Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen jenter/gutter som ikke er enig med PUA-klanen?


Anbefalte innlegg

@ Camlon: Når en som kaller seg MESTERPua blir spak som en usikker skolejente så bør folk skjønne at det ligger ugler i mosen. Bare se hvor usikker han blir ved denne

uhøytydelige testen, "du er for snill" - hva er det for noe tull a?

Det kan godt være fordi han var på TV og ikke fordi han ville hatt noen problemer med en slik kommentar i en bar. For det andre, mennesker blir nervøse. Det er ikke en negativ egenskap i seg selv.

 

@Snartenkt: Jeg har selv erfart hvor mye utseendet har å si. Har en et gjenomsnittelig utseendet

så er jeg enig at å forbedre personligheten kan hjelpe. Er en derimot mindre pen er det veldig vanskelig å

score hotte babes dersom en ikke er kjendis eller har noe annet ekstraordinært over seg. Dette står i sterkt kontrast til hvor

LETT det er å få seg digge damer dersom en er kjekk. PUA-hjernevaska folk benekter dette men det er den tøffe virkeligheten.

Langt ifra. Jeg vet om mange med et godt utsende som ikke kan få seg jenter og mange med et ok utsende som kan få seg jenter. Det er nok også slik at de som er flinkere sosialt også pleier å kle seg bedre.

 

Utsende teller, men bare fordi du er kjekk betyr ikke at du får en kjæreste, og selv om utsende er ikke på topp så betyr ikke det at du ikke kan få kjæreste, spesielt når du kan gi deg selv en make-over.

 

@Dark_Nemesis: Bevisbyren ligger hos PUAene, det er de som kommer med hårreisende påstander som at hvem som

helst kan bli pikenes jens. Det finnes ingen slik metode, kun teorier som kan hjelpe enkelte folk med enkelte problemer.

Ser en bak de fancy pua-begrepene så er det egentlig bare sunn fornuft som repakkes og selges som revolusjonerende

pua-produkt. I tilegg er det masse dårlige råd der som gjør sære folk bare enda særere. Forvent ikke at noen har tid

eller gidder å ta for seg alt det sludderet innefor pua.

 

"Alle" kan bli pikenes Jens, men det tar langt tid. Alle kan få seg selv til å se bra ut, og hvis man er flink sosialt så drar man jenter. Det er sikkert dårlige råd, men de har en langt høyere treffrate enn andre kilder har. Samtidig, må det være mulig å prøve og feile og fjerne teknikker som ikke fungerer.

 

Faktumet er at PUA-folk gidder ikke en gang å poste her. De har bedre ting å bry seg om, enn folk som hater PUA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan godt være fordi han var på TV og ikke fordi han ville hatt noen problemer med en slik kommentar i en bar. For det andre, mennesker blir nervøse. Det er ikke en negativ egenskap i seg selv.

 

Det kan godt være at han er full av shit - og ikke den mester av sosiale interaksjoner og situasjoner som han påstår å være. Videoen beviser sitt, dersom du ikke klarer å se hvor utilpass han er så er det ikke noe mer å diskutere.

 

 

Langt ifra. Jeg vet om mange med et godt utsende som ikke kan få seg jenter og mange med et ok utsende som kan få seg jenter. Det er nok også slik at de som er flinkere sosialt også pleier å kle seg bedre. Utsende teller, men bare fordi du er kjekk betyr ikke at du får en kjæreste, og selv om utsende er ikke på topp så betyr ikke det at du ikke kan få kjæreste, spesielt når du kan gi deg selv en make-over.

 

Selvfølgelig finnes det unntak som bekrefter regelen, jeg tror deg ikke når du sier at du vet om "mange med bra utseende" som ikke får seg damer. Da må du isåfall ha lav terskel for bra utseendet.

