Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen jenter/gutter som ikke er enig med PUA-klanen?


Anbefalte innlegg

Disse gutta failer fordi stile dne kjører ikek er kongruent med den de er.

Du skjønner, Mystery Method osv skal i utgangspunktet kun brukes som et verktøy for å få nybegynnere til å forstå prossessen bak en forføring. Som med alle støttehjul må de bort før eller senere, ellers ser du bare ut som en idiot.

 

Målet er rett og slett å komme til et stadiet i livet ditt hvor du er en selsikker person som tar vare på seg selv, og samtidig har utviklet nok sosiale antenner til å skjønne hva som foregår rundt deg på både et bevisst og ubevisst plan.

 

 

Men det ser ut osm om du allerede har bestemt deg, så dette er det vel lite vits i...

 

Man kan jo si det samme om deg, når du automatisk avskriver de som har dårlige erfaringer med at de ikke gjør det rett.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse gutta failer fordi stile dne kjører ikek er kongruent med den de er.

Du skjønner, Mystery Method osv skal i utgangspunktet kun brukes som et verktøy for å få nybegynnere til å forstå prossessen bak en forføring. Som med alle støttehjul må de bort før eller senere, ellers ser du bare ut som en idiot.

 

Målet er rett og slett å komme til et stadiet i livet ditt hvor du er en selsikker person som tar vare på seg selv, og samtidig har utviklet nok sosiale antenner til å skjønne hva som foregår rundt deg på både et bevisst og ubevisst plan.

 

 

Men det ser ut osm om du allerede har bestemt deg, så dette er det vel lite vits i...

 

Man kan jo si det samme om deg, når du automatisk avskriver de som har dårlige erfaringer med at de ikke gjør det rett.

 

AtW

Jeg ser poenget ditt, men det var slett ikke automatisk. Satt og leste godt gjennom hva de skrev, og de gjorde alle den samme feilen. Det er en grunn til at det heter selvutvikling.

 

EDIT: Og jeg avskriver ikke noe som helst uten grunn. Jeg har en veldig løssluppen forhold til PUA i disse dager, så muligheten for at jeg tar feil ville ikke ha vært en katastrofe for min del.

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar

Selv om jeg sa genetisk utsende ikke teller, så tenkte jeg blandt hvite menn uten sykdommer. Altså, hva de fleste nordmenn er. Etnisitet teller. Det er f.eks. veldig vanskelig å få seg en hvit kjæreste som somalisk mann i Norge.

 

Denne fyren er filipino, men går nesten bare for hvite jenter og aldri for asiatiske jenter. Filipinojenter er trolig de som vil like han best. Vi vet heller ikke om at han er like flink sosialt som han sier han er.

 

BTW: De sier også at pick up er ganske vanskelig i USA. Da må du heller fokusere på å bli kjent med jenter igjennom venner. Det er ikke bare i USA, her så er det ingen som plukker opp jenter i nattklubber. Du blir kjent med jenter igjennom venner. PUA kan fint brukes her også, men du bruker det mot venner.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Hahahahahaha, jeg tror jeg er beviset på at det ikke stemmer i det hele tatt! :D

Er du somalier?

 

Pua folk er flinke til å hoste opp kreative unnskyldninger for hvorfor metodene ikke funker, det skal de\dere i hvertfall ha.

At an må ta hensyn til kultur er en kreavtiv unnskyldning?

 

Hvis du har hatt mye suksess i å få deg jenter ved å ha en Pick Up I Arizona, betyr ikke det at det vil fungere særlig godt i Sverige.

Lenke til kommentar

Hahahahahaha, jeg tror jeg er beviset på at det ikke stemmer i det hele tatt! :D

Er du somalier?

 

Jupp. :D

 

Dopegame: Du får gjerne mene at PUA er reinspikka søppel, men jeg får inntrykket av at dine meninger angående temaet formes av nettsider som puaHate istedet for uavhengig forskning (les: prøve selv). Og det er i grunn veldig synd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som henger på sider som PUAHate innrømmer ganske greit for seg selv og andre at de ikke er interessert i et nyansert bilde. Det er selvfølgelig lov, men det er ikke noe vi som ikke forakter PU burde henge oss alt for mye opp i. Hvor smålig er man ikke som poster bilder av kjæresten til en instruktør og avviser at han er flink til å sjekke damer fordi man selv ikke synes kjæresten er pen? Hadde noen postet et bilde av meg og kjæresten i håp om å dumme meg og henne ut så vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Det er omtrent så lavmål som jeg kan forestille meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså, med de drøye påstandene disse folka kommer med bare for å selge sine drittprodukter så er det bare på sin plass at de blir offentlig hengt ut. Bare tenk på hvor mange stakkarslige tapere der ut som har svidd av tid og penger i et siste desperat håp om at disse svindlerne kan hjelpe dem. What goes around, comes around. Det er DE som hevder at de har funnet universale løsninger for attraksjon, når det viser at det ikke stemmer i det hele tatt så flommer de dårlige unnskyldningene på - å forsvare dette søppelet er smålig det. Istedenfor å angripe oss som kritiserer pua host heller opp noen beviser for påstanden "hvem som helst kan bli pikenes Jens".

