Gå til innhold

Voidwalker - Kun warcraft?


Anbefalte innlegg

Gnomer, dverger og alver finnes jo fra før fra det meste av fantasy, men det jeg lurer på er om voidwalker er blizzard sin oppfinnelse eller om noen kan referere til en voidwalker fra noe annet? (bøker eller filmer eller et eller annet, men helst noe med bilde) :D

 

Grunnen til at jeg lurer er at jeg satt å spilte og så fikk jeg det merkelige spørsmålet "hvordan ser en voidwalker ut i virkeligheten" inn i hodet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Har jo den klassiske låten "Into the Void" fra Black Sabbath da.

 

...

 

*ble nysgjerrig og søker videre på nettet*

 

edit: Ser ut som om denne energiklatten er noe Blizzard har rørt sammen ja.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Maks Smekker er jo den perfekte mini-tanken mens du står på avstand og kaster småstein på offeret i form av stikkelsbær som gjør vondt over tid og for å beholde aggro, roper Smekkern med sin karakteristiske latter.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Maks Smekker er jo den perfekte mini-tanken mens du står på avstand og kaster småstein på offeret i form av stikkelsbær som gjør vondt over tid og for å beholde aggro, roper Smekkern med sin karakteristiske latter.

 

Husker den latteren, var livredd for han da jeg var liten...

 

Hufsa :D

 

076496.jpg

 

Enda et skummelt barneminne *grøss*. Will the torture never end?

Lenke til kommentar
Maks Smekker er jo den perfekte mini-tanken mens du står på avstand og kaster småstein på offeret i form av stikkelsbær som gjør vondt over tid og for å beholde aggro, roper Smekkern med sin karakteristiske latter.

 

Hufsa :D

 

076496.jpg

 

Fy faen så dårlig, men akk så morsomt :D :!:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Kva betydning ha utsjånad? Det er egenskaper og den slags som er det viktige.

 

Navnet Voidwalker er jo berre ein samansetning av ordet void og walker, altså ein som går i "the void", kjem ikkje på eit passande norsk ord i farten.

Void er eit mykje brukt begrep, blant anna i Lord of The Rings der det er eit område forbi Arda og verda, noko som universet for oss, men ikkje like konkret trur eg.

 

Finnes forresten ei bok, Voidfarer, mykje det same som Voidwalker i betydning.

 

Void er nok brukt forskjellig, men det er eit slags ingenting, ein plass utanfor tid og rom, eit hol, tomrom. Nokon har kanskje høyrt uttrykket "Fill the void of XXX" som betyr å fylle tomrommet som noko eller nokon etterlot seg. Der er det brukt meir konkret i form av det ein person gjorde.

 

Genie er inni flaska når han ikkje er utanfor, det er ikkje noko eg vil kalle eit void, men om eg hugsar riktig har han og egenskapen til å forsvinne. Då kan det tenkast at han er i eit slags tomrom, altså void.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...