Gå til innhold

Demo: Fear 2: Project Origin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Originally posted by MuffinMan

Seems pretty good so far.

 

However, I'd be pleased is Whisper would mention to the programmers that we need the ability to bind more actions than to 3 mouse buttons. It is, after all, 2009 and there are many out there that have upgraded from standard 3-button mice from circa 1999

Mao demoen mangler funksjoner for binding av flere museknapper og dette vil vel være en feil med gold-edition også til det kommer en patch vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

Hurr. Skal innrømme jeg har rimelig redd da jeg tuslet rundt i skolen. Spilte ikke FEAR, hadde problemer med lyden, men har spilt det en del til en kompis, så skal jeg lese meg opp på historien før FEAR2 kommer.

 

Synes det var brutalt fett, men foreløpig ser jeg ikke hvor de folkene kommer fra eller hva greia med mechaene er, hvertfall så tidlig etter eksplosjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Synes det var brutalt fett, men foreløpig ser jeg ikke hvor de folkene kommer fra eller hva greia med mechaene er, hvertfall så tidlig etter eksplosjonen.

 

demoen er vel slik som med forgjengeren at de forskjellige plassene er hentet fra forskjellige deler av det endlige spillet. men demoen ga mer smak, litt for lite action i demoen men blir sikkert bedre i fullversjonen

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Daaaamn, det var deilig å spille fear igjen :D

 

Demoen var ganske digg men fikk ikke binde zoom til mouse4 eller 5 så det ble ett problem. Iron sight og red dot var faktisk noe veldig bra i spillet, ble mye mye mer action følelse.

 

Men jeg opplevde "lagg spikes" altså spillet fryser i cirka 1 sek vis ikke mindre. Ikke helt sikker på hva det kommer av men spillet blir ett en MUST BUY hos meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Skvatt som faen ett par ganger under demoen, se spoiler.

 

 

Når du er i det rommet med maskiner og gjerder, går inn å henter medkit og leter litt videre. PLUTSELIG står hun der, satan som jeg skvatt da!

 

Lenke til kommentar

Can't wait. Dette spillet gleder jeg meg til. Fikk ikke testa ut alle granatene skikkelig i demoen, men våpnene var greie. Jeg fikk heller ikke prøvd ut AI'en tilstrekkelig til å se om Monolith har noen nyvinninger, som de pleier å ha. Jeg regner med noen overaskelser der.

 

Fint at de har gått over til taktisk sikte istedenfor zoom'en.

 

Blir nok kjøp for min del. Jeg håper det ikke er for kort, og jeg håper skrekk-elementene ikke blir for forutsigbare.

Lenke til kommentar

Etter erfaring med demoen så virker det at skrekk elementet ikke blir fullt så forutsigbar.

 

 

Som da du hører ett lyd men ser ingenting så er det litt relfex å se bak deg og så var jo alma der så klart, er vel første gang på leeeenge jeg skvatt sånn av ett spill

 

Lenke til kommentar
Daaaamn, det var deilig å spille fear igjen :D

 

Demoen var ganske digg men fikk ikke binde zoom til mouse4 eller 5 så det ble ett problem. Iron sight og red dot var faktisk noe veldig bra i spillet, ble mye mye mer action følelse.

 

Men jeg opplevde "lagg spikes" altså spillet fryser i cirka 1 sek vis ikke mindre. Ikke helt sikker på hva det kommer av men spillet blir ett en MUST BUY hos meg ihvertfall.

 

Da vet jeg at det er driverproblem fra ATI. Hadde samme problemet selv samt spillet ikke har støtte for cf(enda).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det som skremte meg mest med Fear 2 demoen var at jeg ikke ble skremt.

 

Kunne vært gjort litt bedre med skremmestedene, jeg viste jo så å si når skremminga kom hver gang pga rart map design, skulle øsnke jeg aldri viste hva som kom slik som i Dead Space. Skvatt selvfølgelig noen ganger fordi det var noen steder som var bra.

 

Sikkert langt ifra den mest spennede delen som er i demoen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...