Du kan snakke om make-over og sosial utviking men for STYGGE menn vil det alltid være vanskelige å sjekke FINE damer - å benekte dette er å benekte all sunn fornuft. Bare se på RsdRoger (google han) som har vært i gamet flere år, gått på seminarer og sløst bort mange penger men er fortsatt like ensom, rar og bitter. Pua fucker med huet til folk som faktisk sliter og ER stygge, de får masse falske forhåpninger om at hvis de bare groomer seg litt og lærer pua teori så er dem ikke frastøtende utskudd lenger. Selvfølgelig går dette galt og hjernevaska som dem har blitt så tror dem at kun mer pua-bullshit kan hjelpe dem ut fra den miserable tilværelsen. Slike tragikomiske skjebner som RsdRoger er det masse av i pua-kretsen, mange brukere på puahate.com er slike folk som endelig har innsett virkeligheten og vil advare andre.

 

 

"Alle" kan bli pikenes Jens, men det tar langt tid. Alle kan få seg selv til å se bra ut, og hvis man er flink sosialt så drar man jenter. Det er sikkert dårlige råd, men de har en langt høyere treffrate enn andre kilder har. Samtidig, må det være mulig å prøve og feile og fjerne teknikker som ikke fungerer.

 

Dette er bullshit og det veit du, stygge og sosialt utilpassede menn kan i beste fall håpe på å få en middels pen jente, men noe pikenes jens, alstå en som drar FINE damer KONSTANT, er det ekstremt liten sjans for at de blir. Hvis du benekter dette er du så pua-washed at videre diskusjon er overflødig. Se mer om puas skyggesider på puahate, det er mange eks der på puas som ikke engang selv klarer å få seg babes og bare creeper ut jenter.

 

 

Faktumet er at PUA-folk gidder ikke en gang å poste her. De har bedre ting å bry seg om, enn folk som hater PUA.

 

Unnskyldninger som dette er helt irrelevant. Jeg vil gjerne se noen dokumentasjon på at ordentlig ekle tapere av noen menn klarer å gjøre seg til casanovas med pua, en utfordring jeg tviler sterkt på dere vil imøtekomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig finnes det unntak som bekrefter regelen, jeg tror deg ikke når du sier at du vet om "mange med bra utseende" som ikke får seg damer. Da må du isåfall ha lav terskel for bra utseendet.

Jeg vet ikke hva du tenker på, men jeg anser ca 10-20% av den unge befolkningen til å ha et bra utsende. Mange av de får seg ikke dame, eller ihvertfall har problemer med å få seg dame.

 

Du kan snakke om make-over og sosial utviking men for STYGGE menn vil det alltid være vanskelige å sjekke FINE damer - å benekte dette er å benekte all sunn fornuft. Bare se på RsdRoger (google han) som har vært i gamet flere år, gått på seminarer og sløst bort mange penger men er fortsatt like ensom, rar og bitter. Pua fucker med huet til folk som faktisk sliter og ER stygge, de får masse falske forhåpninger om at hvis de bare groomer seg litt og lærer pua teori så er dem ikke frastøtende utskudd lenger. Selvfølgelig går dette galt og hjernevaska som dem har blitt så tror dem at kun mer pua-bullshit kan hjelpe dem ut fra den miserable tilværelsen. Slike tragikomiske skjebner som RsdRoger er det masse av i pua-kretsen, mange brukere på puahate.com er slike folk som endelig har innsett virkeligheten og vil advare andre.

 

Jeg googlet han og kunne bare finne artikler om han på PUA-hate, et forum for triste typer. De nevnte at han var gammel. Er du 50 år gammel, så kan du ikke gå for 20 år gamle jenter. Det sier seg selv. Jeg skal vise deg en video

 

Dette er en episode fra Beaity and the Geeks

 

Hvis ikke bekledingen har så mye å si, hvorfor forandret han utsende så fort? Samtidig, tror du han kan få seg høystatusjenter bare fordi han har fått en make over? Han er forsatt dårlig sosialt selv om han har et godt utsende. Det er selvfølgelig folk som må komme seg i form for å få et godt utsende, men det kan man løse ved å faktisk trene. For det andre er ikke de fleste stygge mennesker i Norge feite.

