Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på,

på den lista som de har på siden, der man kan stemme opp og ned diverse navn.

Hva er den e-post adressen som står ved siden av i grått?

 

Det er hvertfall ikke innsenderens e-postadresse, for jeg har 2 forslag på listen jeg sendte inn i går, men e-post adressen som står bak begge de to er helt forskjellige, og ingen av dem er mine :no:

Lenke til kommentar

Ser denne ginf.no (game info) og tenker han har sikkert kommet med den etter jeg skrev mitt alternativ her som var gameinfo

 

Men ser jeg gameinfo på lista? NEI

 

Synes egentlig hele denne konkuransen STINKER VÆRRE ENN GÅRSDAGENS BERSEBLEIER!

 

Skulle lært av den årets bruker avstemmningen :yes: Den funket jo NYDELIG :yes:

 

Alle som ble nominert ble med på lista, så ble det delt inn x antall puljer MED ALLE FORSLAGENE. 5 i vær pulje eller hva det var...kanskje 10 i første :hmm:

 

Og så ble alle som fikk flest stemmer i vær pulje med videre til neste o.s. o.s.v

 

Seriøst og totalt rettferdig....her har man INGEN ANING om hva som har skjedd med de forslagene som man har sendt inn, og personlig så synes jeg ALLE uansett hvor teite de er skulle de fått bli med i første avstemning

 

Når den var over satt man kanskje igjen med de 20 beste...STEMT PÅ AV BRUKERNE ikke de 20 beste som noen sitter på bakrommet å plukker ut.

 

SORRY MEN SER IKKE AT DENNE ER RETTFERDIG ELLER SERIØS

 

Her er det ikke brukerne i forumet som bestemmer i det hele tatt spør du meg...m.a.o så synes jeg hele greia er FEIL FRA A-Å

 

Sikkert noen som skal banke meg for min mening men...dette er i hvertfall min mening uansett

Lenke til kommentar
Da har noen andre sendt inn de to forslagene dine før deg og fårr dem på lista. Jeg har sendt inn en haug selv også, noen av dem er på listen, men de er nok ikke mine likevel... :(

 

det kan hendte, men jeg tror ikke det..fordi det kom ikke noe melding om at "forslaget" var tatt. og dessuten syns jeg det er litt rart at akkurat de 2 kom opp rett etter at jeg fant de på :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner, men det kan være fordi forslagene ikke var registrerte enda, så for systemet så det ut som de var ledige... Det kan hende det er en eller annen fyr som har sendt inn akkurat de to forslaga for tre dager siden og at de ikke kom med på lista før nå... Uansett er det ikke noe å bry seg om... Den lista gjelder ikke lenger.

Lenke til kommentar

Nei...lista gjeller ikke...men lukter ikke respekt av at de 20 beste forslagene blir bestemt bak lukkede dører. Hvis jeg har forstått riktig er det nettopp det som skal skje

 

Senere i dag eller i morra kommer en liste som vi egentlig ikke har hatt en dritt med å gjøre og da blir konseptet her JÆ***** feil i mine øyne i hvertfall

 

Som jeg skrev i posten over her....Se bare hvordan det hele gikk for seg da årets bruker ble stemt frem.

 

DET VAR ANDRE BOLLER DET :woot: Bedre går det f**** meg ikke å gjøre det

 

En lang prosess var det, men dersken og seriøs også. Ingen tilfeldigheter der i gården nei

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Her er det ikke brukerne i forumet som bestemmer i det hele tatt spør du meg...m.a.o så synes jeg hele greia er FEIL FRA A-Å

 

Du synes det er feil at de som skal drive denne siden får ha en finger med i spillet?

Og om absolutt ALLE forslagene hadde blitt med i en førsteavstemning, hadde det blitt helt feil. Hadde du orket å lese gjennom tusenvis av forslag, for så å finne det aller, aller beste, og stemme på det? Nei, du hadde stemt på et totalt random forslag, og alt hadde gått rett i dass. At noen luker ut forslag som "blåbærkake.no" er da bare flott, jeg er takknemlig ovenfor de som sitter et sted i Norge og godtar og forkaster forslag akkurat nå, og som har gjort det i flere dager. Stå på! :)

Lenke til kommentar

@Goodall

 

Jeg er delvis enig med deg. Starten på hele avstemningen var skivebom. Og grunnen til dette er delt i to. Ene grunnen er at de valgte et helt bak må avstemnings system (mulig å stemme ned et forslag) og at de ikke klarte å se hvor stort trekkplaster en bærbar til 14k ville være.

 

Når det er sagt, så synes jeg at redaksjonen har prøvd å rydde opp i dette. En ting de burde gjort, var å oppdatere den orginale artikkelen. For det er ikke bare lett å finne de 5 innleggene Howard har hatt i denne tråden på 34 sider. Hadde de oppdatert den, hadde mye missforståelser vært unngått. Men dette håper jeg redaksjonen tar med seg til neste gang de skal finne på noe sånt.

