya i "nåtid". Locke "fikset" vel øya på et vis, men den flytter på seg enda.

 

Var det flere som tok den White Rabbit referansen? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...