 

 

Dette er bullshit og det veit du, stygge og sosialt utilpassede menn kan i beste fall håpe på å få en middels pen jente, men noe pikenes jens, alstå en som drar FINE damer KONSTANT, er det ekstremt liten sjans for at de blir. Hvis du benekter dette er du så pua-washed at videre diskusjon er overflødig. Se mer om puas skyggesider på puahate, det er mange eks der på puas som ikke engang selv klarer å få seg babes og bare creeper ut jenter.

Jeg er ikke en del av PUA-miljøet. Jeg har aldri gått på noen seminarer, og jeg har bare lest litt materiale og prøvd det ut i praksis. Det har fungert fint for meg selv om det har tatt mange år. Hvis du forventer raske resultater vil det gå dårlig.

 

Men ja, jeg mener det. De fleste mennesker har ingenting galt med utsende sitt genetisk, så de kan få et godt utsende. Det som er det neste problemet er personligheten. Personligheten er vanskligere å forandre, men med nok erfaring og trening kan man få det til. Med personlighet og utsende i boks, så kan man bli pikenens jens.

Lenke til kommentar

Dette var skuffende Camlon, jeg etterspurte dokumentasjon på ordentlige STYGGE tapere som omvender livet sitt med PUA. Så disker du opp med et sukkersøtt make-over bidrag med en kar som er genetisk heldig? Attpåtil så benekter du at finnes genetiske forhold som gjør mennesker stygge? Hva pokker kaller du ting som skallethet, kviser, stor nese, svak kjeve, smale skuldre, liten hake, osv? Dette er trekk som generelt sett har blitt oppgitt som frastøtende for kvinner.

Slutt å komme med påstander du ikke har noe dekning for å si, som for eks at enhver kan bli pikenes jens - det er ikke noe annet enn feelgood-sludder for tapere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan snakke om make-over og sosial utviking men for STYGGE menn vil det alltid være vanskelige å sjekke FINE damer.

Du tenker ikke over at stygge menn, faktisk kan bli pene menn?

Jeg må også spørre, tror du ditt genetiske utseende bestemmer hvor pen din partner vil være? Tror du virkelig at kvinner for 10000 eller 1000 år siden fant menn basert på ansiktstrekk?

 

Hva pokker kaller du ting som skallethet, kviser, stor nese, svak kjeve, smale skuldre, liten hake, osv? Dette er trekk som generelt sett har blitt oppgitt som frastøtende for kvinner.

Denne må jeg huske på. Om du har smale skuldre vil du frastøte alle kvinner. Nice.

Lenke til kommentar

Tren hardt og dra til psykolog for å rette opp i sinnet igjen, via kognitiv terapi. Deretter sørger dere for å ha alle tingene i orden, som utdannelse, jobb og hjem. Det er den eneste muligheten dere har for å "dra noen damer", hvis tilstandene da er så ille som dere skal ha det til. På den andre siden kan man ikke sikte etter Adriana Lima heller, man må se hva som er realistisk ut i fra dine egne forutsetninger.

 

Dere har et valg, enten å forbli svake tapere som lar seg utnytte uten å vite om det engang, eller å ta seg sammen og gjøre noe med livet. Det vil ikke si å lære seg en masse tankesett, men å jobbe for at du selv skal ha det bra og på den måten invitere andre inn i ditt liv. Det PUA-greiene er heller to skritt tilbake enn frem.

 

Camlon, du anklager meg for å være så utrolig godt sosialt utrustet, men du tar nok feil. Jeg ser ikke på meg selv som en som er så veldig flink sosialt sett. Jeg ser normal ut og er rolig og tilbaketrukket, men jeg klarer å finne meg jenter selv om og det klarer de fleste. Steg en er å gå ut av døra og begynne å bygge seg opp et sosialt nettverk og på den måten bli kjent med fler og fler. Ikke å lese en bok, drikke seg dritings og dra på byen og snakke om piss som ingen forstår. De fremstår jo som sosiopater e.l. Alle kan være venner uavhengig av utseende eller sosial rang, det er der du må begynne.

Lenke til kommentar
Du tenker ikke over at stygge menn, faktisk kan bli pene menn?