 

Ang selve konkuransen, så er jo ståa slik at i dag var siste mulighet til å sende inn stemmer. Redaksjonen går igjennom de siste forslagene for å finne de 20 beste innenfor gitte kriterier.. At redaksjonen tar seg av grov plukkingen (hvis å finne 20 av flere tusen er grov plukking...) synes jeg er greit. Det hadde vært utrolig vanskelig å laga en avstemning på eks 3000-4000 forskjellige forslag. Måten, i følge Goodall, som ble brukt ved å finne åretsbruker, kunne gått. Men hadde trolig tatt lengre tid en tek.no ønsker å vente med å få et navn til gamer siden. De har mye å bygge opp etter de mistet både redaksjonen og navnet gamer.no.

 

Jeg håper bare de klarer å få starta løpet i morgen. Blir spennende å se hva de har kommet fram til, håper også vi får høre hvor mange forslag som har blitt sendt inn. Kanskje også hvilke som har blitt prøvd å sende inn flest ganger ;D

Lenke til kommentar

Nå tror jeg seriøst ikke alle forslagen folk skriver her er forslagene de har sendt inn!

 

Nja når de som driver siden BLÅSER ut om at kom med forslag og vinn en fantastisk premie, så burde de i hvertfall gitt folk tilbakemelding om hvorfor ditt forslag ikke ble med!

 

Hvis noen sender inn fdkigl.n berpgh45reufdhcvbnufghid.NO som et forslag så KLART at et sted går grensen for hva som skal aksepteres!

 

Jeg tror når de slenger ut en slik premie de gjør så må de regne med at de får ikke bare inn 3 stemmer. De burde ha sett for seg at 1000 vis av stemmer ville dette inn. Hadde jeg bare fått et automatisk svar tilbake på mail om ditt forslag er regisrert så hadde jeg vært litt mere fornøyd i hvertfall

 

En ting er å vite at ditt forslag faktiskt er registert...da er det lettere å akseptere at det ikke er på forsiden, for da vet du at det har kommet dit det skal

 

Hvis de som driver siden skal ha så stor påvirkning av hva siden skal hete, synes jeg at det også blir litt dumt å premiere en slik gevinst

 

Sånn jeg tolker det er det vi brukere som skal komme med forslag og det brukerene likte best vil vinne. IKKE HVA DE SOM DRIVER SIDEN likte best

 

Å jeg har så stor tro på brukerne på dette forumet at INGEN her ville stemt frem 389ydfnjkfndskhgfuc.no som den nye gamer.no siden

 

De kunne faktisk f.eks gjort det så lett at de første 100 forslagene som kommer inn, er de som GJELDER! For så å slenge 10 navn i 10 puljer

 

Vinneren av vær pulje går med til neste runde 5 navn og 2 puljer

 

De 2 som står igjen går til finale å vips hadde vi hatt et nytt navn :D

Lenke til kommentar

Ja bIskOp...kanskje den typen avstemmning ville brukt for lang tid?

 

Men det går fint å sette de tidsrammene selv, bare se hvor mye dødtid det egentlig har vært nå

 

Punkt 1: De 100 første forslagene blir med på avstemmning

 

Punkt 2: Med engang 100 stemmer var inne...dele de inn i puljer la den avstemmningen være åpen i 2 dager

 

punkt 3: Neste runde f.eks 5 navn og 2 puljer i 2 nye dager

 

Punkt 4: Finale 2 dager

 

1 uke så kunne det hele vært løst :)

 

jaja..skal holde skjeft jeg nå før jeg for noen på døra :p

Lenke til kommentar

1. Så du tror virkelig ikke at vi får inn flere kvalitetsforslag om noen velger ut de de synes er de 20 beste, i motsetning til hvis man tar 100 random forslag? Det tror jeg.

 

2. Du tar ikke "Ditt forlag er blitt sendt til moderasjon" som en bekreftelse på at det er registrert? Om man skal sende én mail for hvert forslag hadde jo hele internett gått under. Ja, jeg tror det har blitt sendt inn veldig, veldig mange forslag.

 

3. Du skriver "Hvis de som driver siden skal ha så stor påvirkning av hva siden skal hete, synes jeg at det også blir litt dumt å premiere en slik gevinst".

Ok, la oss ta en annen konkurranse. I "Idol" er det slik at tusenvis av deltakere kommer på audition. En jury velger ut de 20 beste (eller rundt det), og fra nå av skal publikum stemme frem. Akkurat slik er det her og, og om en jury velger forslagene de synes er best, så skal jo opphavsmannen like fult premieres, juryen har jo plukket ut innsendte forslag, ikke laget nye selv.

 

Om vi hadde blitt servert 2000-5000 bidrag og fått i oppgave å plukke ut ett forslag, det hadde blitt tilfeldig, det!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Dessuten hadde det sannsynligvis ikke blitt et eneste forslag med over... tja skal vi si fem stemmer? De aller fleste ville fått 0 stemmer, en del ville fått 1 stemme og nesten ingen ville fått mer enn det... Nei, jeg tror det er smart at det er en slags "jury" som finne frem de 20 beste forslagene for oss, så kan vi velge og vrake derfra... :)

Lenke til kommentar
Dessuten hadde det sannsynligvis ikke blitt et eneste forslag med over... tja skal vi si fem stemmer? De aller fleste ville fått 0 stemmer, en del ville fått 1 stemme og nesten ingen ville fått mer enn det... Nei, jeg tror det er smart at det er en slags "jury" som finne frem de 20 beste forslagene for oss, så kan vi velge og vrake derfra... :)

 

Nettopp, det hadde blitt en så tilfeldig konkurranse som det er mulig å lage.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...