Gå til innhold

LOST 5x6: "316" (USA)


Anbefalte innlegg

Her skal det bare diskuteres episoden "316" som utgjør årets sjette episode. Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 5). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

For de som lurer blir episoden sendt rundt 3-4 i statene, og da vanligvis ute på nettet rundt 4-5 natt til torsdag :thumbup:

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegg slettet etter de bryter med retningslinjene §8

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold
.

 

Innlegget kommenteres ikke, tilbakemelding taes til moderator via PM :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Gaaaah... Denne episoden var i mine øyne dritkjedelig.

Kan så være at den var veldig oppklarende for Lost-fans og folk som har satt seg dypt inn i hendelsesforløpet og historien, men for meg så var den uinteressant og veeeldig langdryg.

Eneste den rodde seg litt i land var slutten.

 

Når Jin kommer med Dharma-kjerra og ser yngre ut (og lengere hår, noe som tyder på at dette har skjedd tidligere, og bilen fungerer strålende).

Det som da blir spennende er Jin-Sun-forholdet, og hvordan dette utvikler seg, sett at dette er før Jin møtte Sun. Kanskje dette er en av jobbene Jin har tatt på seg fra faren til Sun? Husker ikke mye av det fra tidligere.

 

Lenke til kommentar

Jin har ikke vært der før. Øya reiser i tid, og det som skjedde var at Locke fikk stoppet øya i det øyeblikket den befant seg i 1970 (om jeg ikke tar feil). Jeg regner med at neste episode blir veldig oppklarende når det gjelder akkurat dette + det med Locke :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Selv vil jeg påstå at denne episoden var en av de beste så langt i sesongen. Men, lurer fortsatt på hva som er greia med Ben. Hvorfor så blodig??

 

Å, jeg blir så irritert på Jack iblant. Spesielt når han skal være så fryktelig sta, hadde jeg fått et brev etterlatt fra en død person, så hadde jeg revet opp brevet med en gang. Dårlig samvittighet eller ei, men åååå. Blir overrasket noen ganger over mangel på nyskjerrighet blant lostiene...

 

Ser på diverse forum, at det er noen som tror at Kate har drept Aaron, men seriøst, det tviler jeg på. Hun er riktignok en selvsentrert person, men en barnemorder er hun nok ikke... Jeg tror at Aaron enten er hos moren til Claire, hos Cassidy, eller kanskje hos moren til Sun.

 

Jepp, gleder meg allerede til neste uke :)

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Synes episoden var bra, men jeg synes ikke sesong 5 er like spennende som de forrige sesongene.

Rart å se at rollene var byttet, Sayid var nå i håndjern isdedenfor Kate. Noen som vet hvem han andre personen som satt på samme del av flyet er? Sikker på at jeg har sett han før, men er jaggu meg ikke sikker på om det var i LOST eller noen annen film.

Lenke til kommentar
Jeg ler inni meg av de som snakker om hvordan Lost har tapt seg.

 

Er så enig, men de aller fleste skeptikerne er folk som ikke har klart/ giddet å henge med på historien. For om man hopper rett inn i det nå om man ikke har sett på siden første sesong, er det ikke rart man ikke skjønner en dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...