Jeg må også spørre, tror du ditt genetiske utseende bestemmer hvor pen din partner vil være? Tror du virkelig at kvinner for 10000 eller 1000 år siden fant menn basert på ansiktstrekk?

 

Du tenker med plastisk operasjon? Kanskje, det ville iallefall være mer effektivt enn pua. Jeg tror ingenting, jeg vet at det er vist gjennom undersøkelser og det jeg har selv sett at utseendet er en viktig faktor for begge kjønn for valg av partnere. Hva folk gjorde for 1000 eller 10000 er irrelevant - det var helt andre tider med helt andre forhold mellom kjønnene.

 

Denne må jeg huske på. Om du har smale skuldre vil du frastøte alle kvinner. Nice.

 

Ingen vits å dumme seg til, jeg sa kun at det var et fysisk trekk som ofte har blitt nevnt som ikke atraktivt, eller rettere sagt; brede skuldre er, for mange kvinner, et tiltrekkende trekk. Ikke så rart, da det signaliserer styrke, mao et sunnhetstegn. Det betyr forøvrig ikke at alle med små skuldre er frastøtende - de kan ha andre tiltrekkende trekk.

 

Nico og Depeche: Bra sagt.

Endret av Dopegame
Lenke til kommentar

Du tenker med plastisk operasjon? Kanskje, det ville iallefall være mer effektivt enn pua. Jeg tror ingenting, jeg vet at det er vist gjennom undersøkelser og det jeg har selv sett at utseendet er en viktig faktor for begge kjønn for valg av partnere. Hva folk gjorde for 1000 eller 10000 er irrelevant - det var helt andre tider med helt andre forhold mellom kjønnene.

Kan jeg få se disse undersøkelsene du prater om?

Jeg må også legge til at utseende kommer fra mye mer enn bare genetiske trekk. Mye kan du endre på selv, når det gjelder klær, hår, kropp, osv. Det går heller ikke bare på det fysiske. Jenter som f.eks. er selvsikre og sensuelle blir i mine øyne mye mer attraktive, selv om de ikke har det beste utseende.

Du må huske på, at selv om samfunnet har endret seg drastisk, er vi fortsatt mennesker. Akkurat som vi var for 10000 år siden.

 

Ingen vits å dumme seg til, jeg sa kun at det var et fysisk trekk som ofte har blitt nevnt som ikke atraktivt, eller rettere sagt; brede skuldre er, for mange kvinner, et tiltrekkende trekk. Ikke så rart, da det signaliserer styrke, mao et sunnhetstegn. Det betyr forøvrig ikke at alle med små skuldre er frastøtende - de kan ha andre tiltrekkende trekk.

Poenget mitt var at du brukte ordet "frastøtende", som er noe helt annet enn "mindre attraktivt". Derfor, å si at smale skuldre er frastøtende, er veldig feil.

Du vet at skuldre kan bli bredere ved hjelp av styrketrening?

Lenke til kommentar

Dere har et valg, enten å forbli svake tapere som lar seg utnytte uten å vite om det engang, eller å ta seg sammen og gjøre noe med livet. Det vil ikke si å lære seg en masse tankesett, men å jobbe for at du selv skal ha det bra og på den måten invitere andre inn i ditt liv. Det PUA-greiene er heller to skritt tilbake enn frem.

Så folk som har lest litt om PUA er tapere? Merkelig, hvordan de jeg har møtt som har lest PUA har vært selvsikre og de hade gode sjanser til å få seg dame. Allikavel, er det de som er taperene.

 

Camlon, du anklager meg for å være så utrolig godt sosialt utrustet, men du tar nok feil. Jeg ser ikke på meg selv som en som er så veldig flink sosialt sett. Jeg ser normal ut og er rolig og tilbaketrukket, men jeg klarer å finne meg jenter selv om og det klarer de fleste. Steg en er å gå ut av døra og begynne å bygge seg opp et sosialt nettverk og på den måten bli kjent med fler og fler. Ikke å lese en bok, drikke seg dritings og dra på byen og snakke om piss som ingen forstår. De fremstår jo som sosiopater e.l. Alle kan være venner uavhengig av utseende eller sosial rang, det er der du må begynne.