Endret av Dopegame
Lenke til kommentar

Hahahahahaha, jeg tror jeg er beviset på at det ikke stemmer i det hele tatt! :D

Er du somalier?

 

Jupp. :D

 

Dopegame: Du får gjerne mene at PUA er reinspikka søppel, men jeg får inntrykket av at dine meninger angående temaet formes av nettsider som puaHate istedet for uavhengig forskning (les: prøve selv). Og det er i grunn veldig synd.

Javel, så er du en pen somalier, med god teknikk.

 

Det betyr allikevel ikke at det er en fordel å være mørkhudet. Det er et hierarki av hva slags trekk som er mest ettertraktet, og jeg tror ikke afrikaner kommer høyt opp på den lista.

Lenke til kommentar

Hva får dere til å tro at han som Somalier går etter hvite jenter?

Samtidig som dere prøver å fremstille dere selv som anti-rasister, så kommer det tydelig frem at det lurer noe helt annet i ubevisstheten. Nettopp at dere ser på hvite som overlegne når det kommer til utseende og det genetiske, fremfor hva noen av en annen farge måtte ha.

 

Jeg er så latterlig lei av at man prøver å trosse det biologiske, spesielt instinkter bygget opp gjennom mange tusen år, som gjerne skal gå på bekostning av alle i hele verden og i tillegg skal gjøres på en samfunnsøkonomisk måte, "alle skal med".

 

Jeg liker ikke folk flest, jeg håper dere får med dere PUA håndboka i graven sammen med en flaske strawberry daquiry og narrehatten deres. Ekle kryp, det gjelder dere og alle de andre som flyr på byen hver j** helg og drikker seg dritings i håp om et tilfeldig knull. Ganske dumt av meg å kue over håret på 90% av nordmenn i dette landet, men slik er det. Jeg hater deres livsstil intenst.

Lenke til kommentar

Jeg er så latterlig lei av at man prøver å trosse det biologiske, spesielt instinkter bygget opp gjennom mange tusen år, som gjerne skal gå på bekostning av alle i hele verden og i tillegg skal gjøres på en samfunnsøkonomisk måte, "alle skal med".

 

Jeg liker ikke folk flest, jeg håper dere får med dere PUA håndboka i graven sammen med en flaske strawberry daquiry og narrehatten deres. Ekle kryp, det gjelder dere og alle de andre som flyr på byen hver j** helg og drikker seg dritings i håp om et tilfeldig knull. Ganske dumt av meg å kue over håret på 90% av nordmenn i dette landet, men slik er det. Jeg hater deres livsstil intenst.

Hva har drikking og one night stands (eller narrehatter og daquiries, for den saks skyld) med PU å gjøre? Alle har sine egne, personlige mål.

 

Men du har et godt poeng, jeg er ikke så altfor glad i de tingene, jeg heller. Jeg ser bare ikke nødvendigheten i å nekte alle andre å gjøre det.

Lenke til kommentar

Hva får dere til å tro at han som Somalier går etter hvite jenter?

Samtidig som dere prøver å fremstille dere selv som anti-rasister, så kommer det tydelig frem at det lurer noe helt annet i ubevisstheten. Nettopp at dere ser på hvite som overlegne når det kommer til utseende og det genetiske, fremfor hva noen av en annen farge måtte ha.

 

Jeg er så latterlig lei av at man prøver å trosse det biologiske, spesielt instinkter bygget opp gjennom mange tusen år, som gjerne skal gå på bekostning av alle i hele verden og i tillegg skal gjøres på en samfunnsøkonomisk måte, "alle skal med".

 

Jeg liker ikke folk flest, jeg håper dere får med dere PUA håndboka i graven sammen med en flaske strawberry daquiry og narrehatten deres. Ekle kryp, det gjelder dere og alle de andre som flyr på byen hver j** helg og drikker seg dritings i håp om et tilfeldig knull. Ganske dumt av meg å kue over håret på 90% av nordmenn i dette landet, men slik er det. Jeg hater deres livsstil intenst.

Du høres ut som en ganske bitter fyr egentlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hahahahahaha, jeg tror jeg er beviset på at det ikke stemmer i det hele tatt! :D

Er du somalier?

 

Jupp. :D

Ganske overaskende, men hyggelig at jeg tok feil. Det kan nok være lettere, fordi etnisk nordmenn og norsksomaliere i Norge bor ganske seperat. Dermed er det ikke vanskligere for deg å få deg dame, fordi du har ikke noen konkuranse fra andre somaliere. Min erfaring er at det er en fordel å være hvit iforholdtil dating i de fleste land. F.eks. asiatere her, har store problemer med å få seg hvite jenter, mens jeg får asiatiske jenter.

