Gå til innhold

Norway Rock Festival


espenta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke på denne festivalen disse folka gassa seg i hjel i fjor?

Er nok sannsynlig å tro de vil være ganske strenge på vaktholdet i år da.

Ville ikke tatt sjansen på de dyre billettene om jeg ikke var gammel nok i hvertfall.

Sant det, og du har nok rett angående vaktholdet. Blir nok vanskeligere å komme inn i år enn i fjor for de under 18. Er fem 16-17åringer som reiser i lag med to voksne, så får vel høre litt med arrangørene før vi eventuelt kjøper fredag og lørdags-billettene. Har ekstremt lyst til å få med meg Manowar og Testament, men det betyr vel strengt tatt ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

archongamer:

Jepp, det var nok det. Kullosforgiftning eller hva det var. Tragisk. :/

Slik jeg forstod det er det sånn at alle frivillige i år må være minst 18 år. Hvorvidt dette har noe å si på hvor strenge folk er aner jeg oppriktig talt ikke.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Null stress hvis ikke du er myndig ennå - det er jo bare å reise til wacken! Ingen aldersgrense, billigere festival, billigere mat, billigere øl, og en festival som er enormt svær og shitloads med band! Ingenting å syte over akkurat. Etter å ha vært på wacken i et par år blir alle norske festivaler en skuffelse iforhold.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Var vakt i fjor. Det var type "meh." traske rundt i 8 timer og glane på intet. Tok seg opp når jeg fikk ansvaret for å kjøre firehjuler med søppel og pant på henger ^^, men ellers, meh.

 

Syntes det er helt greit med 18års grensa igrunn. Men har hørt flere (ikke myndige) som har tenkt å lure seg inn på sett og vis. Skal bli artig å se dem fly på hodet ut i søla :)

Harvest-bar (som var ansvarlige for de alkoholholdige drinkene ifjor) fikk tilsnakk fra skjenkekontrollen at det var rett før det ble stengt for servering pga brudd. Så det kommer nokk til å være litt strengere i år.

 

Er fra dalen btw :] Kan nesten spytte ned på scenen, bor på fjelltoppen rett over. ^^,

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Er dette vanlig ved andre festivaler?

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller sett på andre opptredener i løpet av turneen og sjekket spillelistene der. De pleier jo å ligne, så. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er det noen som har peiling på playlista til Manowar?

 

 

Manowar

Blood Of My Enemies

Hand Of Doom

Call To Arms

Brothers Of Metal

Heart Of Steel

Shell Shock

Die With Honor

Kings Of Metal

Fast Taker

The Gods Made Heavy Metal explicit video

Warriors Of The World United alternate video

Kill With Power

---------

Hail And Kill

(Battle Hymn)

 

Den siste sangen har de droppet mange ganger fordi det ikke har vært nok tid.

Lenke til kommentar

Manowar

Blood Of My Enemies

Hand Of Doom

Brothers Of Metal, Part 1

Call To Arms

Heart Of Steel

Sleipnir

Loki God of Fire

Kings Of Metal

Fast Taker

The Gods Made Heavy Metal

Warriors Of The World United

Kill With Power

Hail And Kill

The Crown And The Ring (Lament Of The Kings

 

Her er en annen liste jeg fant fra en annen konsert, så de gjør nok noen endringer fra plass til plass. Håper forestten også at de spiller "Far" som de har spillt inn på 13 (?) forskjellige språk, siden de er i Norge!

 

http://www.youtube.com/watch?v=H0aZMKIKcI8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...