Her beviser du nettopp hva jeg har sagt. Du har hatt flaks, og du er godt sosialt utrustet. Jeg sa ikke at du var veldig flink sosialt sett. Jeg sa at du aldri ha trengt å jobbe deg oppover.

 

Du skriver "jeg finner meg jenter, men det klarer de fleste". Dette viser hvor ute av takt med virkeligheten du er og at du har null kontakt med de som sliter sosialt. For dem er det ikke så enkelt, fordi de ikke har alle sosiale egenskapene fra morsmelken som du har. Du later som om du kan vite hva som er best for dem, selv om du ikke kjenner dem en gang. Steg 1 er å gå ut av døra, sier du? Hvor skal de gå? Skal de gå til alle de sosiale vennene de ikke har?

 

Poenget mitt er, du har absolutt null forståelse for de som sliter sosialt og tipsene dine fungerer bare for folk med gode sosiale evner som sliter med deprisjoner.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Kan jeg få se disse undersøkelsene du prater om?

Jeg må også legge til at utseende kommer fra mye mer enn bare genetiske trekk. Mye kan du endre på selv, når det gjelder klær, hår, kropp, osv. Det går heller ikke bare på det fysiske. Jenter som f.eks. er selvsikre og sensuelle blir i mine øyne mye mer attraktive, selv om de ikke har det beste utseende.

Du må huske på, at selv om samfunnet har endret seg drastisk, er vi fortsatt mennesker. Akkurat som vi var for 10000 år siden.

 

Det finnes mange mer eller mindre seriøse undersøkelser om dette, men jeg ber deg heller prøve dette i real life. Register deg på en dating side med 2 profiler. En med kjekk mann og en med stygg mann.

Se den enorme forskjellen på responsen. Dete er forskning som er gjort flere ganger på puahate med samme resultat hver gang.

Test det selv dersom du tviler.

Her er forøvrig litt mer fysisk attraksjon:

http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness

Og vennligst spar oss oppegående mennesker for alt pua-make over pjattet. En genetisk stygg mann blir ikke noe kjekkas aldri så mye han fiffer seg opp. Dette er den kalde virkeligheten pua-fantastene bør forholde seg til. En trøstende faktor er selvsagt at visse personlighetstrekk er tiltrekkende, men i en overfladisk sjekkearena blir det patetisk og nyttesløst og frempresse sin kunstige og krampe-fortreffelige personlighet. Utseendet er hovedvalutaen det går i på kjøttbørsen. For 10000 år siden var det bare å klubbe ned damer for fote, og frem til nyligere tider har mannen hatt mulighet til å få seg kvinner med hjelp av makt. Dette gjelder ikke lenger i siviliserte samfunn - nå er det utseendet og høy sosial status som gjelder.

 

 

Poenget mitt var at du brukte ordet "frastøtende", som er noe helt annet enn "mindre attraktivt". Derfor, å si at smale skuldre er frastøtende, er veldig feil.

Du vet at skuldre kan bli bredere ved hjelp av styrketrening?

 

Newsflash, en del kvinner finner faktisk pinglete gutter frastøtende. Dette har jeg overhørt flere ganger. Greit, skuldre kan trenes sterkere men et mindre pent ansikt er verre å fikse på.

Endret av Dopegame
Lenke til kommentar

Det finnes mange mer og mindre seriøse undersøkelser om dette, men jeg ber deg heller prøve dette i real life. Register deg på en dating side med 2 profiler. En med kjekk mann og en med stygg mann.

Se den enorme forskjellen på responsen. Dete er forskning som er gjort flere ganger på puahate med samme resultat hver gang.

Test det selv dersom du tviler.

