Gå til innhold

Demo: Fear 2: Project Origin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOW

 

Jeg digga demoen VELDIG

 

Synes stemningen var nesten bedre enn i F.E.A.R.

Gameplayet var kjempebra, grafikken er vel ikke state-of-the-art men den gjorde helt klart jobben sin.

Robot"drakten" var veldig underholdende!

 

Demoen får glatt terningkast 6 av meg!

 

jeg får vel prøve demo'n jeg også da, gruppepress fra langt borte jo:O ikke smålig kult=) hehe *laste laste*

Lenke til kommentar
Meh, kjedelig. FEAR 1 skremte livskiten ut av meg i sin tid, men FEAR 2 var bare dølt. Skvatt ÉN enkelt gang:

når Alma plutselig glefsa etter fjeset ditt :p

FEAR 2 var dølt og kort, ikke sant? Kanskje fordi det var en demo?

 

Uansett er det ganske idiotisk å måle "det skumle" med hvor mange ganger du skvetter. Gode skrekkfilmer er ikke de som får en til å skvette. Billige skvettetriks = dritt.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Hva er dyre skvettetriks da?

Ubehagelig stemning kanskje?

La oss ta Doom 3 som et eksempel. Det var skummelt fordi det hele tiden var idiotisk og billig skvetting. Det vil da si høye lyder, monstre som hopper foran deg på et blunk osv.

Så kan vi se på Bioshock, de benyttet seg av et par skriptete og ubehagelige skvettescener som fungerte, mens spillet sin atmosfære var uhyggelig, men spennende.

Et annet eksempel er Penumbra: Black Plauge (??). Det er ikke så skvettende, men atmosfæren gir deg et kick mens du spiller.

 

Det er eksempler på "dyre" skvettetriks.

Lenke til kommentar
Meh, kjedelig. FEAR 1 skremte livskiten ut av meg i sin tid, men FEAR 2 var bare dølt. Skvatt ÉN enkelt gang:

når Alma plutselig glefsa etter fjeset ditt :p

FEAR 2 var dølt og kort, ikke sant? Kanskje fordi det var en demo?

 

Uansett er det ganske idiotisk å måle "det skumle" med hvor mange ganger du skvetter. Gode skrekkfilmer er ikke de som får en til å skvette. Billige skvettetriks = dritt.

Jeg har ikke sagt det var kort... døll betyr kjedelig.

Problemet med FEAR 2 (demoen) var at det var ei heller ingen skummel stemning. Bare masse blodsmurte vegger og skriptede sekvenser hvor du ble transportert til et brunt, åpent landskap med Alma.

Lenke til kommentar

gleder meg til fear 2. :D

demoen var litt kort men rå.

installerte fear spillene igjen for noen dager siden.

spillt igjennom fear,

og nesten ferdig med extraction Point

så gjenstår bare perseus mandate.

hadde nesten glemt hvor fete disse spillene er.

good too be back :grin2:

Endret av rbr
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...