Gå til innhold

Er du brusavhengig?


sCuper

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Tidligere drakk jeg noen liter med Coca Cola hver uke. Nå har jeg vært brusfri i snart tre år. I begynnelsen kjente jeg et konstant sug etter brus, men det gikk over etter et par uker.

Lenke til kommentar

For å si det slik: Det hjelper ikke akkurat når man har butikken rett ved siden av skolen, og det første man møter når man kommer inn døren er kjøleskapene med brus. Melkeproduktene befinner seg på andre side av butikken. Men med litt viljestyrke så går man rett forbi, men det kan fort bli 1-2 halvlitere Cola i uken. (Les: Cola! COLA!) :grin:

Endret av Bushmills
Lenke til kommentar
Drikker minimum 2 liter på jobb å minimum 1,5liter hjemme hver dag..å selfølgelig så går det i cola, liker ikke noe annen brus...

 

kan tenke meg å gå ned på forbruket, men klarer ikke.. noen tips?

 

Ta en tyggis, drikk deg mett på vann, vann før hvert måltid. Aldri gå sulten, da kjenner jeg også selv at jeg blir sugen på noe godt!

 

Tenk også som meg; vil jeg bevare tennene i noen år til bør jeg kutte ned sukkerinntak og bli mye flinkere til å pusse tenner. Og ja, du? Puss tennene! Det hjelper også, for ingenting smaker godt etter tannpuss og fristelsen blir borte.

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...