Her er forøvrig litt mer fysisk attraksjon:

http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness

Og vennligst spar oss opegående mennesker for alt pua-make over pjattet. En genetisk stygg mann blir ikke noe kjekkas aldri så mye han fiffer seg opp. Dette er den kalde virkeligheten pua-fantastene bør forholde seg til. En trøstende faktor er selvsagt at visse personlighetstrekk er tiltrekkende, men i en overfladisk sjekkearena blir det patetisk og nyttesløst og frempresse sin kunstige og krampe-fortreffelig personlighet. Utseendet er hovedvalutaen det går i på kjøttbørsen. For 10000 år siden var det bare å klubbe ned damer for fote, og frem til nyligere tider har mannen hatt mulighet til å få seg kvinner med hjelp av makt. Dette gjelder ikke lenger i siviliserte samfunn - nå er det utseendet og høy sosial status som gjelder.

 

 

Newsflash, en del kvinner finnes faktisk pinglete gutter frastøtende. Dette har jeg overhørt flere ganger. Greit, skuldre kan trenes sterkere men et mindre pent ansikt vil slite på sjekkemarkedet.

Nei, virkelig, jeg vil se disse undersøkelsene. Om du vil forsette diskusjonen så vis meg denne undersøkelsen.

Ditt eksempel når det gjelder datingsider, beviser absolutt ingenting. Ingen vil pule et 2-dimensjonalt ansikt.

Hva du har overhørt av andre kvinners samtaler har vel ingen reel betydning det heller. Det meste av det du sier her er egentlig bare antagelser og dine egne, negative meninger.

Lenke til kommentar

Her beviser du nettopp hva jeg har sagt. Du har hatt flaks, og du er godt sosialt utrustet. Jeg sa ikke at du var veldig flink sosialt sett. Jeg sa at du aldri ha trengt å jobbe deg oppover.

 

Du skriver "jeg finner meg jenter, men det klarer de fleste". Dette viser hvor ute av takt med virkeligheten du er og at du har null kontakt med de som sliter sosialt. For dem er det ikke så enkelt, fordi de ikke har alle sosiale egenskapene fra morsmelken som du har. Du later som om du kan vite hva som er best for dem, selv om du ikke kjenner dem en gang. Steg 1 er å gå ut av døra, sier du? Hvor skal de gå? Skal de gå til alle de sosiale vennene de ikke har?

 

Poenget mitt er, du har absolutt null forståelse for de som sliter sosialt og tipsene dine fungerer bare for folk med gode sosiale evner som sliter med deprisjoner.

 

Jeg kommer med råd fordi jeg har vært der selv. Jeg har slitt mye med sterk sosial angst og jeg har lest PU-greiene, men la det fort fra meg. Nå hadde ikke jeg "damedrag" i sikte, men personlig utvikling(og det betyr ikke at jeg "dro noen damer" den gangen, men at jeg skjønte at det er meg det er noe galt med som gjorde at jeg støtet mennesker fra meg generelt) og det som fikk meg til å kunne sosialisere som 'normale' folk, det var som sagt igjen, kognitiv terapi. Det er veldig effektivt. Det innebærer at du tilbringer en tid på et sted sammen med en "angstgruppe" eller hva man skal kalle det, hvor du øver deg og lærer å tenke annerledes. Det er samme prinsipp som PUA's hevder de følger, men det er helt annerledes og det er snakk om spesialister og profesjonelle som har dyp forståelse for dette på et helt annet nivå.

 

Og jeg mener fortsatt at de fleste klarer å finne seg en partner, men da må man legge lista deretter, med mindre man på et mer seriøst plan, gjør noe med seg selv og ens problemer. Dere må jo tenke litt lengre enn at det er damedraget dere har problemer med, det er vel stort sett det meste sosialt sett, og da er det å begynne i litt feil ende.

 

Er det snakk om at man skal legge ned flest mulig nummre, så har jeg null sympati og det er vel det dette PUA-opplegget representerer også for ganske mange, det er jo kun en ting som gjelder og det er sex. Kjærlighet og sex er to helt forskjellige ting og hadde man innsett dette, så ville det kanskje vært lettere å sosialisere også, fremfor å velge seg ut en tilfeldig jente hvor man har et endelig mål som helst skal ende samme dag/natt.

