Gå til innhold

Demo: Fear 2: Project Origin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned demoen enda jeg egentlig ikke skulle. Fristelsen ble for stor. Virker som et veldig bra spill, men skummelt er det ikke i det hele tatt. Jeg kvapp en eneste gang, det var alt. Grafikken er litt bedre enn F.E.A.R, men ikke noe sånt spesielt å skryte av. Også savnet jeg det å kunne lene meg ut fra vegger for å se om det er noen der. Men gleder meg til fullversjonen kommer ut, for det var en artig demo :)

Lenke til kommentar
Ganske bra spill, men savner litt når soldatene føyk i slowmotion når man skøyt 1 meter fra med hagla, nå sprenger de bare. Og den lagginga som forårsaket autosave (?) må de fikse!

Enig der men som monolith sa, så har de 2 shotguns i spillet! Kan hende den andre er mye kraftigere.

Lenke til kommentar
Ganske bra spill, men savner litt når soldatene føyk i slowmotion når man skøyt 1 meter fra med hagla, nå sprenger de bare. Og den lagginga som forårsaket autosave (?) må de fikse!

Enig der men som monolith sa, så har de 2 shotguns i spillet! Kan hende den andre er mye kraftigere.

Ok, du hadde også problemet med at det hakket ca vært 15 sekund?

Lenke til kommentar

med tanke på hvor "høyt" recommended req var så kunne jeg spille med alt på high (dvs ikke no AA eller FF stuffa på, og minimum på model detail og 800x600, dette er jo selvsagt litt dumt med tanke på at jeg har koblet laptopen med Dell 2408 24"), det gjorde at det blir pc kjøp på meg, 360 var jo bedre grafikk, men for meg er dette et Pc spill.

 

Må nevne at jeg ikke likte denne nye zoome greia, ikke no glass eller no på sikta, bare tomrom med en rød prikk i midten.

Syntes sikten på "sniper rifla" i Fear 1 hadde kjempekult sikte, men nok om det. Jeg hadde også heller foretrukket hvordan blod var på fear 1, og en siste ting, er det bare meg eller ga den taktiske sikte og en X som viste seg hver gang du traff, ga det ikke dere en CoD 4 følelse? rofl.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

kjørte spillet med en simpel OC 9600GT, uten noe tegn til lagg.

på høyeste oppløsning på en 22" tommer.

 

Trodde det skulle virke dårlig, slik noen andre med bedre kort men nei, føltes faktisk som om jeg brukte GTX 285... spillet fløt som rent vann.

 

Ut ifra flere erfaringer den siste tiden hadde jeg noen dynamisk aktig opplevelser i FEAR 2.

Virket somom det var steder jeg ble skremt før som ikke skremte på nytt men dukket opp på ett annet sted som om noen steder ikke var skripta mener jeg.

Jeg prøvde dette ved å gå litt tilbake for å lete etter medkit og plutselig aktivertes det at hu jenta så på meg ett sted hun ikke var når jeg gikk forbi.. skikkelig skummelt.

Lurte faktisk en stund på om dette var ment å være skript eller om pcen gjorde det mot meg.

 

EDIT:

Min mening dette er/blir dette de beste grøss spilla:

 

Dead Space

Dead Space 2

FEAR

FEAR 2

Cryostasis: TSOR> Det kommer samme måned som FEAR2, det er en kald survival horror slik som Dead Space.

Resident Evil 5

Ghostbusters The Video Game (LoL kanskje ikke så veldig skummel)

BioShock

BioShock 2: Sea of Dreams

Silent Hill: Homecoming

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg skulle jo tøffe meg opp foran noen kompiser og dro dem med hjem for litt siden da jeg skulle teste Fear 1 demoen. Jeg gikk litt her og der, og første gang jeg så alma så ikke det ikke lang tid før jeg satt med begge hendene på Esc knappen. Kompisene mine sa at jeg måtte gå videre. Så jeg gikk jo inn igjen med stor skepsis. Men kom meg aldri videre en da du skulle inn den første døra etter stigen du gikk opp fra den kloakken.

 

Så da spiste vi gutta heller en pizza og så på MacGyver :p

Så jeg holder meg langt unna Fear. Muligens jeg tester det igjen når jeg blir 67.

Lenke til kommentar
kjørte spillet med en simpel OC 9600GT, uten noe tegn til lagg.

på høyeste oppløsning på en 22" tommer.

 

Trodde det skulle virke dårlig, slik noen andre med bedre kort men nei, føltes faktisk som om jeg brukte GTX 285... spillet fløt som rent vann.

 

Ut ifra flere erfaringer den siste tiden hadde jeg noen dynamisk aktig opplevelser i FEAR 2.

Virket somom det var steder jeg ble skremt før som ikke skremte på nytt men dukket opp på ett annet sted som om noen steder ikke var skripta mener jeg.

Jeg prøvde dette ved å gå litt tilbake for å lete etter medkit og plutselig aktivertes det at hu jenta så på meg ett sted hun ikke var når jeg gikk forbi.. skikkelig skummelt.

Lurte faktisk en stund på om dette var ment å være skript eller om pcen gjorde det mot meg.

 

EDIT:

Min mening dette er/blir dette de beste grøss spilla:

 

Dead Space

Dead Space 2

FEAR

FEAR 2

Cryostasis: TSOR> Det kommer samme måned som FEAR2, det er en kald survival horror slik som Dead Space.

Resident Evil 5

Ghostbusters The Video Game (LoL kanskje ikke så veldig skummel)

BioShock

BioShock 2: Sea of Dreams

Silent Hill: Homecoming

 

Urutinert å ikkje ha SYSTEM SHOCK i lista di.

Lenke til kommentar
Jeg skulle jo tøffe meg opp foran noen kompiser og dro dem med hjem for litt siden da jeg skulle teste Fear 1 demoen. Jeg gikk litt her og der, og første gang jeg så alma så ikke det ikke lang tid før jeg satt med begge hendene på Esc knappen. Kompisene mine sa at jeg måtte gå videre. Så jeg gikk jo inn igjen med stor skepsis. Men kom meg aldri videre en da du skulle inn den første døra etter stigen du gikk opp fra den kloakken.

 

Så da spiste vi gutta heller en pizza og så på MacGyver :p

Så jeg holder meg langt unna Fear. Muligens jeg tester det igjen når jeg blir 67.

 

Tror ikke det er helt ideelt for en 67-åring å spille F.E.A.R mtp hjerte sitt :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...