Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må være opp til hver enkelt å skaffe seg en slik, men den kommer ikke inn i mitt hus.

Ser du sier at det er opp til hver enkelt, men samtidig hadde du nektet typen din det hvis han ville skaffet seg en sånn en? What’s up with that?

 

Er da helt normalt for alle (ikke bare gutter) å ta seg en kjapp en alene noen ganger uansett hvor mye tilgang på sex de har, og hvis de vil bruke denne fleshlighten til en forandring er det vel ikke noe galt i det? Det er jo ikke snakk om å velge leketøyet over partneren her.

 

Og denne fleshlighten er jo akkurat på lik linje med dildoen. Den burde hvertfall være det!

Lenke til kommentar

Av og til lurer jeg på hvorfor vi menn lot kvinner komme opp med kvinnefrigjøringen og alt det der. For "likestillingen" går helt klart ikke begge veier.

 

Dildo er sexleketøy

Fleshlight er sexleketøy

 

Linn: Anser du jenter som bruker dildo som tapere? Om du ikke gjør det så er du ikke fan av likestilling. Det du derimot er for er slik som de flest kvinner vil ha det, "likestilling". "Likestilling"'en i disse går tydeligvis bare en vei, dette kan man tydelig se i det norske utdaningssystemet. Nå skal jeg ikke skrive noe mer om hva kvinner somregel mener med "likestilling" for det tror jeg hvert eneste oppegående menneske har fått med seg.

Endret av Gordion
Lenke til kommentar

Beklager, gidder ikke gå over alle 6 sidene i en så åpenbar tråd, men er det virkelig noen som tror de har rett til å kritisere andre for sexleketøy? Kjenner forsåvidt nesten ingen av venninene som ikke har dildo eller vibrator, så er det plutselig moralt forkastelig for menn å gjøre det samme?

 

Bad dog.

 

(Dog selv kommer jeg aldri til å trenge en, men andre har ingenting med det å gjøre).

Lenke til kommentar
Det må være opp til hver enkelt å skaffe seg en slik, men den kommer ikke inn i mitt hus.

Ser du sier at det er opp til hver enkelt, men samtidig hadde du nektet typen din det hvis han ville skaffet seg en sånn en? What’s up with that?

 

Er da helt normalt for alle (ikke bare gutter) å ta seg en kjapp en alene noen ganger uansett hvor mye tilgang på sex de har, og hvis de vil bruke denne fleshlighten til en forandring er det vel ikke noe galt i det? Det er jo ikke snakk om å velge leketøyet over partneren her.

 

Og denne fleshlighten er jo akkurat på lik linje med dildoen. Den burde hvertfall være det!

Helt riktig, skal vi gutta se på at damene stikker noe i innovertissen når vi ikke får lov til å svøpe utovertissen vår i noe? Det er ikke likestilling, dessuten må begge parter i et intimt forhold bestemme over sine kjønnsorgan, det har gutter og jenter vært vant med lenge, hvorfor gjelder det ikke i et forhold hvor begge ønsker å være seksuelt aktive med hverandre?

Lenke til kommentar
Single gutter runker nok betydelig mer enn gutter i forhold. Mange gutter jeg kjenner som er i forhold har ALDRI behov for å ta seg en runk ;)

Jeg tipper kjæresten din tar seg en runk i ny og ne, men velger å ikke fortelle det fordi du blir jævlig fornærma.

Du sier du har eid en vibrator selv, og det blir det samme som å eie f.eks en fleshlight. Det er jo ikke selve boksen de tenner på heller, det er jo følelsen.

 

Når jeg leser denne tråden jeg er så vanvittig takknemlig for at jeg ikke er så trangsynt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...