 

Du spør hvor du skal finne alle de sosiale vennene du ikke har, men det finnes alltid muligheter for å bli kjent med nye mennesker og det trenger ikke skje på en dag. Du kan småprate med ekspeditører i butikker etc. for å øve deg. Etterhvert vil de jo kjenne deg igjen, og det er mye mulig du møter de privat en gang og at de tar kontakt. Plant noen frø her og der og ikke tenk på tiden det vil ta. Fremskritt er fremskritt i alle størrelser. Gamle klassekamerater du tilfeldig møter på kan du også småprate med, kanskje ta opp igjen kontakten. Gjennom en blir man kjent med fler. Som sagt må du få hjelp med dette først for jeg vet at det ikke bare er til å ta kontakt og småprate.

 

EDIT: Til debatten angående utseende, så er det selvfølgelig slik den virkelige verden er, men uansett så ser andre mye mer objektivt på deg enn du selv gjør og du trenger heller ikke å se ut som en gresk gud. De fleste har skavanker, men legg merke til enkelte du prater med; Utseende deres har kanskje gitt deg et dårlig førsteinntrykk, men så snart de åpner munnen, så forvandler utseendet deres seg totalt.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

 

Det finnes mange mer eller mindre seriøse undersøkelser om dette, men jeg ber deg heller prøve dette i real life. Register deg på en dating side med 2 profiler. En med kjekk mann og en med stygg mann.

Se den enorme forskjellen på responsen. Dete er forskning som er gjort flere ganger på puahate med samme resultat hver gang.

Det er sant. Se link: http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

 

Problemet er at på onlinedating så er det KUN utseende som teller. I den virkelige verden, derimot, teller mye mer (heldigvis). Da kommer blant annet kroppsspråk og sosiale ferdigheter inn

Lenke til kommentar
Nei, virkelig, jeg vil se disse undersøkelsene. Om du vil forsette diskusjonen så vis meg denne undersøkelsen.

Ditt eksempel når det gjelder datingsider, beviser absolutt ingenting. Ingen vil pule et 2-dimensjonalt ansikt.

Hva du har overhørt av andre kvinners samtaler har vel ingen reel betydning det heller. Det meste av det du sier her er egentlig bare antagelser og dine egne, negative meninger.

 

I typisk pua stil backer du ut fra en reell test, i god Neil Strauss-stil. Hadde du giddi og prøvd dette ville du erfart at jo.. mange jenter vil faktisk pule et 2-dimensjonalt ansikt - så lenge det er kjekt vel og merke. Artig at du avfeier mine erfaringer men svelger alle ovedrivelsene og klisjeene til pua-guruene uten å mukke. Hva er de annet en akkurat antagelser og meninger, jeg venter fremdeles (forgjeves?) på bevis på at alle kan bli pikenes jens..

Lenke til kommentar
Problemet er at på onlinedating så er det KUN utseende som teller. I den virkelige verden, derimot, teller mye mer (heldigvis). Da kommer blant annet kroppsspråk og sosiale ferdigheter inn

 

Online dating er virkelig verden så lenge en får napp. Det er jo hele poenget mitt, at slike sider beviser at du faktisk ikke trenger alt det pua-pisset så lenge en er kjekk nok. Iallefall når det gjelder å få seg noen knull - som i og for seg er målet for mange.

Lenke til kommentar

Online dating er virkelig verden så lenge en får napp. Det er jo hele poenget mitt, at slike sider beviser at du faktisk ikke trenger alt det pua-pisset så lenge en er kjekk nok. Iallefall når det gjelder å få seg noen knull - som i og for seg er målet for mange.

Jo, selvfølgelig. Jo kjekkere man er, jo mindre trenger man å jobbe for å få damer. Dette gjelder både for onlinedating og på utesteder. Man HAR det lettere når man er kjekk, men det betyr ikke at man ikke kan knulle fine damer. Det er masse annet som man kan fikse på for å bli en "casanova" med damer(og nei, jeg snakker ikke om PUA-rutiner)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...