Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Adsl osv..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og du har hvilken grunn til å bytte?

 

10mbit, *missunnelig* :grumpy:

 

jeg er ferdig på skolen i desember og hele sommeren skal jeg bo hos foreldrene, de har modem..og jeg har ikke lyst til å betale så mye, særlig med tanke på binding.

satser på at prisene har falt i 2004 når jeg flytter et eller annet sted

Lenke til kommentar

http://www.nextgentel.no/hist/

 

Alle universiteter (oslo, trondheim, bergen, tromsø) har dette tilbudet tror jeg, samt endel høyskoler.

 

Skulle du f.eks bo i trondheim men ikke er NTNU student så tror jeg du kan prøve deg på en spansk en.. Lån et student-nr ifra en kompis og oppgi det når de spør etter student-nr.. Tror ikke de sjekker opp navnet tilknyttet student-nr til personen som bestiller abbonemanget.

Lenke til kommentar
adsl er altfor dyrt ennå, jeg venter til noen tilbyr adsl uten etableringsavgift og til under 300 kr måneden. lurer på om jeg må vente lenge. i mellomtiden bruker jeg 10mbit på studenthybel

 

Da må du nok vente lenge tror jeg... ;) Ihvertfall tror jeg at i Norge vil det neppe falle noe særlig lavere enn 350,- pr/måned, men at båndbredden går opp. Så la oss si at om 1-2 år så får man 2Mbit SDSL for 350,- pr/m. Men jeg tror aldri at det blir billigere (i krone og øre), bare at du får mer båndbredde for pengene... Noen som er enig med meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...