Gå til innhold

Er du brusavhengig?


sCuper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjenner meg litt igjen med j@cob går på vg1 og det blir fort å plukke opp en brus når "alle" går rundt med det er jo også utrolig forfriskende på de lange dagene. Men har begynt å styrte ned en flaske med vann (fylt fra springen så klart) i det siste og det fjerner "ofte brus tørsten".

Lenke til kommentar

Jeg drikker ganske mye sukkerfri brus, men har ikke sånn nevneverdig dårlig samvittighet. Jeg drikker en del vann også, ellers er det saft. På den andre siden så røyker jeg ikke, jeg drikker ikke kaffe, og jeg drikker sjelden alkohol. Jeg lever rimelig sunt ellers, så jeg får ikke veldig dårlig samvittighet. Og jeg klarer meg fint uten brus også (jeg er ikke så glad i sukkerbrus), bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Har trukket 2 tenner som en følge av brus.. lærer jeg? nei.

Etter at eksamener ol er ferdige.. da er det slutt på brus!

Har du måtte sette inn proteser? Eller har du ingenting der? Har alltid lurt litt på protese og sånt tilfelle jeg må trekke selv :hmm:

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar

Den ene var en tann jeg skulle miste uansett, men som det ikke var noe under, så der er det tomt :p

 

Den andre, der er det også tomt, men tror det kommer opp ei ny tann der. Uansett, dagene med tannpine er helst noe jeg vil slippe å oppleve igjen.

Lenke til kommentar
Blir vel Pepsi Max 4-5 dager i uken tenker jeg. Liker ikke brus med sukker

Brus med sukker er jo det som er greia! :w00t:

 

Sukkerfri brus smaker jo bare vann eller litt rart/kunstig. :ermm:

 

Enig... Smaker så rart med lightbrus :ermm: men solo pluss tropisk er god da.

Ja, den er et av unntakene. Også har vi jo Fanta Free Eple/drue elns. som smaker cider, den er ganske god. :)

 

Bra jeg ikke bor nærme en matvarebutikk eller kiosk, for da hadde jeg vel fått i meg altfor mye sukker. Kommer med en liten oppdatering av brusdrikking:

Gjennomsnittlig 0,5 liter hver dag. Det er en kraftig redusering, prøver å beherske meg nå.

 

Men brus er skikkelig godt! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...