Gå til innhold

Norway Rock Festival


espenta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Er det langt til vanlig matbutikk fra festivalområdet? Tenker ikke den daglivarebutikken festivalen setter opp.

Nei, kanskje 5-10 minutter med bil. Ligger en coop-butikk langs Øyesletta. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvordan er mulighetene for overnatting? Har kun billett til i morra, Manowar er hva jeg drar for å se, så kan jeg likevel sove på festivalområdet? Om ikke, steder i nærheten en kan sove?

Du kan sove hos meg! :D Mini-forumtreff!

 

InFlames var forøvrig helt kurrant det. Sjelden jeg ser band som har så mye lys- og pyroshow. :)

Lenke til kommentar
Du kan sove hos meg! :D Mini-forumtreff!

[cut]

Da har jeg kjørt bil i 16 timer på en dag etter kun 3-4timers søvn, i en totalt utmattet tilstand uten grunn.

[/cut]

 

Uansett takk for tilbudet, dessverre så jeg det ikke før i dag morres da vi kom hjem fra festivalen.

 

 

Og satan så bra Manowar var live. Jeg hadde forventninger, men SATAN så bra de var.

Lenke til kommentar
Jeg må få si at jeg syns Holyhells cover av Holy Diver var horribel.

 

Jo jeg synes keyboardpartiet kunne de spart seg for eller gjort mer anonymt men vokalen var kjempebra.

HolyHell generelt var forferdelig på alle måter, men coveret deres av HelligeDykker var bare en stygg og vemmelig voldtekt de burde bli straffet for.

Lenke til kommentar

Faen så kjip festival! Jeg ankom Kvinesdal med toget på fredag. Der måtte vi vente en times tid på taxi, og når vi kom til festivalen fikk vi først billett ett sted, så måtte vi gå et annet sted for å kjøpe camp-pass. Det kosta 400 kroner per person! Når vi så hadde betalt, måtte vi gå en halvtime videre fordi vi som ikke hadde bestilt teltplass måtte nøye oss med en camp langt unna. Da vi endelig hadde fått opp teltet måtte vi komme oss av gårde for å se Satyricon, og det ble en utrolig kjip kø for å komme inn på festivalområdet, fordi de ikke hadde nok vakter til å sjekke alle som ville inn. Stod sikkert i køen gjennom 3-4 låter før vi endelig kom fram forran scenen. Der var det plutselig hindere iform av gjerder foran hele scenen! Ble litt av en labyrint å komme seg frem første gangen, men vi kom oss langt frem. Etter det ble det dårlig tid mellom hver konsert og mye løping frem og tilbake, særlig pågrunn av at campen var så forbanna langt borte for oss "utstøtte".

 

Kjipeste barnehagefestival jeg har vært på. Heldigvis var det fete konserter, men tviler på at jeg drar dit igjen.

 

Da vi skulle hjem på lørdag måtte vi vente i 4 timer i et bussskur, fordi det ikke gikk noen jævla buss og tog før i 5-6 tiden.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Veldig kjipt, Abigor. :/

Angående buss- og togavganger har jeg bare dette å si;

Det er Kvinesdal! Det går busser mellom Flekkefjord og Kvinesdal ca. 4 ganger til dagen, sånn helt seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...