 

Samtidig, er det mange somaliere som ikke kler seg særlig god.

Jeg tipper du kan dra langt flere damer om du ser slik ut

 

black_man_glorious_hair.jpg

 

 

istedenfor slik

 

Mohamed-Osman-Moham_504961s.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Hva får dere til å tro at han som Somalier går etter hvite jenter?

Han sa det selv. Lyver han?

 

Samtidig som dere prøver å fremstille dere selv som anti-rasister, så kommer det tydelig frem at det lurer noe helt annet i ubevisstheten. Nettopp at dere ser på hvite som overlegne når det kommer til utseende og det genetiske, fremfor hva noen av en annen farge måtte ha.

Jeg er ikke politisk korrekt. Jeg mener selvfølgelig ikke at hvite er overlegne, men hvis hvite gjør det bedre på datemarkedet så er ikke jeg redd for å si det som du er. Det kan være fordi jeg ikke bor i Norge, og her er det lov å si hva du mener.

 

Jeg er så latterlig lei av at man prøver å trosse det biologiske, spesielt instinkter bygget opp gjennom mange tusen år, som gjerne skal gå på bekostning av alle i hele verden og i tillegg skal gjøres på en samfunnsøkonomisk måte, "alle skal med".

:dontgetit:

Beklager, jeg forstår ikke et ord av hva du sier her.

 

Jeg liker ikke folk flest, jeg håper dere får med dere PUA håndboka i graven sammen med en flaske strawberry daquiry og narrehatten deres. Ekle kryp, det gjelder dere og alle de andre som flyr på byen hver j** helg og drikker seg dritings i håp om et tilfeldig knull. Ganske dumt av meg å kue over håret på 90% av nordmenn i dette landet, men slik er det. Jeg hater deres livsstil intenst.

Jeg drar ikke ned til byen for et tilfeldig knull. Jeg drar ikke til byen for å få meg dame. Men jeg kan ikke bestemme hvordan andre skal oppføre seg. Hvis noen synes det er en flott livstil, og de ikke bruker mine penger, så er det greit for meg.

 

Hvorfor føler du at du skal kunne bestemme hvordan jeg skal leve livet mitt?

Lenke til kommentar

Hva får dere til å tro at han som Somalier går etter hvite jenter?

Han sa det selv. Lyver han?

 

Samtidig som dere prøver å fremstille dere selv som anti-rasister, så kommer det tydelig frem at det lurer noe helt annet i ubevisstheten. Nettopp at dere ser på hvite som overlegne når det kommer til utseende og det genetiske, fremfor hva noen av en annen farge måtte ha.

Jeg er ikke politisk korrekt. Jeg mener selvfølgelig ikke at hvite er overlegne, men hvis hvite gjør det bedre på datemarkedet så er ikke jeg redd for å si det som du er. Det kan være fordi jeg ikke bor i Norge, og her er det lov å si hva du mener.

 

Jeg er så latterlig lei av at man prøver å trosse det biologiske, spesielt instinkter bygget opp gjennom mange tusen år, som gjerne skal gå på bekostning av alle i hele verden og i tillegg skal gjøres på en samfunnsøkonomisk måte, "alle skal med".

:dontgetit:

Beklager, jeg forstår ikke et ord av hva du sier her.

 

Jeg liker ikke folk flest, jeg håper dere får med dere PUA håndboka i graven sammen med en flaske strawberry daquiry og narrehatten deres. Ekle kryp, det gjelder dere og alle de andre som flyr på byen hver j** helg og drikker seg dritings i håp om et tilfeldig knull. Ganske dumt av meg å kue over håret på 90% av nordmenn i dette landet, men slik er det. Jeg hater deres livsstil intenst.

Jeg drar ikke ned til byen for et tilfeldig knull. Jeg drar ikke til byen for å få meg dame. Men jeg kan ikke bestemme hvordan andre skal oppføre seg. Hvis noen synes det er en flott livstil, og de ikke bruker mine penger, så er det greit for meg.

 

Hvorfor føler du at du skal kunne bestemme hvordan jeg skal leve livet mitt?

 

Ganske sikker på at det er lov å si hva man mener her til lands også, har ikke sett noen blitt arrestert i denne tråden enda ihvertfall, og folk har jo ment ganske mye forskjellig ;)

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke folk flest, jeg håper dere får med dere PUA håndboka i graven sammen med en flaske strawberry daquiry og narrehatten deres. Ekle kryp, det gjelder dere og alle de andre som flyr på byen hver j** helg og drikker seg dritings i håp om et tilfeldig knull. Ganske dumt av meg å kue over håret på 90% av nordmenn i dette landet, men slik er det. Jeg hater deres livsstil intenst.

Det går bra. Jeg liker heller ikke folk flest.

 

Var det forresten ikke du som gikk all-out på meg siden jeg manglet selvrespekt og respekt for andre mennesker?

 

Fascinerende.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...