Gå til innhold

Dine Spotify-spillelister her, retningslinje(r) i første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mye forskjellig her også, håper jeg låste den.

 

http://open.spotify.com/user/gmortena/play...DvM5JHQ5O75GcUY

 

Jepp, den er låst. :)

 

Har en liste jeg har jobbet en del med. Kun ekte (+ litt ukjent) Hip-Hop for de som liker slikt, og er lei av alt mølet som spilles på radio. Har over 100 låter i den nå, og oppdaterer ganske ofte. :)

 

http://open.spotify.com/user/%c3%a6ndy/pla...eMPrSyusJJxbJSr

Lenke til kommentar
Hvordan låser jeg playlisten?

den er låst mener jeg uansett, men du kan låse den opp slik at andre kan endre den for deg. hvis du høyreklikker på en liste du har laget, og velger/hukker av "colloborative playlist" vil andre kunne endre den. huker du bort så kan kun du endre det.

Lenke til kommentar

på leting etter litt ny musikk, så tar gjerne imot noen lister, men tar heller imot DIN liste framfor en liste som er satt sammen av shit du tror andre vil like; jeg vil ha dine favoritter.

 

jeg tar imot nesten hva som helst, dog jeg må innrømme at jeg ikke har særlig mye til overs for mainstream hip-hop. artister ala immortal tech, jedi mind tricks og litt gammel kanye west funker. har prøvd å få meg selv til å like hardstyle, techno o.l., men det ser ikke ut til å være i min gate.

 

så, om din musikksmak ligner litt på min, del dine favoritter med meg :)

 

pop/rock/metal favoritter: radiohead, pink floyd, tool, nine inch nails, opeth, dream theater, in flames, iron maiden, kamelot, dire straits, white stripes, interpol, gnarls barkley, porcupine tree, fleet foxes, vampire weekend, queens of the stone age, the the, yeasayer

hip-hop favoritter: deltron 3030, jedi mind tricks, immortal technique, dälek, common, klovner i kamp, hilltop hoods, CYNE

elektronica & lignende: pendulum, thom yorke, prodigy, aphex twin

også litt klassisk lignende shit: thomas newman, mozart, ludovico einaudi

 

hører ikke ufattelig mye på blues, dog jeg må innrømme at kind of blue albummet til miles davis er et album jeg stadig vender tilbake til.

har også begynt å få litt sansen for portishead og björk, men må nok høre litt mer først :)

 

gimme some music!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...