Gå til innhold

Demo: Fear 2: Project Origin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ikke en god demo. Kjedelig og lite fengende. Skumle mellomsekvenser som er koblet sammen med noen actionsekvenser. Dette blir for repeterende og dårlig. Tør jeg si det... generic.

 

Var det noe god skvett opplevelser i demoen? Jeg lar en kamerat spille først, om det er noe skvett :p

En av de skremmesekvensene har potensiale. Jeg skvatt godt.

Lenke til kommentar

Gikk overaskende bra på mitt 8800gts kort. Med alt på max. Har ikke prøvd noen nye spill på lenge (det siste jeg kjøpte var vell warhammer online), så jeg blei positivt overaska. Var sikker på at jeg kom til og ligge på 5-10 fps. Har også en crappy Amd x2 4400+ socket 939 cpu. :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

De har lagt til muligheten å bruke brusautomater f.eks som beskyttelse ved å dytte de overende. Det fungerer sånn halveis i singleplayer, men tror ikke du har tid til slikt i multiplayer om ikke du skal sitte der å campe en stund :).

 

Jeg tror de har fjernet lening pga 2 grunner. Den ene er fordi de vil forenkle spillet for de med konsoll og den andre pga alle problemene de fikk med folk som utnytta leninga, ved å finne plasser de kunne skyte gjennom vegger osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...