Gå til innhold

Norway Rock Festival


espenta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI. Nightwish :yucky: Noe bedre enn det kunne de da virkelig klart å oppdrive?

 

Jeg som hadde våte drømmer om Judas Priest, nok en gang.

 

Men, med både W.A.S.P., Manowar, Backyard Babies og Doro på tapeten så kan man jo fortsatt ikke klage. (Bare litt, Nightwish....)

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar

Njah. Tror ikke de har noe problemer med billettsalget med tanke på at de har Manowar.

Dessuten tror jeg nok at Priest hadde dratt minst like mange folk som Nightwish.

 

Vi må jo huske på at det er 18årsgrense på festivalen. Og mesteparten av fanskaren til Nightwish er nok betydelig yngre enn det. :whistle:

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Er ikke vanskeligere enn å la være å se Nightwish, da.

Var ikke lett å la vær å se Nightwish ifjor på wacken, da sto det et hav av svartmetallfans og venta på Gorgoroth mens Nightwish spilte på scenen ved siden av. Faktisk var Gorgoroth sin prestasjon værre uten at Nightwish var bra. Minnet meg faktisk om nattønske på måten hun dama skulle være så overdrevent søt, smiskende og yndig. Avslutta konserten med noe sånn som "good night everybody" (og "sleep thight" innbiller jeg meg i ettertid).

Lenke til kommentar
Njah. Tror ikke de har noe problemer med billettsalget med tanke på at de har Manowar.

Dessuten tror jeg nok at Priest hadde dratt minst like mange folk som Nightwish.

 

Vi må jo huske på at det er 18årsgrense på festivalen. Og mesteparten av fanskaren til Nightwish er nok betydelig yngre enn det. :whistle:

 

Nå spiller ikke Manowar og Nightwish på samme kveld da, men sier jo ikke at andre ikke ville solgt godt eller bedre med billetter, men Nightwish burde være en ganske sikker billettselger og dermed en forståelig booking.

Greit at sikkert mange unge mennesker liker dem, men vet da om veldig mange godt over 18 som liker dem godt også jeg da, så akkurat alder spiller nok ikke så mye inn.

 

Ettersom Nightwish er headliner den kvelden blir det nok ikke noe problem å ikke se dem da man bare kan ta en litt tidligere kveld og slippe dette. Problem løst ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg håper virkelig jeg finner meg selv i Kvinesdal 10. juli.

Festivalforumtreff? :D

 

Edit:

Jeg bor jo i nabokommunen, så.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Var ikke lett å la vær å se Nightwish ifjor på wacken, da sto det et hav av svartmetallfans og venta på Gorgoroth mens Nightwish spilte på scenen ved siden av.

Var det ikke Avantasia som aldri ville gi seg med spillinga?

Lenke til kommentar

Skal selv ta meg en tur sammen med noen kompiser. Noen som vet noe om aldersgrensene på de forskjellige dagene? Hørt at det blir åpent for alle på torsdag, mens det bare blir åpent for de over 18 år de andre dagene? Hvis det er sant, betyr det at vi ikke har mulighet til å få med oss noen andre band enn de som spiller på torsdag? Ville isåfall blitt en stor nedtur, spesielt med tanke på at Testament og Manowar spiller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...